Mauttomuuksien huiput...

unisex

Kiinnostaako (tai pahempaa... kiihottaako) teitä, kun ihmiset kirjoittavat seksikokemuksistaan palstalle? Toiset vihjailevaan sävyyn, toiset hyvinkin seikkaperäisesti akteja kuvaillen...

Omituista on myös seksielimensä sanoin kuvaileminen kuvista nyt puhumattakaan. Ymmärrän, että välillä himot kasvavat eri syistä valtaviksi ja seksistä puhuminen voi lievittää hankalinta ihmisen ja toisen kehon kaipuuta. Mutta mikä saa ihmiset riippuvaisiksi sanarietastelusta tuntemattomien seurassa? Mikä paljastelemaan ja keikkumaan mauttomuuksissa, kun kapasiteetti voisi riittää paljon fiksumpaan ajatustenvaihtoon?

40

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanopasiinä

Usein kuvitellaan vain se kaivattu siihen vastaamaan tai näkemään, silloin kirjoitetaan ikään kuin hänelle.

• Multitask

Samalla voi runkata kun kirjoittaa.

• unisex

Seksinovelleilla on varmasti oma paikkansa maailmassa, mutta selailisin niitä mieluummin soveliaimmissa ympäristöissä. Ihmettelen seksin tursuamista vähän sieltä sun täältä, mietin mikä saa ihmiset kokemuksiensa suhteen niin avoimiksi?

• wereww

Tunnen myötähäpeää. Ei silti haittaa yhtään -varmaan moni noita tykkää lukeakin.. (Eri asia, jos jollakin on joku ongelma, johon itsekin yritän miettiä ratkaisua.)

• Ikis..M

Aika monelle palstanaiselle tuntuu seksi olevan tärkeää ja siitä löytyy sanottavaa. Vaikka ne marisee että pitäisi puhua jostain muustakin kaikki muunaiheiset ketjut häviää äkkiä mutta seksin ympärillä pyörivät näyttää kestävän. Naisten kaksinaismoralismi siinä taas, halutaan esittää fiksua ja olla olevinaan kiiinnostuneita muusta kuin seksistä mutta siitä muusta ei jakseta juuri pakista mutta sitten jos on ketju missä saa analysoida kaikkia itsensä yli ja ali kontanneita miehiä ja päästään esittämään asiantuntijuutta ja laajaa tietämystä aiheesta niin se on aina sitten pop aiheena.

• werewww

Seksinovellia minäkin lukisin mielelläni. Täällä sitten taas tulee vähän samanlainen olo, kuin jos katselisi vastenmielistä ihmistä alastonsuomesta. Vaadin laatua..

• Kyrvällinen

Haluatko että kerron kyrvästäni? Se on laatuletku!

• Ikis..M
        werewww kirjoitti:

Seksinovellia minäkin lukisin mielelläni. Täällä sitten taas tulee vähän samanlainen olo, kuin jos katselisi vastenmielistä ihmistä alastonsuomesta. Vaadin laatua..

Ehkäpä se johtuu siitä että hyvän seksinovelliin varmaankin vaadittaisiin kokemusta kirjoittamisesta ja hyvää mielikuvitusta, ei niinkään kokemusta seksistä. Palstalta ehkä luolasukeltaja saattaisi kyetäkin tyydyttämään novellinkaipuusi.

• Mua ainakin inhottaa liian avoimet "seksi keskustelut" Ei kiinnosta tuntemattomien (ja tuttujen) aktit. Mä olen monesti miettinyt miksi monella tuntuu olevan tarve retostella seksijutuilla,vetää ne mukaan ihan normaali keskusteluun..Mitä meidän muiden pitäisi tuntea,ajatella? "wow,good for you?"

• helgamies_
        peppupupu kirjoitti:

Mua ainakin inhottaa liian avoimet "seksi keskustelut" Ei kiinnosta tuntemattomien (ja tuttujen) aktit. Mä olen monesti miettinyt miksi monella tuntuu olevan tarve retostella seksijutuilla,vetää ne mukaan ihan normaali keskusteluun..Mitä meidän muiden pitäisi tuntea,ajatella? "wow,good for you?"

