Meinasin että en kommentoi tänne tätä koko asiaa mutta sen verran sormia alkoi syyhyttää että oli pakko.
Tämä on ollut toisaalta sellaista ajan vietettä alkuaikoinaan. Kieltämättä nyt on alkaneet jutut olemaan vähän sellaista tasapaksua asioiden toistoa ja ala-aste ikäisten kirjoittelua. Välitettavasti tämä on näin. Anteeksijos joku nyt loukkaantuu tästä.
Kysynkin nyt teiltä kiihkeimmät vastustajat vai millä nimellä itseänne nyt kutsuttekin että onko täällä muita kirjoittelijoita kuin te. Kun lukee ketjuja niin tulee sellainen tunne että te täällä jopa itse vastaatte kirjoituksiin. Hetkeen en ole huomannut että vastapuoli olisi oikein puolustamassa yhtiötään. No ymmärrän kyllä toisaalta heitäkin. Ollaan nyt ihan rehellisiä niin ei tälle palstalle kukaan edes varmaan eksy etsimään tietoa. Eiköhän tämän saitin osalta tämä onecoin ole käsitelty. Ette te täällä asiaanne saa eteenpäin vietyä. Asialliset kirjoitukset ymmärrän ja niille hatun nosto mut nämä suurin osa jotka on ihan pelkkää sitä itseään ei kyllä eristä sitä itseään.
Avotampiolle sellainen viesti että ota oppipoikasi koulutukseen mitä ja kuinka kirjoitetaan. Et voi sinäkään väittää että suurin osa on ala-aste ikäisten kirjoituksia.
Ei muuta kuin hyvää talven jatkoa teille
Yksin puhuminen on kivaa???
17
106
Vastaukset
Tuota noin ... kyllähän tässä ollaan koko ajan pysytty asialinjalla sikäli että ollaan kiinnitetty huomio OC:n järkyttäviin ristiriitaisuuksiin.
Keskustelu väistämättä ryöpsähtelee, mutta asialinja on koko ajan ollut järkähtämätön: Ignatova vie rahat ja tunkittajat huijaavat mukaan sellaisia ihmisiä joilla valitettavasti ei ole omaa arvostelukykyä. Tämä ydinlinja ei ole muuttunut missään vaiheessa.
>Kysynkin nyt teiltä kiihkeimmät vastustajat ...
No niin ... luulen kumminkin että aiheiden tasapaksuus johtuu siitä että coinistit tosiaan ovat käyneet lukemassa tämänkin palstan tekstejä ja tehneet oikeat johtopääätökset. Siksi täällä ei paljon muita liiku kuin meitä taivastelijoita jotka edelleen ihmettelevät ihmisten ahneutta ja hyväuskoisuutta. Toivon että suurin osa entisistä coinisteista on tajunnut että kyseessä on huijaus.
>Ollaan nyt ihan rehellisiä niin ei tälle palstalle kukaan edes varmaan eksy etsimään tietoa
Kyllä minä luulen että näillekin palstoille eksyy tietoa etsiviä
Hyvää talven jatkoa vaan ...Tosiaan, oli niin "tunteisiinvetoava" tämä avaus että se sai minutkin hakoteille.
Palataan asiaan: olisiko tällä keskustelunavaajalla ehkä jotain kommenttia siitä miksi onecoinin maksuliikenne maailmalla on nyt jäädytetty?
(tuskin tulee vastausta. coinisti katoaa bittien taivaisiin jos siltä kysyy hankalan kysymyksen)
Olisiko kommenttia siitä miksi onecoinin pörssi kaatuilee vähän väliä ja myyntirajoitus on nyt 1 coin kerrallaan?
(tiedän, ei tule vastausta)
Minkä takia MAB:n julkistuksen jälkeen ei ole Google Appsissa eikä muuallakaan vielä ensimmäistäkään sovellusta jaossa?
(ei ne vastaa. mutta ei ole syytäkään, koko mab-konsepti oli oc:ltä totaalinen virhearvio)
Mitäs sanotte, coinistit? Tuntuuko että teitä on kustu silmään? HÄH?- Sivustaseurannut
Vastaisin jos tietäisin kysymyksiisi vastauksen. En ole asioita ottanut selvää kuin ehkä sinä olet.
Tarkoitukseni ei ole alkaa kommentoida teidän kysymyksiini ja en aio puuttua ja ottaa osaa millään tavalla itse onecoiniin koska ei kiinnosta ollenkaan.
Olen ollut vain lukemassa täällä aikani kuluksi tätä suurta puheen aihetta. Joka todellakin oli aluksi ihan mielenkiintoista seurata.
