Miten pukeudut töihin nyt kun tuli talvi?

Naisilla on yläselän paljaaksi jättävät paidat ja nilkoissa lämmittimet. Sitten he valittavat sisälläkin kylmyyttä.

32

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fatman

Siten ettei ole kylmä

• Silleen että ei tule kylmä. Vaatetuksen ulkonäkö ei ole niin justiina, ko sisävesi hinaajalla töissä.

On muuten aika pirun viliponen. varsonkin jos pitää kiristellä nippuja tai muuta, kun rukkaset kastuu auttamatta.

Onneks vimosta kuormaa hinnaillaan ja muuten pääsääntösesti uitto tapahtuu kesällä.

• Tekniikkasukeltaja

Harvoin mä menen sanattomaksi, mutta nyt ei läppä luista.

Siis niin kuin aikuusten oikeesti?

• Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Harvoin mä menen sanattomaksi, mutta nyt ei läppä luista.

Siis niin kuin aikuusten oikeesti?

😆 Juu ijan aikuisten oikeesti. Hinnaajalla tässä olen duunissa.

• Tekniikkasukeltaja
        pete_pjn kirjoitti:

😆 Juu ijan aikuisten oikeesti. Hinnaajalla tässä olen duunissa.

En itse asiassa edes tiennyt, että joku muukin täällä tekee töitä kuin minä.

(Naurua)

En itse asiassa edes tiennyt, että joku muukin täällä tekee töitä kuin minä.

(Naurua)

Hah. Aika rohkea olettamus.

• tykästyinhet

😍 Näytät tosi hyvälle! Ei mull muuta ;)

• Tekniikkasukeltaja
        pete_pjn kirjoitti:

Hah. Aika rohkea olettamus.

Kukaan ei ole tähän päivään mennessä vielä nössöksi tituleerannut. Ai että uittohommissa?

Tulee vähän mökkimaisemat mieleen.

Kukaan ei ole tähän päivään mennessä vielä nössöksi tituleerannut. Ai että uittohommissa?

Tulee vähän mökkimaisemat mieleen.

Jep. kolmatta vuotta.

• tykästyinhet kirjoitti:

😍 Näytät tosi hyvälle! Ei mull muuta ;)

:) kiitos.

• Tekniikkasukeltaja
        pete_pjn kirjoitti:

Jep. kolmatta vuotta.

En mä tässä muuten lätise, mutta kun toi vesi on aika tuttu elementti. Sinänsä kiinnostava homma sulla... siis ainakin mun mielestä.

En mä tässä muuten lätise, mutta kun toi vesi on aika tuttu elementti. Sinänsä kiinnostava homma sulla... siis ainakin mun mielestä.

Vai että tuttu elementti.

Kyllähän täällä sisävesillä on tullu viihdyttyä vallan mainiosti. Ja mielenkii tosta tämä onkin. Aika vaihtelevaa hommaa.

• Tekniikkasukeltaja
        pete_pjn kirjoitti:

Vai että tuttu elementti.

Kyllähän täällä sisävesillä on tullu viihdyttyä vallan mainiosti. Ja mielenkii tosta tämä onkin. Aika vaihtelevaa hommaa.

Onks sulla laivurin paperit vai veteletkö muuten naruista?

Joo siis mä olen sekä sisävesi- että ulkosaaristokala. Näytä lätäkkö, ja jo siinä joku polskii.

(Naurua)

Joo siis mä olen sekä sisävesi- että ulkosaaristokala. Näytä lätäkkö, ja jo siinä joku polskii.

(Naurua)

😆 heh

Juu, kotimaanliikenteen laivirin kirjat on ulkona. Koneenhoitajan kirjat on käyty, mutta praktiikka puuttuu viel.

(Naurua)

Ite en ole kulkenut merellä ollenkaan. Ainoastaan täällä sisävesien rapalikoissa ja ränneissä.

• Tekniikkasukeltaja

Kuinka sä päädyin boottiin?