Ilmeisesti et lue naisten lehtiä;)

• helgamies_ kirjoitti:

Ilmeisesti et lue naisten lehtiä;)

Ei..eeeen.."vade retro satana" kun avaan naisten lehden haha:D Jokus ehkä jotain ruokajuttuja mutta 90% sisällöstä on pashkaa. Niissä on muuten samat otsikot vuodesta toiseen. Mutta tosiaan, porukka vois vähän hillitä seksi avautumisia jos ei joku ihan kysy: p

• peppupupu kirjoitti:

Ei..eeeen.."vade retro satana" kun avaan naisten lehden haha:D Jokus ehkä jotain ruokajuttuja mutta 90% sisällöstä on pashkaa. Niissä on muuten samat otsikot vuodesta toiseen. Mutta tosiaan, porukka vois vähän hillitä seksi avautumisia jos ei joku ihan kysy: p

Niitä lukee kuka haluaa, muut lukee pitsinnypläyksestä.

• 765786587657
        keittiöekspertti kirjoitti:

Niitä lukee kuka haluaa, muut lukee pitsinnypläyksestä.

No ei mua ainakaa kenenkään wanhan niljakkeen fantasiat kiinnosta. Eri asia, jos täällä olis vaik joku komea palomies!!

• keittiöekspertti
        765786587657 kirjoitti:

No ei mua ainakaa kenenkään wanhan niljakkeen fantasiat kiinnosta. Eri asia, jos täällä olis vaik joku komea palomies!!

Lue siis pitsinnypläyksesta.

• Ikis..M
        peppupupu kirjoitti:

Mua ainakin inhottaa liian avoimet "seksi keskustelut" Ei kiinnosta tuntemattomien (ja tuttujen) aktit. Mä olen monesti miettinyt miksi monella tuntuu olevan tarve retostella seksijutuilla,vetää ne mukaan ihan normaali keskusteluun..Mitä meidän muiden pitäisi tuntea,ajatella? "wow,good for you?"

Sama vika tai ei ainakaan hirveästi kiinnosta kenenkään kuvailut panemisistaan. Ehkä se on itsetuntojuttu, saattaa olla tarve avautua vähän niin kuin muissakin asioissa taitoaan korostaakseen vaikka kai siinä onnistumisessa on tekijät ja niiden kemiat tärkeintä eikä tekninen osaaminen edelleenkin.

Jotenkin tuntuu myös että mitä enemmän seksiä tuuppaa joka tuutista ja mitä enemmän kokemusten määrä korvaa laatua suoraan siihen verrannollisesti myös yhteiskunta rappioituu ja romantiikka maailmasta pikkuhiljaa kuolee pois kun ihmissuhteissa(kaan) ei ole enää salaperäisyyttä ja taikaa sillä tavalla kuin kuuluisi.

• Ikis..M kirjoitti:

Sama vika tai ei ainakaan hirveästi kiinnosta kenenkään kuvailut panemisistaan. Ehkä se on itsetuntojuttu, saattaa olla tarve avautua vähän niin kuin muissakin asioissa taitoaan korostaakseen vaikka kai siinä onnistumisessa on tekijät ja niiden kemiat tärkeintä eikä tekninen osaaminen edelleenkin.

Jotenkin tuntuu myös että mitä enemmän seksiä tuuppaa joka tuutista ja mitä enemmän kokemusten määrä korvaa laatua suoraan siihen verrannollisesti myös yhteiskunta rappioituu ja romantiikka maailmasta pikkuhiljaa kuolee pois kun ihmissuhteissa(kaan) ei ole enää salaperäisyyttä ja taikaa sillä tavalla kuin kuuluisi.

Me ollaan aika paljon samaa mieletä Ikis,asioista. Muistatko vielä ne aikasemmat keskustelut,näistä seksi jutuista?
        Se on totta,nykyaika on uuvuttavaa,seksi sitä seksi tätä..jopa terveys jutuissa(etsit tietoa vaikka hormooni ongelmista) porukan isoin ongelma tuntuu olevan libido,mitä väliä posahtelevista suonista tai uupuneista elimistä,hoh hoi. Seksiä on tuputettu niin paljon että sitä on jo jotenkin turtunut. Voikun voisi palata takasin vaikka 90-luvulle milloin se vielä oli henkilökohtainen,herkkä asia..Romantiikka,onko sitä enää?