Kuten jo aloituksessa mainitsin että tämä oli mielenkiintoista mutta ei ole enää. Anteeksi nyt mutta minun mielipiteeni on että tämä on teidän ei onecoinilaisten yksin puhelua. Et sinäkään Avotampio voi sitä väittää että olisi toisin?
Tämä on mennyt siihen että ehkä samat henkilöt toistaa samoja asioita joka ketjussasekä vastaa itse toisten kysymyksiin ja ehkäpä myös omiin.
Lisäksi on ollut ilmassa varsinaista satujen kertomisia. En sano että se on huono asia mutta ne vain kannattaa tehdä niin että ne on uskottavia.
Mut jos se on teidän tapa hoitaa tätä eteenpäin ja saada sillä tavalla suuri hyöty niin silloin se on niin. Onnea valisemallanne tiellä.
Toivottavasti avotampio saat vastauksen kysymyksiisi jostain suunnalta. Niin ja eikö olisi selvintä kysyä itse yhtiöstä. Luulisi niiden vastaavan. En tiedä - 0necoin
Sivustaseurannut kirjoitti:
Vastaisin jos tietäisin kysymyksiisi vastauksen. En ole asioita ottanut selvää kuin ehkä sinä olet.
Tarkoitukseni ei ole alkaa kommentoida teidän kysymyksiini ja en aio puuttua ja ottaa osaa millään tavalla itse onecoiniin koska ei kiinnosta ollenkaan.
Olen ollut vain lukemassa täällä aikani kuluksi tätä suurta puheen aihetta. Joka todellakin oli aluksi ihan mielenkiintoista seurata.
Kuten jo aloituksessa mainitsin että tämä oli mielenkiintoista mutta ei ole enää. Anteeksi nyt mutta minun mielipiteeni on että tämä on teidän ei onecoinilaisten yksin puhelua. Et sinäkään Avotampio voi sitä väittää että olisi toisin?
Tämä on mennyt siihen että ehkä samat henkilöt toistaa samoja asioita joka ketjussasekä vastaa itse toisten kysymyksiin ja ehkäpä myös omiin.
Lisäksi on ollut ilmassa varsinaista satujen kertomisia. En sano että se on huono asia mutta ne vain kannattaa tehdä niin että ne on uskottavia.
Mut jos se on teidän tapa hoitaa tätä eteenpäin ja saada sillä tavalla suuri hyöty niin silloin se on niin. Onnea valisemallanne tiellä.
Toivottavasti avotampio saat vastauksen kysymyksiisi jostain suunnalta. Niin ja eikö olisi selvintä kysyä itse yhtiöstä. Luulisi niiden vastaavan. En tiedäEivät vastaa. Jos mukana oleva liikaa kyselee,niin vaarana on,että suljetaan koko tili. Myös onecoinin arvostelu on kielletty. Jopa ihan aiheellinenkin.
Toivottavasti avotampio saat vastauksen kysymyksiisi jostain suunnalta. Niin ja eikö olisi selvintä kysyä itse yhtiöstä. Luulisi niiden vastaavan. En tiedäHyviä kommentteja, kiitos näistä!
Mutta tilanne tosiaan on se, että "yhtiö" itse ei vastaa ulkopuolisten tiedusteluihin ja jos jäsen itse kysyy "hankalan kysymyksen" niin hänen tilinsä jäädytetään ja varat takavarikoidaan.
Täällä esiintyneet harvat coinistit tms. verkostomarkkinoijat eivät itse pysty vastaamaan mihinkään kysymyksiin vaan päinvastoin esiintyvät provokatiivisesti. Itse olen usein yrittänyt samaa provolinjaa mutta huonoin tuloksin, ei niitä saa minkäänlaiseen keskusteluun mukaan, ei vaikka volttia heittäisit ;-)
Mutta en tiedä muutakaan keinoa saada näitä "eksyneitä lampaita" välttämään a) onecoinia ja b) verkostomarkkinointia ylipäätään kuin heittelemällä överiksi meneviä provoja. Olisiko sinulla ehkä parempaa ideaa?- Karavaani_juoksee
Toivottavasti avotampio saat vastauksen kysymyksiisi jostain suunnalta. Niin ja eikö olisi selvintä kysyä itse yhtiöstä. Luulisi niiden vastaavan. En tiedäMinähän en täältä mitään suoranaista hyötyä saa enkä edes kaipaa. Luonnostaanhan ihminen varoittaa toista, joka on tekemässä pahaa virhettä. Tietysti välillistä hyötyä tulee, jos onnistun saamaan edes yhden suomalaisen pysymään erossa tästä huijauksesta, jolloin jokin määrä rahaa pysyy kansantaloudessa eikä katoa vastikkeettomasti Bulgariaan.
