Perustan uuden kahvilan.

uusikahvilasuomeen

Haluan tietää minkälaisen kahvilan suomi kaipaisi.Säännöt olen jo tehnyt valmiiksi :

1.Jos valitat,että kahvisi on huono.Voit tilata uuden kahvin maksua vastaan.Tällätavoin vältämme hävikeiltä.

2.Sisälle tultaessa otamme valmiiksi 10€ valitus rahan niin kahvilassa saa valittaa sitten.

3.saatte kahvin sitä mukaan miten asiakas käyttäytyy.Jos asiakas valittaa kaikesta niin kahvin saanti voi vähän kestää ja voi olla pieni tai suuri kahvi.

4.Otamme kahvista maksun etukäteen,näin vältämme raha kadolta.

5.kahvilassani sanotaan aina kiitos,jos tämä ei käy niin otamme lisärahaa 5-10 euroa riippuen käytöksestä.

6.Pidän ravintolassani järjestyksenvalvojia jotka pitävät huolen siitä,että työntekijät saavat tehdä työnsä rauhassa.

7.Laitamme kahvilaan astianpalautus pisteen.Asiakas vie sinne kahvikupin lusikat yms.Näin tiskari pääsee tekemään työnsä nopeammin

Ehdotuksia otetaan hyvin vastaan,kiitos !

T.Uusi ravintoloitsija.

2

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sddsvd

lopeta jo satuilu

• Mun mielestä kahvilan pitää olla niin siisti, ettei ihminen pysty olemaan ollenkaan siellä sisällä, sitä varten on turvamiehet, jotka poistavat epäsiistit ihmiset kahvilasta ja sitten myötäeläjät saavat olla rauhassa kahvilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2469
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      72
      2301
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1304
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      112
      1132
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1098
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      231
      978
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      919
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      847
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      789
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      786
    Aihe