Mistä löytyy asiantuntevaa terapiaapua traumaattisen ufosieppauksen kokeneelle henkilölle? Sen tiedän että tavallisille lääkäreille on asiasta turha puhua.
Lisäksi minulle tehtiin ufoaluksessa suolitähystys (anal probe) ja elimistööni asennettiin jokin implantti. Minne voi hakeutua jos haluaa poistaa tuon implantin? Itse en ala itseäni leikkaamaan ellei sitten ole täysin pakkotilanne esim. että ufot yrittävät laittaa minut kaukoohjaukseen.
Ufosieppauksen jälkiterapia ja suolistoimplantti?
9
250
Vastaukset
- xdgxb
Kuule hei mulla on sama tehty ja oon hyvin pärjännyt implantin kanssa. Ohjauksen merkkejä ei vielä tunnu.
- Vertaistuki
Suosittelen ottaan välittömästi yhteyttä Kalevi Riikoselle. Hän on alan asiantuntija. Leikkauksen voi tehdä sitten Venäjällä.
- Anonyymi
Kale ei inahdakkaan ellei lyö ensin rahaa tiskiin...
- Kakkareikuliufo
Jos se oli perinteinen perseimplantti, niin en turhia surisi. Se surisee siellä tovin, ja sitten voikin jo unohtaa. Ei estä ulostamista tai paskan puhumista lainkaan. Kehittyneitä laitteita katsos. Jos kyseinen implantti tuottaa suurempaa epämukavuutta, niin ota välitömästi yhteyytä lähimpään gastroenterologian erikoislääkäriin.
- I_m_plantti
Huomioithan, että kela ei korvaa ufoterapioista kuin noin kolmanneksen. Eli loppu jää itselle maksettavaksi. Tämä siis jos olet saanut lähetteen terapiaan. Nuo implantit voi kyllä poistattaa kätevästi jollakin moottoritien levikkeellä, siellä on usein kesäiltaisin alaan erikoistuneita miehiä.
Siis kannattaa mennä saunomaan siten, että käärit nilkkojesi ympärille vaikka tyynynliinat ja foliota. Estää signaalin tosi hyvin ja usein saunominen voi hajottaa probet. nimim. kokemusta on!
- Anonyymi
Ufot kaappasivat minut Pohjoisella Rautatiekadulla ja paukuttivat haitariin tuntikausia. Vielä aamullakin löytyi kaikenlaisia esineitä persiistä. Muistan vaan Antti Tuiskun ja Paula Koivuniemen kappaleet soimassa. Heittivät lopuksi ulos ufosta ja huidoin taksin kotiin.
- Anonyymi
Minkälaisia Tuiskun tai Koivuniemen kappaleita sieltä hanurista löytyi?
Olika jotain sormenpätkiä vai oliko oikein kunnon mela? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia Tuiskun tai Koivuniemen kappaleita sieltä hanurista löytyi?
Olika jotain sormenpätkiä vai oliko oikein kunnon mela?Puolikas kurkku, putkipihdit, Suomen kuvalehden vuosikerta 1992-93.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483817PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1641504Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3691464En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O141416Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn481263Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81041Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45938En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔93783