Maanjäristykset - lopunajan merkki

Tehkää.parannus

"42 minutes ago 6.9 magnitude, 11 km depth
Namie, Fukushima, Japan
about 18 hours ago 4.9 magnitude, 34 km depth
Hachinohe, Aomori, Japan
about 19 hours ago 4.6 magnitude, 51 km depth
Ishinomaki, Miyagi, Japan
about 24 hours ago 5.0 magnitude, 17 km depth
Hasaki, Chiba, Japan
3 days ago 4.6 magnitude, 42 km depth
Nemuro, Hokkaido, Japan
3 days ago 5.2 magnitude, 40 km depth
Tanabe, Wakayama, Japan
4 days ago 4.1 magnitude, 10 km depth
Maebaru-chūō, Fukuoka, Japan
4 days ago 4.8 magnitude, 126 km depth
Hirara, Okinawa, Japan
5 days ago 4.6 magnitude, 61 km depth
Chiba, Chiba, Japan
5 days ago 4.6 magnitude, 10 km depth
Naze, Kagoshima, Japan"


Mark. 13:8

Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.

19

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aha. 1700-luvulla tuhoutui Portugalissa Lissabon ja paljon muuta. Tässä asuinkaupungissani oli tuhoisa maanjäristys 100 vuotta sitten. Tätä ja paljon muuta kautta aikain.

      Raamattu jo kertoo kuinka "kansa nousee kansaa vastaan". Lukekaa vaikka Kuningasten kirjoja. Ei nyt ole mitään uutta auringon alla.

      Turhaa hengenhätää.

      • Ai niin. Suomessa oli suuri nälänhätä 1800-luvulla.


      • Lissabonin järistys oli suurimmassa voimakkuusluokassa eli 9, joten jos se ei ennustanut pätevästi pikaisia Lopun aikoja nin ei sitten mikään.


    • Ei.kiitos.horoskooppi

      Miten näitä talismaneja kauppaavia marabuja aina vaan riittää. Mihin hävisi tieto ja sivistys?

    • tehkää.parannus

      Japanissa äsken suuri maanjäristys!

      "
      27 minutes ago 5.3 magnitude, 15 km depth
      Namie, Fukushima, Japan
      38 minutes ago 4.8 magnitude, 10 km depth
      Namie, Fukushima, Japan
      about an hour ago 5.4 magnitude, 10 km depth
      Namie, Fukushima, Japan
      about an hour ago 6.9 magnitude, 11 km depth
      Namie, Fukushima, Japan
      about 18 hours ago 4.9 magnitude, 34 km depth
      Hachinohe, Aomori, Japan
      about 19 hours ago 4.6 magnitude, 51 km depth
      Ishinomaki, Miyagi, Japan
      a day ago 5.0 magnitude, 17 km depth
      Hasaki, Chiba, Japan
      3 days ago 4.6 magnitude, 42 km depth
      Nemuro, Hokkaido, Japan
      3 days ago 5.2 magnitude, 40 km depth
      Tanabe, Wakayama, Japan
      4 days ago 4.1 magnitude, 10 km depth
      Maebaru-chūō, Fukuoka, Japan"

      Koko ajan nyt tapahtuu!

    • Epätarkkaa touhua. Aa-aloite torpataan Suomessa ja maa järisee... Japanissa.

      • Toivotaan, ettei japanilaiset hyväksy omaa spn-lakia, ettei maa ala tärisemään täällä.


    • Tehkää.parannus

      Iltalehti hetki sitten:

      "Maanjäristys on iskenyt Japanin rannikon lähistöllä aikaisin tiistaiaamuna Japanin aikaa. Yhdysvaltain Geologinen mittauslaitos määritti, että 7.3 magnitudin maanjäristyksen keskusta oli noin 67 kilometriä kaakkoon Iwakin kaupungista, joka sijaitsee Fukushiman prefektuurissa, Japanin suurimman saaren Honshun Tyynenmeren puolella.

      Mittauslaitoksen mukaan järistys tapahtui 10 kilometrin syvyydessä. Mittauslaitos ennustaa, että merenpohjassa tapahtunutta maanjäristystä voi seurata kolmimetrinen tsunami. Fukushiman Daiichin ydinvoimalaitokseen osuessaan se voisi aiheuttaa uuden tuhoisan ydinonnettomuuden, kertoi uutistoimisto AFP."

      • Onko Japanissa hyväksytty juuri spn-laki?


    • Kirjakääröt

      Mark.13:8. Biblia. Sillä kansan pitää nouseman kansaa vastaan, ja valtakunnan valtakuntaa vastaan, ja maanjäristykset pitää oleman jokaisessa paikassa, ja tulee nälkä ja meteli.

    • KätyriJapani

      Japani on maailman jumalattomin maa.

      • Thoot

        Japanissa taitaa olla vähiten kristittyjä - jopa Pohjois-Koreassa on enemmän.


      • Entä Italia: onko suurtakin "jumalattomuutta", Japaniin verrattavaa?


    • näitä.ollut.ennenkin

      Minkä merkkejä maanjäristykset ja muut luonnonkatastrofit ovat aiemmin olleet?

      • Eikö ihmiset ole aina pitäneet kaikkia katastrofeja Jumalan rangaistuksena? Niin nämä on siten Raamattuunkin kirjoitettu samaan tyyliin.


      • Hyvin siis menee. Mutta jotain takapakkiakin. Ensi vuoden alusta vesi on Irlannissa maksullista. No ei paljon sittenkään maksa; jotain parikymppiä vuodessa.


    • Kuten aikaisemminkin todettu, kaikki varmat merkit maailmanlopusta on syytä mitä pikimmiten ilmoittaa Niilolle, jotta saadaan varmaan tietoon perustuva laskuri!!!

      http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

      Keep up the good work!!! :D:D:D:D:D:D

    • nähty.on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe