http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016110122551262_uu.shtml
Miksi ihmeessä noi on noin kieroja.
tämä uutinen ei yhtään yllätä
11
65
Vastaukset
- 11711
Ne on olleet sellaisia kautta historian. Kyse on heidän kansanluonteestaan.
Voisi luulla jos sieltä pääsee eroon ettei halu palata epätasa -arvoiseen ympäristöön ja pitäähän sen ihminen erilaisia kuin itsenikin(luonteelta)ymmärtää luottamus täytyy rakentaa,eikä sitä epärehellisillä keinoilla saa.
ja tasa-arvoisen ympäristön saa vain rehellisin keinoin, jossa rehellisin keinoin ja tasa-arvoisin keinoin saa onnellisen elämän.
Viestistäsi voi saada kuvan, että Persut ova kieroja, mutta kun toinen osapuoli on venäläinen, niin asiasta ei voi erehtyä.
- ätminki
Suomalaiset on sokeita ja heikkoa kansaa. Vähän kun naisetkin että eivät näe kun jännämiesten mulkut kiiltää silmissä.
valtakunta kirjoitti:
Olemme sinisilmäsiä ja rehellistä suomenkantaa ja jos täällä kieroilee saat vihat päälle.
Kyllä maan tavoille on opittava jos ei opi. Poliisi avustaa.
Mikä on jännämies joka ajaa rajoitetusti kiireessä😂 kyllä siinä melkein vihaseksi jännityksestä tulee kun niin maltilla ajaa melkein itse vedän mutkat suoriksi kun viitti nopeutta nostaa, mutta ei hidastaa viitti mutkaan.
Nyt täytyy sekin tehdä liukkaatvaltakunta kirjoitti:
Mikä on jännämies joka ajaa rajoitetusti kiireessä😂 kyllä siinä melkein vihaseksi jännityksestä tulee kun niin maltilla ajaa melkein itse vedän mutkat suoriksi kun viitti nopeutta nostaa, mutta ei hidastaa viitti mutkaan.
Nyt täytyy sekin tehdä liukkaatLiukkaat niin joutuu hidastaa.
- helgamies_
Suominaiset synnyttivät aikoinaan venäläisille sotavangeille satoja lapsia, joten eiköhän tämäkin asia saada kuntoon naisten kiimavituilla.
En oikein usko ,on erittäin epäloogista sotavangin juosseen vapaana tai sitten venäläiset on raiskannut.
Ja tottakai venäläiset syyttää naisia, ne hän syyttää jos jää kiinni.
Sehän on niiden tapa ensin kieltää ja sit syyllistää/kiristää/ja keksiä jotain lisäksi puskasta(tramaattisesti vielä uhaten) tämä minun tapaamisen venäläisen kanssa koskaan aikaisemmin ei ole joutunut poliisiin yhteyttä, tämä ystäväsuhde naiseen oli sellainen koska kieroili ja oman turvallisuuden vuoksi on tehtävä ja muutettava tapoja.
Muutenkin kun en ole ollut agressiivinen vaan sanoin etten halu tekemisissä sen uhkailu oli mitä naurettavinta ja syyttely mitä keksityimpiäkin.
Se että haluu saattaa mut johonkin ongelmiin koska itse käyttäytyy asiamattomasti ja vie rahaani myyden lapseni vaatteita ja puhumalla epätosiasioita muista minulle mutta turvallisuuden vuoksi lähetin tiedot poliisille.
Sellaista ei pitäisi päästää vapaaksi sellainen joutuu vankilaan koska syyttää rikollisislla nimikeillä ja keksii lisänimikkeitä tyhjästä ja naurettavinta on että itse käyttäytyy näin ollen sellaista.
En sellaiseen halua ottaa yhteyttä kieltäydyn ihan syytä puhumasta venäläisten kanssa kuin tässäkin on murjastu epätosiasioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991