Tässä alkaa vaikuttaa siltä, että ponzareilla on nyt kiireet paikat. Tieto on levinnyt eikä pyramidiin enää tule sellaista rahavirtaa kuin ennen. Alkaa olla aika ottaa omat pois. Ja kun ottajia on enemmän kuin uusia sijoittajia, tulos on selvä. Nopeimmat saavat jotakin ja loput menettävät rahansa. - Vastauksiatässä
"Palataan asiaan: olisiko tällä keskustelunavaajalla ehkä jotain kommenttia siitä miksi onecoinin maksuliikenne maailmalla on nyt jäädytetty?"
Eihän maksuliikennettä ole jäädytetty ja kotiutukset pelaavat ihan normaalisti ja jokaiselle on aina löytynyt pankkiyhteys halutessaan ostaa koulutuspaketin ja niitähän voi ostaa myös koodeilla, siis ei suurempia ongelmia kuin se että pankkeja närästää OneCoin ja kun murotissiposket työkseen lähettelevät valheita huijuksista, niin pankit haluavat sen uskoa.
(tuskin tulee vastausta. coinisti katoaa bittien taivaisiin jos siltä kysyy hankalan kysymyksen)
Niin erehdyit jälleen tapasi mukaan, sillä vastaus tuli.
"Olisiko kommenttia siitä miksi onecoinin pörssi kaatuilee vähän väliä ja myyntirajoitus on nyt 1 coin kerrallaan?"
Olet murotissiposkien palstalla käynyt näiden älynjättiläisten pohdintoja lukemassa ja on suorastaan uskomatonta kuinka huonosti he perehtyvät asiaansa jota vastustavat apinanraivolla? Kokoajan olen huomannut heidän olevan monissa asioissa aivan kujalla. Siis tuollaista yhden kolikon myyntirajaa ei siis ole kuin kahdessa halvimmassa paketissa esim. premiumissa voi myydä 17-kolikkoa ja tycoonissa 8-kolikkoa.
Niin että erehdyit jälleen. ;)
"Minkä takia MAB:n julkistuksen jälkeen ei ole Google Appsissa eikä muuallakaan vielä ensimmäistäkään sovellusta jaossa?"
Kaikki valmistuu pala kerrallaan olisiko sitä millään mahdollista teidän vastustajien tajuta ja ensimmäinen Mab- osuus oli tuote jota on myyty paljon ja se antaa myös hyvin palkkioita, toki provikat kauppapaikoista eivät vielä ole ajankohtaisia.
(ei ne vastaa. mutta ei ole syytäkään, koko mab-konsepti oli oc:ltä totaalinen virhearvio)
"Mitäs sanotte, coinistit? Tuntuuko että teitä on kustu silmään? HÄH?"
Sinuahan tässä murotissiposket taasen kusivat silmään mm. yhden koliko myyntirajoituksella, eikö edes hävetä yhtään, sillä taasen olisi aihetta pistää paskahattu päähän. - Sivustaseurannut
Avotampio_ kirjoitti:
Hyviä kommentteja, kiitos näistä!
Mutta tilanne tosiaan on se, että "yhtiö" itse ei vastaa ulkopuolisten tiedusteluihin ja jos jäsen itse kysyy "hankalan kysymyksen" niin hänen tilinsä jäädytetään ja varat takavarikoidaan.
Täällä esiintyneet harvat coinistit tms. verkostomarkkinoijat eivät itse pysty vastaamaan mihinkään kysymyksiin vaan päinvastoin esiintyvät provokatiivisesti. Itse olen usein yrittänyt samaa provolinjaa mutta huonoin tuloksin, ei niitä saa minkäänlaiseen keskusteluun mukaan, ei vaikka volttia heittäisit ;-)
Mutta en tiedä muutakaan keinoa saada näitä "eksyneitä lampaita" välttämään a) onecoinia ja b) verkostomarkkinointia ylipäätään kuin heittelemällä överiksi meneviä provoja. Olisiko sinulla ehkä parempaa ideaa?Ihnetyttää jos todellakin on niin että yhtiö ei anna mitään vastauksia ulkopuolisille ja tuo että tilejä suljetaan jos mukana oleva kyselee jotain vaikeita kysymyksiä. Ihme touhua.
