Meni taas vähäksi aikaa halu tavata miehiä

nuori_nainen__

Eilen olin pitkästä aikaa baarissa, ihan sellaisessa missä musiikki soi niin että ei ajatuksiaan kuule. Viihdyin ihan ok, menin lähinnä kavereiden mukana.
Mua tuli yks mies pyytää tanssii. Ihan ok näköinen, ja varmasti oikein sielukas ihminen. Kieltäydyin kohteliaasti ja hymyilin päälle. Hän otti askeleen pari lähemmäs ja pyysi kauniisti " lähe nyyyyyyy!". Sanoin jälleen että ei kiitos, minä en tanssi ja hymyilin edelleen. Ajattelin että jos mies ei kunnolla kuule minua siinä metelissä, ja käännyin hieman pois päin hänestä enemmän ystävieni suuntaan. Mies tuli seisomaan taakseni, ja huusi minulle. Ihan suoraa huutoa ja todella vihaisesti että mitä minä pelkään, sehän on vaan tanssia. "vittu mikä lehmä" ja lähti pois. Ajattelin että olipas siinä.
No, koska tyttöjen kanssa oltiin liikkeellä ja hyvä musiikki soi, jouduin tanssilattialle. Tai siihen reunalle, mä oon se tyyppi joka seisostelee siellä laidalla kun kaverit tanssii vieressä. Hetken päästä mun kaverin taakse tulee nytkyttämään tutun näköinen tyyppi. Tiedän että kaveri ei ole tästä moksiskaan, niin kauan kun kädet pysyy omalla puolella. Itseäni moinen ilmanylkytys olisi kyllä jo ahdistanut, mutta voihan se olla ettei kaveri nähnyt mitä liikettä tämä parkettien partaveitsi teki.
Herrasmies hivuttautui meidän väliimme nylkyttämään ilmaa kuin kiimainen piski. Onneksi hän sai tässä vaiheessa jostakusta toisesta hienosta herrasmiehestä tanssipartnerin, ja he olivat kuin taistelevat metsot.
Myöhemmin illalla taksijonossa edessäni oli mielensäpahoittaja, (n. 45v mies) joka kitisi aivan kaikesta. Joku syö pitsaa, täällä tuulee, joku menee taksiin yksin (vaikka oli huudellut minne päin on menossa ja kukaan jonossa ei mennyt samaan suuntaan) ja kun on niin kylmä. Mun takana seisoi mies joka tuli koko ajan kiinni muhun. Mä siirryin pari askelta eteen, ja kohta tunsin taas jonkun seisovan kiinni minussa. Taas siirryin, ja sama homma. Enkä sanonut mitään. Ei jaksanut. Halusin vaan kotiin nukkumaan :D

19

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraselkäistätoimintaa

Ätmi sanoo baarissakin naiselle suorat sanat

• crux

Eipä tuo yöelämä yleensä niin hohdokasta ole. Minäkin olin eilen baarissa, join ja kuuntelin musiikkia. Kukaan ei häirinnyt minua ja minä en häirinnyt ketään. Sitten vaan jossain vaiheessa takki narikasta, napit korviin ja musiikkia kuunnellen kohti omaa petiä. Tuolla tyylillä ei saa mitään, mutta välttää sentään pahimmat idiootit ja ikävät tilanteet.

• ihmetoimintaa_

Mikset mennyt tanssimaan, jos mies kerta oli ok. näköinen

• Naisasialooser1

Ok-näköinen ei riitä ok-näköiselle naiselle, vaan pitää oll top10% komea mies.

• Miksipitäisi

" Mikset mennyt tanssimaan, jos mies kerta oli ok. näköinen"

No jos hän ei halunnut tanssia. Jos on kerran kavereiden kanssa baarissa ja haluaa jutella heidän kanssaan. Tai jos ei muista syistä halua tanssia.

• jovjlsl

Pikkujouluissa kiimavittu litisee.

• Litisöö

K.I.I.M.A.V.I.T.T.U

• paskahaiseeakalla

tavalliselle prööt prööt lehmäperseellekin pitää olla TOP TIER MIES

• 101prosHetero

Baarit. Ne on homoille.

• täsmennys

Varsinkin homobaarit

• DarkFear-ei-kirj
        täsmennys kirjoitti:

Varsinkin homobaarit

Voiko nuori mies mennä yksin edes homobaariin, vai ajatellaanko siitäkin heti negatiivista?

• hybähywä
        DarkFear-ei-kirj kirjoitti:

Voiko nuori mies mennä yksin edes homobaariin, vai ajatellaanko siitäkin heti negatiivista?

