Ufosieppauksen jälkiterapia ja suolistoimplantti?

SiriuksenMerkit

Mistä löytyy asiantuntevaa terapiaapua traumaattisen ufosieppauksen kokeneelle henkilölle? Sen tiedän että tavallisille lääkäreille on asiasta turha puhua.

Lisäksi minulle tehtiin ufoaluksessa suolitähystys (anal probe) ja elimistööni asennettiin jokin implantti. Minne voi hakeutua jos haluaa poistaa tuon implantin? Itse en ala itseäni leikkaamaan ellei sitten ole täysin pakkotilanne esim. että ufot yrittävät laittaa minut kaukoohjaukseen.

9

288

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xdgxb

Kuule hei mulla on sama tehty ja oon hyvin pärjännyt implantin kanssa. Ohjauksen merkkejä ei vielä tunnu.

• Vertaistuki

Suosittelen ottaan välittömästi yhteyttä Kalevi Riikoselle. Hän on alan asiantuntija. Leikkauksen voi tehdä sitten Venäjällä.

• Anonyymi

Kale ei inahdakkaan ellei lyö ensin rahaa tiskiin...

• Kakkareikuliufo

Jos se oli perinteinen perseimplantti, niin en turhia surisi. Se surisee siellä tovin, ja sitten voikin jo unohtaa. Ei estä ulostamista tai paskan puhumista lainkaan. Kehittyneitä laitteita katsos. Jos kyseinen implantti tuottaa suurempaa epämukavuutta, niin ota välitömästi yhteyytä lähimpään gastroenterologian erikoislääkäriin.

• I_m_plantti

Huomioithan, että kela ei korvaa ufoterapioista kuin noin kolmanneksen. Eli loppu jää itselle maksettavaksi. Tämä siis jos olet saanut lähetteen terapiaan. Nuo implantit voi kyllä poistattaa kätevästi jollakin moottoritien levikkeellä, siellä on usein kesäiltaisin alaan erikoistuneita miehiä.

• Siis kannattaa mennä saunomaan siten, että käärit nilkkojesi ympärille vaikka tyynynliinat ja foliota. Estää signaalin tosi hyvin ja usein saunominen voi hajottaa probet. nimim. kokemusta on!

• Anonyymi

Ufot kaappasivat minut Pohjoisella Rautatiekadulla ja paukuttivat haitariin tuntikausia. Vielä aamullakin löytyi kaikenlaisia esineitä persiistä. Muistan vaan Antti Tuiskun ja Paula Koivuniemen kappaleet soimassa. Heittivät lopuksi ulos ufosta ja huidoin taksin kotiin.

• Anonyymi

Minkälaisia Tuiskun tai Koivuniemen kappaleita sieltä hanurista löytyi?
        Olika jotain sormenpätkiä vai oliko oikein kunnon mela?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisia Tuiskun tai Koivuniemen kappaleita sieltä hanurista löytyi?
        Olika jotain sormenpätkiä vai oliko oikein kunnon mela?

Puolikas kurkku, putkipihdit, Suomen kuvalehden vuosikerta 1992-93.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1182
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      557
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe