Onko kenelläkään tiedossa, että kuka pystyisi valmistamaan kultakellloon takakannen?
Kellostani irtosi se ja en löytänyt mistään. Käytin Lindroosilla ja ne lähetti Sveitsiin ja korjausarvio oli päätön.. Kello on Baume&Mercier.
Kellon takakansi
Mala72
4
90
Vastaukset
- ostakäytettykello
Haluatko kultaisen vai teräksisen kanne, vaikuttaa kovin hintaan. Halvin konsti voisi olla ostaa samalainen kello käytettynä esim. chrono24:stä tms.
Kysy kelloseppä Pietilältä. - Mala72
Kiitoksia vastauksesta. Mielelläni kultaisen mutta tyydyn myös teräksiseen. Vilkaisen tuolta. Täällä Kouvolan seudulla sanoi kultasepät, että aika hankala homma. Missä tämä Pietilä vaikuttaa?
- interwebistäVoitTutkia
Ville Pietilä Sastamala
- Mala72
Kiitos ja niin voi tutkia ja tutkinkin :) Olin jo yhteydessä ja homma etenee. Suuret kiitokset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683