Koskapas piän ihteäni ...varsin älykkäänä niin miten sen todistaa sellaisille joille ei nyt noita älynlahjoja ole nuin hirveesti suotunna. Laulaja Veikko Lavilla oli eräskin oma kappale joka meni: "minä tiijjän " . Duoda, duoda, jos ny otetahan vaikka.........................................öööö sanotaan ny. Tulleeko ttip- sopimusta vielä tännä vuona ? Ei lahjakkaat vuastaappi. Ei tule. minä taas sanon. Että kyllä tulleeppi.
Älykkyyttä o tämmähhi.
No älykäs täälä ,moi.
3
198
Vastaukset
- niin.aina
Yleensä kaikki katastrofaalinen tulee ja tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Oli siis väistämätöntä, että lentokoneet törmäsivät WTC-torneihin. Yhtä väistämätöntä on TTIP-sopimus.
- valitettavasti
Yhdysvaltojen uusi presedentti lausua paukaatti. "minä lupaan yhdysvalloille enemmän työpaikkoja kuin kukaan tähänastisista jumalan luoduista ,muistakaa tämä ( nosti vielä etusormensa pystyyn ). Mitä hää tarkoitti. ..................No tietysti ttip- sopimusta . Sopimuksessa yhdysvallat on se osapuoli joka sanelee sopimusehdot. .....valitettavasti.
- tämöstähhin
Jatkaako " Antti " ? Kyllä. Antti "jatkaa". (19.11.2016.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437407
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543683Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623308
- 512994
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/522950Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1931861- 471541