Se mitä olen nyt seurannut tätä teidän keskustelua niin on pistänyt silmään se asia että eikös Bitcoinilla ole se ns. virtuaali lompakko? Miksi näillä ei ole samanlaista vaan jokin appsiko niille tuli siihen tilalle?
Olikohan se nyt swisscoin mitä minulle tarjottiin ja siinä kuulemma on se lompakko. Näin minulle ainakin kerrottiin. Totesin kyllä että eiköhän ne eurot vielä kelpaa ja ne riittää mulle.
Kiitos asiallisesta keskustelusta ja tsemppiä valitsemallanne tiellä. - Ketkähänniitätyhmiä
Vastauksiatässä kirjoitti:
"Palataan asiaan: olisiko tällä keskustelunavaajalla ehkä jotain kommenttia siitä miksi onecoinin maksuliikenne maailmalla on nyt jäädytetty?"
Eihän maksuliikennettä ole jäädytetty ja kotiutukset pelaavat ihan normaalisti ja jokaiselle on aina löytynyt pankkiyhteys halutessaan ostaa koulutuspaketin ja niitähän voi ostaa myös koodeilla, siis ei suurempia ongelmia kuin se että pankkeja närästää OneCoin ja kun murotissiposket työkseen lähettelevät valheita huijuksista, niin pankit haluavat sen uskoa.
"Olisiko kommenttia siitä miksi onecoinin pörssi kaatuilee vähän väliä ja myyntirajoitus on nyt 1 coin kerrallaan?"
Olet murotissiposkien palstalla käynyt näiden älynjättiläisten pohdintoja lukemassa ja on suorastaan uskomatonta kuinka huonosti he perehtyvät asiaansa jota vastustavat apinanraivolla? Kokoajan olen huomannut heidän olevan monissa asioissa aivan kujalla. Siis tuollaista yhden kolikon myyntirajaa ei siis ole kuin kahdessa halvimmassa paketissa esim. premiumissa voi myydä 17-kolikkoa ja tycoonissa 8-kolikkoa.
"Minkä takia MAB:n julkistuksen jälkeen ei ole Google Appsissa eikä muuallakaan vielä ensimmäistäkään sovellusta jaossa?"
Kaikki valmistuu pala kerrallaan olisiko sitä millään mahdollista teidän vastustajien tajuta ja ensimmäinen Mab- osuus oli tuote jota on myyty paljon ja se antaa myös hyvin palkkioita, toki provikat kauppapaikoista eivät vielä ole ajankohtaisia.
Sinuahan tässä murotissiposket taasen kusivat silmään mm. yhden koliko myyntirajoituksella, eikö edes hävetä yhtään, sillä taasen olisi aihetta pistää paskahattu päähän."Siis tuollaista yhden kolikon myyntirajaa ei siis ole kuin kahdessa halvimmassa paketissa esim. premiumissa voi myydä 17-kolikkoa ja tycoonissa 8-kolikkoa."
Juuri näin, paitsi noissa kahdessa pinimmässäkin paketissa voi myydä 2 onecoinia jos hyväksyy kolikonarvoksi 6€
On se tosiaankin ihme, että ei edes muropojat eivät löydä oikeaa tietoa saman olen huomannut sielä aina joskus kun olen huvikseni piipahtanut, niin ei voi kuin nauraa.
Muutama huijari muropojissa on myös sisällä järjestelmässä väärilläkin kyc tiedoilla, mutta kun ei suksi luista, niin sukuvikahan se on ja taitaa mennä kaikki energia vain onecoinilaisten päivittäiseen haukkumiseen mikä on aivan lapsellista kuvitella tuollaisen tehoavan älykkäisiin itse ajatteleviin ihmisiin. Trump myöskin yritettiin haukkua mm. pitkin eurooppaa median ja galluppien avulla häviämään vaalit, vaan toisihan siinä kävi ja nyt "suvakit" itkevät tapahtunutta ainakin vuoden kunnes heille selviää, että eikös sitä maailmanloppua tullutkaan. - Puoliaivo
Toivottavasti avotampio saat vastauksen kysymyksiisi jostain suunnalta. Niin ja eikö olisi selvintä kysyä itse yhtiöstä. Luulisi niiden vastaavan. En tiedäOlet oikeassa tuon mielipiteesi kanssa mutta sama asia on todettu jo ainakin puoli vuotta sitten, aidot tunkit katosivat palstoilta. Kyllä niitäkin on ollut joitakin lukemattomien peikkojen seassa tässä matkan varrella mutta se yksinpuheluksi meneminen on havaittu tosiasiaksi todellakin jo kauan aikaa sitten. Saman asian toistoa siis tämäkin nolla-aloitus.
