DRHousen väärinymmärrykset/valheet

ei.ensimmäinen1

Koskien linkkejä hänen aloituksissaan, mitä hän niistä kertoo ja jättää kertomatta. Vastaukset on ketjuissa olemassa ollut ensimmäisistä kommenteista lähtien, mutta hautautunut kaiken turhan typeryyden alle.

Käytän tässä mielummin sanaa olemattomuus – ei sillä, etteikö hänen aloitukset ole päin honkia millä tahansa tyhjän määritelmällä(mikä näytetään jos tulee ulisemaan) hän sitten kiemurtelisikaan jahka saa sellaisen itsestään ilmoille – se kuitenkin on selkeämpi sen suhteen millä oikeasti on täällä merkitystä; koska kretuihinkaan tuskin tekee vaikutusta, että maailmankaikkeus on syntynyt jostakin olemassaolevasta asiasta, koska se vain siirtää saman kysymyksen(mistä asia aiemmassa ketjussa alkoi) siihen mistäs se taas on tullut. Joten ollaan rehellisiä, ettei asia tule puraisemaan perseelle tulevaisuudessa.

Ja ennen aloittamista: Haloo, jos maailmankaikkeuden tiedettäisiin syntyneen tyhjyydestä/olemattomuudesta, ei todellakaan tarvitsisi linkkejä etsiä ja lainaislouhia niistä paloja sieltä täältä – vaan uutinen olisi maailmanlaajuinen, josta me kaikki olisimme jo tietoisia.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

http://bigthink.com/dr-kakus-universe/can-a-universe-create-itself-out-of-nothing

Jossa M. Kaku hyvin selvästi viittaa säieteorian mukaisesta multiversumista syntyvään maailmankaikkeuteemme ja "nothing" -sanalla siihen vaadittavaan nollasumma energiaan, ei siis suinkaan olemattomuudesta syntymiseen.

"In STRING THEORY, we have a MULTIVERSE of universes. Think of our universe as the surface of a soap bubble, which is expanding. We live on the skin of this bubble. But string theory predicts that there should be other bubbles out there, which can collide with other bubbles or even sprout or bud baby bubbles, as in a bubble bath."

Jatkaa kuinka universumi voi tulla tyhjästä: "But how can an entire universe come out of nothing? This apparently violates the conservation of matter and energy. But there is a simple answer."

Ja kertoo lyhyen selityksen jälkeen tarkoittamansa:

"If you do the math, you find out that the sum total of matter in the universe can cancel against the sum total of negative gravitational energy, yielding a universe with ZERO (or close to zero) NET MATTER/ENERGY. So, IN SOME SENSE(tietenkin edellä mainitussa mielessä), universes are for free. It does not take net matter and energy to create entire universes. IN THIS WAY, in the bubble bath, bubbles can collide, create baby bubbles, or simple pop into existence from nothing."

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

http://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/7976594/Stephen-Hawking-God-was-not-needed-to-create-the-Universe.html

Jossa Hawking kertoo maailmankaikkeuden syntymisen olevan fysiikan lakien seurausta ja esiinottaa vaadittavan painovoiman – silloin ja nyt olemassaolevista asioita siis.

Alkaa heti otsikoissa: "The Big Bang was the RESULT OF THE INEVITABE LAWS OF PHYSICS and did not need God to spark the creation of the Universe, Stephen Hawking has concluded."

Myöhemmin: "BECAUSE THERE IS a law such as GRAVITY, the Universe CAN and will create itself from nothing."

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Toisen aloituksen sisällöllisin...

http://scienceblogs.com/startswithabang/2011/08/16/the-physics-of-nothing-the-phi/

Joku tuntematon blogissaan(olettaen: "PhD in theoretical astrophysics at the University of Florida"): Moneen kertaan mainitsee mistä on kyse, eli aika-avaruudesta itsessään sisäänrakennetusta tyhjiöenergiasta syntyvästä maailmankaikkeudesta – enkä tyhjiön(vacuum) tarkoitusta enempää koe tarpeelliseksi avata kuin https://fi.wikipedia.org/wiki/Tyhjiö josta varsinkin alin, eli kvanttimekaaninen tyhjiö jota tietenkin näissä asioissa tarkoitetaan – ei siis olemattomuudesta, vaan kokonaisesta olemassaolevasta avaruudesta energioineen, eli samanmoisesta millaista itsekin juurikin majoitamme.