• helgamies_
        peppupupu kirjoitti:

Me ollaan aika paljon samaa mieletä Ikis,asioista. Muistatko vielä ne aikasemmat keskustelut,näistä seksi jutuista?
        Se on totta,nykyaika on uuvuttavaa,seksi sitä seksi tätä..jopa terveys jutuissa(etsit tietoa vaikka hormooni ongelmista) porukan isoin ongelma tuntuu olevan libido,mitä väliä posahtelevista suonista tai uupuneista elimistä,hoh hoi. Seksiä on tuputettu niin paljon että sitä on jo jotenkin turtunut. Voikun voisi palata takasin vaikka 90-luvulle milloin se vielä oli henkilökohtainen,herkkä asia..Romantiikka,onko sitä enää?

Ei ole mitään romantiikkaa. On vain kiimavitun litinää, sitä se naisten seksuaalinen vapautuminen teettää;)

• helgamies_ kirjoitti:

Ei ole mitään romantiikkaa. On vain kiimavitun litinää, sitä se naisten seksuaalinen vapautuminen teettää;)

Nyt kyllä, just juomassa kahvia kylmässä mökissä ja meinas lentää näppikselle :D Kiitos ihanasta aamu mielikuvasta,litinät ja lätinät haha Kaikenlaiset vapautumiset pitäisi kieltää :p

• 1518
        helgamies_ kirjoitti:

Niin, ja miehillähän ei ennen nisten vapautumistakaan ollut mitään hajua mistään romantiikasta. Heillehän on kautta aikain ollut olemassa vain pelkkää kiimakullin jyystöä.
        Naiset ovat sittemmin omaksuneet saman asenteen, kun kerran jäivät aina ilman sitä romantiikkaa.

• Ikis..M
        peppupupu kirjoitti:

Joo ollaan ja toki muistan. Ei kai tuollaista helmeä naisten joukossa joka todistaa että kauneus ja järki voivat asua samassa päässä helposti voi unohtaa :)

• Ikis..M kirjoitti:

Joo ollaan ja toki muistan. Ei kai tuollaista helmeä naisten joukossa joka todistaa että kauneus ja järki voivat asua samassa päässä helposti voi unohtaa :)

No kiitos,olipa siinä kehuja,oikein punastun :) Mä sain joskus jänkätä kundien kanssa täällä"ääää hiljaa nainen" mutta sun kanssa on aina ollut mukava vaihtaa ajatuksia,ja meillä on aika sama linja asioista. Mukavaa että edes pari vanhaa vakkaria on vielä täällä,charmantti Ikis:)

• helgamies_

Nainen on kiimavittunsa viemä, joten lähes pakosta näitä naisten seksitarinoita joutuu näkemään televisiossa, netissä, iltapäivälehdeissä jne.

• 146

Minä en ainakaan joudu. Pitää varta vasten hakea, jos haluaa sellaista.

• PesenköNäitäKalsareitani

Tarkoitatko tämän kaltaista. Kosketin vaaleaa ihoasi ja sillä hetkellä tiesin olevani voimaton kuin kapteeni Ahab laivansa kannella. Kuin Moby Dick olisi iskenyt pyrstöllään laivani keulaan nostaen purjeen täyteen vahvuutensa. Elät muistoissani ikuisesti, sillä teit kaiken tuon vain olemalla olemassa ja kertomalla asioita itsestäsi. En tule koskaan unohtamaan sinua.

• Taas yksi seksin ympärillä pyörivä ketju.

• helgamies_

Nainen on kiimavittunsa viemä.

• 1430
        helgamies_ kirjoitti:

Nainen on kiimavittunsa viemä.

Kaikkein eniten tämäkin aloitus näyttä sinua vetävän puoleensa. Sinähän sitä seksiä muutenkin olet joka ketjuun tunkemassa.

• Skunkkix

Kiihotun puiden halaamisesta.

• Tekniikkasukeltaja

Mielenkiintoinen aihe.

En itse pysty nauramatta lukemaan yhtäkään seksinovellia loppuun, koska lähes kaikki sanat muuttuvat seksissä naurettaviksi.

Olen kyllä yrittänyt.

(Naurua)

• Tekniikkasukeltaja

Asia on siinä mielessä kiinnostava, että eroottisen latauksen luomiseksi pitäisi olla selittämättä ja kuvailematta mitään. Sanat näet tuhoavat yksinkertaisuudellaan monimutkaisen fyysisen tapahtuman, ja vaikka kirjoittaisit minä -muodossa, niin silti kuulostat perverssiltä tirkistelijältä, jolla on jäänyt kommentaattorin mikki auki.