Kyllä sä Darkkis voit mennä homobaariin. Voit vaikka löytää sen elämäsi rakkauden sieltä :)

• Femklfmksmkdfssd

Onks tää joku vitsi? Mies X toilailee niin tämä on sitten koko miessukupuolen vika ja "miehet ei kiinnosta".

Aina kun luen jotain tälläistä suhtaudun ainakin 2 viikkoa penseästi naisiin. Meni niinsanotusti maku.

• myösmiehillä

Kyllä itseltänikin on mennyt maku kaikkiin naisiin vähäksi aikaan, jos on tullut pettymyksiä naisrintamalla. Sitten parin viikon tai kuukauden päästä taas on uutta intoa ja ei tunnu samalta.

• mr-isomuna

mullon kauhean iso muna. älä tuu siihen roppaan mun tunnelmaa

• Fklmeklfmsklddfssd

"Mies tuli seisomaan taakseni, ja huusi minulle. Ihan suoraa huutoa ja todella vihaisesti että mitä minä pelkään, sehän on vaan tanssia. "vittu mikä lehmä""
      - Yksilö joka pyrkii seuraasi

"tulee nytkyttämään tutun näköinen tyyppi."
      - Yksilö joka pyrkii seuraan

"mielensäpahoittaja, (n. 45v mies) joka kitisi aivan kaikesta."
      - Satunnainen yksilö jota havainnoit passiivisesti

"Mun takana seisoi mies joka tuli koko ajan kiinni muhun."
      - Yksilö joka pyrkii lämmittelemään pakaroillasi (siis ihan survival-juttu.)

En näe mitään syytä tuomita koko miessukupuolta.

Lisäksi tein sellaisen huomion että et edes yrittänyt etsiä positiivisia mieskokemuksia vaan valitsit havainnoida vain niitä jotka toimivat oudosti tai negatiivisesti. Lisäksi tuon vanhemman "mihinkään tyytymättömän" herrasmiehen suhteen myös ulotat väheksyntäsi sivulliseen jolla ei ole mitään kontaktia sinuun, eli siirryt tuomitsijan rooliin.

En näe mitään syytä olla näkemättä sinua ja sosiaalista toimintaasi - jos ei ehkä kohtuuttomana - niin kuitenkin vireeltään negatiivisena ja passiivisena.

Olen 100% varma että ympärillänne pyöri montakin hyvää miestä. Mikset kerro heistä sanaakaan? Koska et valinnut havainnoida heitä tai ottaa selville tuntemattomista onko heistä mihinkään. Nuo hyvät miehet jäivät vaille huomiotasi koska oikeastaan itse valitsit vain havainnoida negatiivisesti ja passiivisesti välitöntä perseilyä ympärilläsi, sensijaan että aktiivisesti hakisit positiivisia kontakteja ympäristöstä.

Annan sinulle siis oikeuden valittaa kahdesta miehestä (sinulle huudelleesta ja tuosta perseeseenkiilaajasta) koska heidän toimintansa oli henkilökohtaisella tasolla negatiivista. Loput kaksi olivat passiivisia toimijoita (kuten sanoit, tanssinylkyttäjä on OK kaverillesi, mautonta ehkä - mutta mitä sitten? Se valittajasetä on valittajasetä eikä liittynyt sinuun mitenkään) jotka eivät käyneet henkilöösi, jolloin se suvaitsematon moukka olet itseasiassa sinä.

• Tarina oli kuin jostain sketsistä, miehet törmäilevät jos yrittävät jotain:D Keskittyisivät vain ryyppäämään kuin minä, niin ei tarvitsisi riehua taksijonossa pitsoille, sun muille passiiveille. Jos ei morkkis opeta, niin sitten ei mikään. :))))) Ei naisetkaan aina ymmärrä sitä, jos olen halunnut olla yksin tai ystävieni kanssa. Mitä on " ilmanylkytys", jotain vertikaalia miestwerkingiä. Selvänä tää maailma tuntuu ihan hullulta.

• en_ymmärrä

Miksi vitussa mennä tanssipaikkaan, jos ei haluu tanssia

• 1004

Tää on just niin tätä - nainen käy baarissa ja taksijonossa ja valittaa sitten, että miehet ovat huonoja. Hei haloo! Oliko ylläri? Meinasitko ihan, että hei tytöt, mennään baariin ja taksijonoon, sieltä löytyy varmaan mielenkiintoiset fiksut sivistyneet miehet? Voi elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2031
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    Aihe