Lainaukset tulee palasina, koska linkki suht pitkä, enkä lue uudestaan, vaan referoin paloja aikaisemmasta vastuksestani missä mainitaan nuo mainiut olemassaolevat asiat:

"We are surrounded by matter, radiation, and energy everywhere we look. Even if we blocked it all out — creating a perfect, cold, isolated vacuum — we still wouldn’t have nothing."

"We would still exist in curved spacetime."

Eli tyhjään avaruuteen viitataan, ei avaruuden itsensä olemattomuteen: "The very presence of nearby objects with mass or energy distorts the very fabric of the Universe, meaning that if we want to truly achieve a state of physical nothingness, we cannot have anything in our Universe at all.

Physically, that ideal case would be true nothingness. No matter, no radiation, no energy, no spatial curvature."

...

"We can imagine existing in completely empty, VOID SPACE, infinitely far away from the nearest star, galaxy, atom or photon. The SPACETIME around us, rather than having curvature to it, would appear as completely flat."

jatkuu...

18

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.ensimmäinen1

      ...Jatkoa.

      Viitataan edellä olevaan tekstiin ja lisää tarkennetaan mitä tarkoitetaan, sulkeet minun, paitsi viimeinen: "The only physical freedom that SUCH(not the, but SUCH) nothingness could have is the freedom to expand or contract, depending on the nature of THIS(not the, but THIS) nothingness. Recently, Edward Feser picked on me — among others such as Hawking, but me in particular — for using THIS(not the, but THIS) scientific definition of nothing. (Which yes, I’m fully aware IS NOT THE SAME AS philosophical nothingness, which I explicitly stated in the fourth sentence of the post Feser criticizes.)"

      Tyhjiöenergiaan viitataan monesti...

      "This QUANTUM VACUUM — on these very small scales — manifests this fundamental uncertainty by spontaneously creating pairs of particles-and-antiparticles for very brief amounts of time."

      "EMPTY SPACE ITSELF vibrates and curves, and there is a fundamental uncertainty in the energy content — at any given time — of nothingness."

      Ja suoraan kerrotaan mitä tekstissä tarkoitettiin ja mitä se sisältää: "We started from literally nothing; from empty spacetime containing solely the energy of the quantum vacuum, and have arrived at our Universe today, with its billions of galaxies, stars, and all that ever was or will be here on Earth."

      >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

      Taidan lopettaa tähän, eiköhän nuo kerro jo kaiken olennaisen, VARSINKIN, jos ja kun teette itse sen työn ja vertaatte mitä tuossa lukee mitä niihin aloituksiin on lainattu ja kirjoitettu.

      P.s. Hänen aloituksensa tyhjä -sanan käytön ja määritelmän osalta on ristiriitaista sellaisenaan, vielä absurdimpaa, jos hän suostuu vihdoin kertomaan mitä sillä tarkoittaa, kuten jokaikinen hänen linkeissäänkin tekee, eikä vain vetoa sen muka moniin määritelmiin antamatta itse jotain omilleen pyynnöistä huolimatta – vaikka minua EI KIINNOSTA ENÄÄ PÄTKÄÄKÄÄN.

      • DRHouse

        Tuntuuhan tuo kovasti kiinnostavan...


    • ei.ensimmäinen1

      En ehdi viikonloppuna varmaan juuri vastailemaan.

    • Valistunuthavainto

      DrHouse muistuttaa päivä päivältä enemmän hermonsa menettänyttä Moloc-Horridusta joka pimahti kun avokki lähti ja vei äpärät mukanaan, ja kun samasta syystä hänen paras kaverinsa Apo-Calypso teki itsarin.
      EI ole kivaa hänellä joten yrittäkäämme ymmärtää.