Eli asia on valtavan haastava.

(Hihitystä)

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Asia on siinä mielessä kiinnostava, että eroottisen latauksen luomiseksi pitäisi olla selittämättä ja kuvailematta mitään. Sanat näet tuhoavat yksinkertaisuudellaan monimutkaisen fyysisen tapahtuman, ja vaikka kirjoittaisit minä -muodossa, niin silti kuulostat perverssiltä tirkistelijältä, jolla on jäänyt kommentaattorin mikki auki.

Eli asia on valtavan haastava.

(Hihitystä)

Lisäksi on mainittava pahin sudenkuoppa, joka aiheeseen oleellisesti liittyy: kirjoittajan mielihyväkirjoittaminen. Seksuaalisen sanaboksin aukaiseminen on vaarallinen paikka, sillä siinä tulee paljastaneeksi taipumuksensa ja persoonansa syvimmät elementit. Nuo palikat ovat kokonaisuuden oleellisin perusta. Ja kun joku näin tekee, niin minä repeän yleensä nauruun.

(Naurua)

• En ole kimpussasi, mutta onko sinulla pakko-oire häiriö. Alkaa pikkuhiljaa syntymään tunne, että et pysty nauramatta lukemaan edes arabiankielistä Koraania.

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Lisäksi on mainittava pahin sudenkuoppa, joka aiheeseen oleellisesti liittyy: kirjoittajan mielihyväkirjoittaminen. Seksuaalisen sanaboksin aukaiseminen on vaarallinen paikka, sillä siinä tulee paljastaneeksi taipumuksensa ja persoonansa syvimmät elementit. Nuo palikat ovat kokonaisuuden oleellisin perusta. Ja kun joku näin tekee, niin minä repeän yleensä nauruun.

(Naurua)

"Hänellä oli käsilaukussaan puhelimen laturi ja hiusharja. Kaaos on luovuuden temppeli, hän pohti ja nyppi johtoa irti piikeistä."

(Reps)

• Eipä erityisemmin kiinnosta kovin perusteelliset selonteot. Seksistä asiana toki voi puhua siinä missä muistakin, mutta ehkäpä ne yksityiskohdat on niitä jotka miellän henkilökohtaisiksi jutuiksi. Eikä mua mikään teksti kiihota muutenkaan, olkoon aihe nyt mikä vaan.

• Seksi ei ole minulle ongelma, oli se sitten muodossa missä hyvänsä. Kiinnostavampaa on ihmisten kosketuksenkaipuu, vaimojen päänsärky tai se, että voiko palstalainen kuolla yksinäisyyteen.

• poikia_ovat

Palstan miehillä ei kyllä ole mitään kokemuksia joista kirjoittaa

• Tekniikkasukeltaja

Tsot tsot.

Joe Bob, eroottis-universaali multitalentti osaa yhtä ja toista. Kolmannesta ei kannata edes haastella.

(Hihitystä)

• Nnnainennnnnn

Kirjoitatkohan nyt oikealle palstalle? Ei täällä kukaan seksiä kuvaile koska täällä on vain sinkut jotka ei sitä saa ?!? Eikä tämä ole seksipalsta vaan naistenhaukkumispalsta.

• SoliterniuM1977_

Yleisesti syynä on itsehillinnän puuttuminen. Ei enää osata sitä jaloa taitoa. Itse aloitin juuri projektin, missä tavoitteeni on olla koko loppu elämä ilman masturboimista. Tai siihen asti, että löydän kumppanin. Mitä ei koskaan tule tapahtumaan koska en koskaan etsi. Totaaliselibaatti hautaan asti. Mukavaa!

Tsemppiä ja voimia kaikille yksinäisille ja seksittömyydessä eläville sinkuille.

• NäinOnTapahtuva

Tsemppiä itsellesi. Samoin täälläkin tullaan menemään joskus tuleviin omiin hautajaisiinkin täysin yksin. Hautajaisissa ei tule olemaan kuin minä arkussa, pappi siunaamassa ja suntio, joka käy tilaisuuden aikana aina silloin tällöin samassa huoneessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe