Koskapas piän ihteäni ...varsin älykkäänä niin miten sen todistaa sellaisille joille ei nyt noita älynlahjoja ole nuin hirveesti suotunna. Laulaja Veikko Lavilla oli eräskin oma kappale joka meni: "minä tiijjän " . Duoda, duoda, jos ny otetahan vaikka.........................................öööö sanotaan ny. Tulleeko ttip- sopimusta vielä tännä vuona ? Ei lahjakkaat vuastaappi. Ei tule. minä taas sanon. Että kyllä tulleeppi.
Älykkyyttä o tämmähhi.
No älykäs täälä ,moi.
3
117
Vastaukset
- niin.aina
Yleensä kaikki katastrofaalinen tulee ja tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Oli siis väistämätöntä, että lentokoneet törmäsivät WTC-torneihin. Yhtä väistämätöntä on TTIP-sopimus.
- valitettavasti
Yhdysvaltojen uusi presedentti lausua paukaatti. "minä lupaan yhdysvalloille enemmän työpaikkoja kuin kukaan tähänastisista jumalan luoduista ,muistakaa tämä ( nosti vielä etusormensa pystyyn ). Mitä hää tarkoitti. ..................No tietysti ttip- sopimusta . Sopimuksessa yhdysvallat on se osapuoli joka sanelee sopimusehdot. .....valitettavasti.
- tämöstähhin
Jatkaako " Antti " ? Kyllä. Antti "jatkaa". (19.11.2016.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013