- wfewfwefwef
Vastauksiatässä kirjoitti:
Sinuahan tässä murotissiposket taasen kusivat silmään mm. yhden koliko myyntirajoituksella, eikö edes hävetä yhtään, sillä taasen olisi aihetta pistää paskahattu päähän."Olet murotissiposkien palstalla käynyt näiden älynjättiläisten pohdintoja lukemassa ja on suorastaan uskomatonta kuinka huonosti he perehtyvät asiaansa jota vastustavat apinanraivolla? Kokoajan olen huomannut heidän olevan monissa asioissa aivan kujalla. Siis tuollaista yhden kolikon myyntirajaa ei siis ole kuin kahdessa halvimmassa paketissa esim. premiumissa voi myydä 17-kolikkoa ja tycoonissa 8-kolikkoa."
Siis miksi ei millä tahansa tasolla voisi myydä vaikka kaikki kolikkoja kerralla, jos vain itseä huvittaa? Myyntirajoitteet ovat selkein merkki pyramidista, koska jos kolikkoja alettaisiin myymään laajasti, pyramidi romahtaisi. Jos kyseessä olisi rehellinen yritys, mitään myyntirajoitteita ei olisi, oli sitten ostanut minkä tahansa paketin. Vaikka olisi kolikkoja miljoonan euron edestä, ne kaikki pitää voida myydä vaikka yhden päivän aikana.
- Hassahtanut
Niin, nythän ollaan siirrytty saattohoitovaiheeseen, jossa homma hiipuu hissukseen omaan mahdottomuuteensa, pyramidin huippu kerää vielä viimeisten uskossaan vahvojen rahat pois - ja "Coming Soon" - tulee pysyvä olotila.
CoiNisitit nuoleskelevat haavansa hiljaa ja nielevät kiukkunsa pikku hiljaa, klöntti kerrallaan, kun muuta ei voi. Koulutusta saivat (ja varmaan oikein hyvää sellaista, heh heh) mutta muuten ei juuri varmaan naurata.
Voi voi sentään. Miksi noin amatöörimäinen viritys saikin niin paljon ihmisiä mukaan? Vai ehkä juuri siksi! Ettei mukaan vain eksy liian kriittisiä ja järkeviä ihmisiä. Mene ja tiedä? Vaikka 95% ihmisistä ei ikinä lankeaisi moiseen roskaan, niin aina löytyy hassahtaneita..... - RuskiLäjä
Rujalla on kiire syödä kakkua ja Onecoin aurinko paistaa niin ylälinjalla ei ole kiinnostusta vastailla kysymyksiin. Odotellaan sadekelejä.
- Söör.Läskipää
Ylälinja on One-market tavaratalon kauppapaikoilla ostamassa joululahjaksi koirien tekohampaita.
- Yuippis
Tuhoontuomittua on pyrkiä järjelliseen keskusteluun näissä, valitettavasti.
Minustakin tekstejä oli aikansa mielenkiintoista seurata, jossain vaiheessa oli ihan asiallista juttelua verkostomarkkinoinnin ansaintamalleista, ansioista, veronkierrosta yms. Näitä epäkohtia muroissa pengottiin välilöä hyvin ansioituneestikin.
Nyt tilanne on tosiaan muuttunut. Totta on että järkiperusteet mm.onecoin liiketoiminnan puolustamiseen näyttää olemattomilta. Vastustajat ovat epäonnistuneet viestinnässään selä täällä että muroissa,viestit näyttävät lapselliselta räksyttämiseltä. Aihetta ehkä onkin mutta tyyli on perseestä. - Aidspellepiirtäjä
Joko pilakuvaajalla on hiv edennyt aidsin asteelle?
Missä hivinen pilakuvailija nyt on ? Vieläkö puolustaa koinia kun ryssähuora veti rahan tolkuttoman kokoiseen perseeseensä? Sen akan vittuun sopis ajamaaan vaikka telaketjukuormaajalla. On sinne niin monet ryssämafialaiset ja muut heittäneet aidsspeget!- justus12345
Hyvä esimerkki siitä millaista on ulosanti tällä palstalla. Sitten vielä uskotte että joku hakee täältä tietoa. Ei jumalauta. Itseasiassa minua käy jo avotampiota sääliksi kun joutuu olemaan tuollaisten pelkkää paskaa puhuvien teinien kanssa täällä. Mielestänne tuo on varmaan hauskaa tekstiä. No ei voi muuta sanoa kuin toivottavasti teitä ei päästetä julkisille paikoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833