      Siis tarkoitan että DrHouse on Molocin uusi inkarnaatio joka paljastaa täällä koko sielunsa pimeyden homoihannointeineen kaikkineen. Siis Ev.Lut. seurakunnan palkkaama nettitrolli jonka päätehtävät on puolustaa kirkon homomyönteisyyttä uskovia vastaan.

      Olipa niin tai näin, niin tehtävä noilla näyttäisi olevan ihan sama.

      • ei.ensimmäinen1

        Päissäni... Molocista ei pahaa sanottavaa.


    • Överiksihäntuoonmennyt

      Sama kävi mielessä, sillä ei kai kukaan joka itse ei ole homo, puolusta homoutta ja homoavioliittoja tuollaisella raivolla.

    • Fiksu_Kreationisti2

      Evokkien aloitukset eivät kuulu palstan aihepiiriin, joten niistä keskusteleminenkaan ei kuulu palstan aihepiiriin.

      Ilmoitettu poistoon.

    • DRHouse

      Milloinkas sinä multinikkeilevä kieroilija hoidat todistusvelvoitteesi? Ennen sitä ei ole sinulla pahemmin varaa huudella...

      • ei.ensimmäinen1

        >>Tämä on keskustelupalsta ja olen keskustellut SINUN kanssa, enkä todellakaan kuuntele vaatimuksia kusipäältä mikä ei itse noudata sääntöä sitten pätkääkään.>>

        <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

        >>Tämä kiemurtelusi jo ennakoitiin ajat sitten ja selitettiin miksi se on kuraa:

        >>- Et itsekään hoida.
        Ensinnäkin mitä en ole hoitanut? Toisekseen sinun väitteet edeltää minun mahdollisia väitteitäni, jolloin sinulla ei ole oikeutta huudella vaatimuksia asiasta. >>

        Ja juuri uudestaan:

        >>Keskustelu alkoi sinun vastauksestasi jollekin toiselle henkilölle, aloituksesi ovat sinun väitteitäsi, minä tulen väitteineni sinun väitteiden suhteen jälkijunassa, joten sinulla ei ole pohjaa miltä huudella todistustaakasta minulle. Mutta olen valmis leikkiin...>>

        Ja tiedettiin ettet suostu näitä yhdessä hoitamaan, vaikka minulla ei mitään velvollisuutta olisi suostua ehdottamaani järjestelyyn ylläolevista syistä johtuen.

        Totaalisen surkea tapaus.>>


      • DRHouse
        ei.ensimmäinen1 kirjoitti:

        >>Tämä on keskustelupalsta ja olen keskustellut SINUN kanssa, enkä todellakaan kuuntele vaatimuksia kusipäältä mikä ei itse noudata sääntöä sitten pätkääkään.>>

        <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

        >>Tämä kiemurtelusi jo ennakoitiin ajat sitten ja selitettiin miksi se on kuraa:

        >>- Et itsekään hoida.
        Ensinnäkin mitä en ole hoitanut? Toisekseen sinun väitteet edeltää minun mahdollisia väitteitäni, jolloin sinulla ei ole oikeutta huudella vaatimuksia asiasta. >>

        Ja juuri uudestaan:

        >>Keskustelu alkoi sinun vastauksestasi jollekin toiselle henkilölle, aloituksesi ovat sinun väitteitäsi, minä tulen väitteineni sinun väitteiden suhteen jälkijunassa, joten sinulla ei ole pohjaa miltä huudella todistustaakasta minulle. Mutta olen valmis leikkiin...>>

        Ja tiedettiin ettet suostu näitä yhdessä hoitamaan, vaikka minulla ei mitään velvollisuutta olisi suostua ehdottamaani järjestelyyn ylläolevista syistä johtuen.

        Totaalisen surkea tapaus.>>

        Hoidapas todistusvelvoitteesi ja lopeta kiemurtelu.


      • ei.ensimmäinen2
        DRHouse kirjoitti:

        Hoidapas todistusvelvoitteesi ja lopeta kiemurtelu.

