Sanokaas mistä saa Helsingin parhaat pasta-ateriat? Ja hintaluokkaa mukaan, jos tietoa.
Helsingin paras pastaravintola
17
11639
Vastaukset
- Macka
La Famigliasta
- testannut
LaFamiglia on surkea ravintola. Älä anna mukavan nimen hämätä.
Helsingin paras pastaravintola on Papa Giovanni.
http://www.ravintolaopas.net/papagiovanni/ - Jenni
La Famiglia on huono. Suosittelisin joko Sassoa (http://www.palaceravintolat.com/sasso.asp) tai Taorminaa. Ensiksi mainittu edustaa modernia italialaista keittiötä (myös risotot TODELLA hyviä), jälkimmäinen sitten hieman edukkaampaa ja perinteikkäämpää italialaista vääntöä.
- Tiedustelija
Kiitos ehdotuksista, mutta tuo Taormina taitaa olla vastikää lopettanut. Netistä löytyi sellaista tietoa.
- Sophia
La Famiglia oli todellakin pettymys. Se on edullinen ravintola, joka on tarjoavinaan amerikan-italialaista ruokaa. Tulokset kuitenkin kertovat muuta: eihän italialainen keitä pastaa koskaan lötköksi!
- lopetti jo
vuosia sitten.
Itse menisin Villettaan tai Zio Pepeen. - ja paikalla
on nykyään Tony´s Deli (ollut jo vuosia). Pastaa saa sieltäkin ja ihan hyvää itse asiassa.
- Töölötär
Benjamins Bistro Dagmarinkadulla (Bottan viereinen Töölönkadun poikkikatu, jolla on myös Jaskan grilli) on mielestäni erinomainen pastapaikka ja hintakin on kohdallaan. Paikka on siisti, mutta e tietenkään niillä hinnoilla mikään Sundmans. Kannattaa kokeilla. Museokadulla on Coma, mutta ei vedä vertoja Benjamins bistrolle.
Ja itse aion mennä kokeilemaan Sasson, niin paljon sitä on kehuttu. - hyvää pastaa
Denniksessä on erinomaista pastaa kohtuuhintaan, 10 euron molemmin puolin, tosin palvelu on surkeaa.
- Ihan jees
Siinä ateneumin takana joku uus. Vedin kanapastan 8,70e, oli erittäin hyvää tuolla hinnalla. kesti kuitenkin vähän yli 5min... tosin sen voi ehkä laskea sen piikkiin että paikka vasta avattiin.
- peku1564
Ihan jees kirjoitti:
Siinä ateneumin takana joku uus. Vedin kanapastan 8,70e, oli erittäin hyvää tuolla hinnalla. kesti kuitenkin vähän yli 5min... tosin sen voi ehkä laskea sen piikkiin että paikka vasta avattiin.
Korkeavuorenkadulla, todella hyvät pastat ja mukava tunnelma!
- traditionaalinen
pastoistaan
- Saksasta
Ihan jees kirjoitti:
Oli muuten tosiaan hyvää, mutta paikka ei ole enää siellä vaan messukeskuksessa Pasilassa. Avoinna valitettavasti vain messuaikoina, mutta taso on säilynyt ja palvelu oli letkeän hyvää. Sama hinta päivän pastalla vieläkin! Markku
- läckerbiss
Saksasta kirjoitti:
Oli muuten tosiaan hyvää, mutta paikka ei ole enää siellä vaan messukeskuksessa Pasilassa. Avoinna valitettavasti vain messuaikoina, mutta taso on säilynyt ja palvelu oli letkeän hyvää. Sama hinta päivän pastalla vieläkin! Markku
Siellä, jopa hieman parannettuna (monipuolisempana). Vahinko vaan, että vain tapahtuma-aikoina. Jättegottia! m
- Pasta...
Tekeekö mitkä ravintolat itse pastan (vaiko mikään)? Kaupunki siis edelleen Helsinki.
- itsetethyä
Pregossa Fabianinkadulla ainakin aiemmin tehtiin pasta itse. Tiedä sitten kuinka suuresti se vaikuttaa makuun, itse en huomannut kummoistakaan eroa.
- .
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=185&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=nerone
Tuolta vähän harrastajien vinkkejä myös muualta suomesta
NAM!
Kärkenä Benjamins bistro ja nerone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802