Crudon anteeksipyyntö!

CrudoTurusta

Crudo on vilpittömästi pahoillaan kaikista herjoistaan ja loukkauksistaan palstan asiantuntijakaartia kohtaan! Etenkin Teppoon kohdistuneista vuosikausia jatkuneista loukkauksista Crudolla on ollut paha mieli jo pidemmän aikaa. Avioero ja eläkkeelle jääminen ovat olleet minulle kovia paikkoja. Kaikki tapahtui niin nopeasti ja tuntui, että jäin tyhjän päälle. Viina oli minulle pakokeino ja selviytymistapa. Nyt kuitenkin olen taas ollut heikon taloustilanteen vuoksi raittiina muutaman päivän ja elämä hymyilee. Myös kasvoissa alkaa väri palata takaisin normaalin ikävän keltaisen sävyn jäljiltä.
Maksa kun aina lähettää terveisiään rankkojen ryyppyputkien jälkeen. Etenkin kirkkaat viinat pistävät tehokkaasti naaman kellastumaan. Vihanpuuskassa ja humalassa tulee aina kirjoitettua typeriä asioita. Teppo, olet sinäkin minulle vielä rakas, vaikka joskus olen muuta väittänyt. Hyvää joulua nuorelle orivarsalle ja palstan muille tonttukundeille ja tasa-arvon nimissä tonttumimmeille myös, tottakai!

5

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadin_kundi

Stadin kundi kiittää et sillei hei! Suurin ongelma Crudossa oli kuitenkin se, että hän viekkaasti varasti muiden reseptit ja esitti ne ominaan hei!

• Sipoonsälli

Löysälahje taas runoilee muiden piikkiin! On se ihme ettei tuota kurapersetttä saada bannattua täältä lopullisesti!

• 112115

Olen Sipoonsällin kanssa samaa mieltä. Seurasin aikoinaan palstaa aktiivisesti, myös kommentoin joskus, mutta kun tuo häirikköpölö ilmestyi palstalle niin lopetin aktiivisen seurannan.
      Nyt kun pitkänajan jälkeen tulin palstaa seuraamaan niin eikö tuo pölö ole vieläkin häiriköimässä ja solvaamassa viesteillään vanhojen nimmareiden kuten Crudon kirjoituksia.
      Ihmettelen suuresti ettei tuota pölöä ole saatu bannattua.

• tarpeeseensasaikin

Eikös se nimimerkki crudo ollut täysi narsisti, sellainen besserwisseri, että joutikin saada vähän runtua palstan hullulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      113
      2332
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      34
      1912
    3. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      28
      1872
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      102
      1856
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      48
      1855
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      57
      1142
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      110
      1046
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      923
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      870
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      847
    Aihe