Funtsin ensin, että pitääkö tässä keskustella koneista, mutta hylkäsin idean.

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Päädyit siis

(Reps)

Olin vaihtamassa edellisestä ammatista poies, ko alko kyllästyttämään ja halusin muutosta. Puhuin faijalle, että lähtisin edellisen firman sisällä kouluttamaan itteäni kuorma-auto alalle.

Noo... tähän faija totes että tule hänelle töihin ja jatkamaan firmaa, ko eläkeikä lähestyy.

• Tekniikkasukeltaja
        pete_pjn kirjoitti:

Olin vaihtamassa edellisestä ammatista poies, ko alko kyllästyttämään ja halusin muutosta. Puhuin faijalle, että lähtisin edellisen firman sisällä kouluttamaan itteäni kuorma-auto alalle.

Noo... tähän faija totes että tule hänelle töihin ja jatkamaan firmaa, ko eläkeikä lähestyy.

Siis jollain oppisopimusmetodilla?

Hienoa, että vesi kelpaa elämäksi.

Siis jollain oppisopimusmetodilla?

Hienoa, että vesi kelpaa elämäksi.

Ihan normaali työntekijänä, mutta kokoajan opiskella enemmän ja enemmän tätä hommaa ja seurata kuin päätöksiä tehään ja mitkä asiat vaikuttaa mihin.

Juu, kelpaa vallan mainiosti. Tällainen duuni sopii paljon paremmin miulle ko tollanen toimisto duuni ma-pe ja 8-16.

(Naurua)

Mistäs asti siulla on veri vetäny vesille?

• Tekniikkasukeltaja
        pete_pjn kirjoitti:

Mistäs asti siulla on veri vetäny vesille?

Termohaliinikierron ensimmäisestä pysähtymisestä asti.

(Reps)

• Seksipalveluyrittäjä

Huoran hommia tehdään ilkosillaan.

• ouitty

Voin tehdä vaikka yöpaidassa, kun teen töitä kotona. :)

• Mitäs hommia ne semmoiset paitulihommat oikein ovat? :-I

• ouitty
        HC-ätmel kirjoitti:

Mitäs hommia ne semmoiset paitulihommat oikein ovat? :-I

Tietokoneella tehtäviä..

• kurrelle.turpaan

Jätkä jolla on oravan hampaat ei voi ymmärtää naisista yhtikäs mitään.

• ätmi56

pukeudun haarniskaan

• jghjfhjfkj

En käy töissä.

• Elätkö sitten koroilla?

• jhkkgfjhyg
        HC-ätmel kirjoitti:

Elätkö sitten koroilla?

Ruualla ja vedellä.

• Kaikissapimeys

Olipa... Jutut..
      Pukeutumiseen, paras keino ensisijaisesti sisäistää kehon tarpeet vaadittuun aktiin.
      Yleisesti kehoitan kerrospukeutumista, muistiinpanovälineet, lyijykynä, myrskytikut, valaisin, vesillä tosin hätäraketti!, pelastautumispuku(toimiva sellainen), normi ajalla, kalsongit, kevyt vaatetus toimistoon ja toppaukset poistettavissa ja kevyt sisätiloissa tungettavissa reppuun, tolle teknarille kaipa keltane muovikassi käy parin 0,33 zihautuksen kera, kun ei kehrää muute. Sormikkaita ei missään tapauksessa! Naskalit, ehkä kiipeilyhakkuun, narua, happee, tai kaulaliina puuskiin. On nyt kyseessä erittäin monimuotoinen kelkka perässä. Kuka nyt ei lentävää mattoa haluisi ja kultahampaita, jokka jäädyttää piän. Loputon keissi. Kengät, päähine ja kädenulokkeet tärkeimmät ja peppu, ettei tule virtsatietulehduksia. Ompa noita älyvaatteita. Marttojen villasukkia näkkyy jo muuallaki ja tuotost mennöö osa veteraanail.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4423
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3221
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2541
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      121
      2394
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      90
      2198
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2043
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1997
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1753
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe