Onko ehdotuksia? Helposti tehtävissä, roudattavissa ja herkullinen suolainen pikkupurtava pikkujoulunyyttäreihin?
Netti on pullollaan täynnä ehdotuksia, tiedän ja olenkin googletellut, mutta mikä on teidän omakohtainen kokemus siitä mikä on ollut "hyvää", ei sotke/suttaa, ei ole liian voimakas tai mieto maultaan, pystyy hyvin syömään paperilautasilta jne.? Minkä tyyppnen pikkusuolainen?
Suolainen pikkujoulunyyttäripurtava?
nyyttäritulossa
4
89
Vastaukset
- normisettiä
Pasteijat, niihin saa eri täytteitä, voi syödä paperialutaselta.
Munakasrulla, voit viedä kokonaisena tai viipaloida valmiiksi.
Pekoni-oliivimuffinssit
Savukala- tai kinkkupasteijalla täytetyt tuulihatut
Cocktailpiirakat, päälle haluamasi leikkeet
.. onhan näitä ja helppoja tehdä , varioida voi nettiohjeita mielin määrin
ja googlestahan läytyy kaikki ne ohjeet- nyyttäritulossa
Kiitos vinkeistä. Löysinkin samantyyppisen pikkusuolaisen purtavan kuin mitä ehdottelit.
- fakiiri.Kronblom
Miksi suolaista? Se on terveydelle vaarallista!
- livenlearn
As in... not sweet. Että sillai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit805932KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2804844Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei292520Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171471- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191251