        Mitä ihmettä oikein vajakki vieläkin siinä uliset ja jankkaat, kun vastaus on moneen kertaan annettu. Tajua pelle:

        Sinä olet väitteinesi minua ennen. Kun et niitä saa hoidettua, se tekee sinusta epärehellisen perseilijän tai totaalisen imbesillin – eikä sellaisen henkilön vaatimuksia ole syytä pitää yhtään missään arvossa.


    • DRHouse

      Taas se tämä sääliö valehtelee ja esittelee ihan ikiomia tulkintojaan. No, eipä yllättänyt... Sinullekin sääliö on jo monesti näiden pohjalta vastattu, mutta kun ei mene kaaliin...

      Milloinkas aiot suorittaa todistusvelvoitteesi.

      • ei.ensimmäinen1

        Olemattomista perusteluistasi sinulle aivan turha mainita.


      • ei.ensimmäistäkään2

        >>Tämä on keskustelupalsta ja olen keskustellut SINUN kanssa, enkä todellakaan kuuntele vaatimuksia kusipäältä mikä ei itse noudata sääntöä sitten pätkääkään.>>

        <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

        >>Tämä kiemurtelusi jo ennakoitiin ajat sitten ja selitettiin miksi se on kuraa:

        >>- Et itsekään hoida.
        Ensinnäkin mitä en ole hoitanut? Toisekseen sinun väitteet edeltää minun mahdollisia väitteitäni, jolloin sinulla ei ole oikeutta huudella vaatimuksia asiasta. >>

        Ja juuri uudestaan:

        >>Keskustelu alkoi sinun vastauksestasi jollekin toiselle henkilölle, aloituksesi ovat sinun väitteitäsi, minä tulen väitteineni sinun väitteiden suhteen jälkijunassa, joten sinulla ei ole pohjaa miltä huudella todistustaakasta minulle. Mutta olen valmis leikkiin...>>

        >>Ja tiedettiin ettet suostu näitä yhdessä hoitamaan, vaikka minulla ei mitään velvollisuutta olisi suostua ehdottamaani järjestelyyn ylläolevista syistä johtuen.

        Totaalisen surkea tapaus.>>

        >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

        >>Tämäkö tarkoittaa, että hoidat listastani yhtä monta kuin minä tuosta tuherruksesta? Tai kaksi suhde yhteen?>>


      • DRHouse
        ei.ensimmäinen1 kirjoitti:

        Olemattomista perusteluistasi sinulle aivan turha mainita.

        Hoidapas todistusvelvoitteesi ja lopeta kiemurtelu, sääliö


      • ei.ensimmäinen2
        DRHouse kirjoitti:

        Hoidapas todistusvelvoitteesi ja lopeta kiemurtelu, sääliö

        Lakkaa vajakki lässyttämästä jo; vastaus perusteluineen lukee yläpuolella.


    • ei.ensimmäinen3

      HEAR YE HEAR YE.

      DRHousen järkiintyminen ja luonteen suoristuminen on alkanut:

      uskon_siis_olen: "Täällä juuri todisteltiin, että kaikkeuden alku on olemattomuus, eli tutkimus vahvistaa olemattomuudesta luomista."

      DRHouse: "Oikeastaan ei vahvista, koska universumilla ei välttämättä tarvitse olla alkusyytä, eikä sen tarvitse olla luominen."

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14601428/miksi-kristinusko-olisi-oikea-uskonto#comment-87640611

      HÄNEN SANOMA SIIS: Maailmankaikkeuden alku ja luominen/syntyminen ei ole olemattomuudessa, eivätkä tutkimukset vahvista sitä.

      Hallelujaa! Lieneekö tämä merkki lopunaikojen olevan käsillä.

      • ei.ensimmäinen3

        "Sanoma" tuli tuohon turhan vahvasti, mutta pointti lienee kuitenkin selvä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      592
      16196
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14354
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      365
      9178
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      44
      5005
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      4397
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      148
      2801
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      108
      1718
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1309
    9. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1217
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1215
    Aihe