Millainen on nero ihminen?

apina_mies_savosta

Psykologien nykytietämyksen mukaan nero on ihminen, jolla on:

Tiedemiehen aivot

Leijonan sydän

Apinan ruumis.

Ovatko psykologit väärässä? - luin juuri nimittäin erästä alan perusteosta, jossa asia mainittiin.

Mitä nerous on?

4

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfa123om22

      Eiköhän psykologit osu melko lähelle oikeaa. Einstein kuului Efraimin heimoon, joissa oman kokemukseni mukaan usein yhdistyy kaikkien eri älykkyden lajien ominaisuudet.

      ÄO 150 huumorintaju, tekninen kiinnostuneisuus TIEDEMIEHEN AIVOT
      ÄO 130 vakavuus, moraalinen selkäranka ja järkevyys, älykkyys LEIJONAN SYDÄN
      ÄO 115 mielikuvitus ja looginen päättelykyky (vajaana tosin uskontojen vuoksi) APINAN RUUMIS.
      ÄO 105 toivoikkeus, optimismi, eteenpäin pyrkiminen

      peilikuvana - antimaailma??? (alla olevat ovat pelkkiä arvauksia; en tunne asiaa)???

      ÄO 95 toivottomuus, pessimismi
      ÄO 85 mielikuvituksettomuus, ei logiikkaa
      ÄO 75 huvittelu, piruilu, pyskopatia
      ÄO 65 huumorintajuttomuus, ei tekniikan tuntemusta.

      Nerolla yhdistyy kaikkien ÄO luokkien ominaisuudet. Hänellä on koko kirjo ominaisuuksia eikä vain yhtä ominaisuutta. Hän on huumorintajuinen, vakava, mielikuvitusrikas ja eteenpäin pyrkivä.

    • 70656568

      Nero on jonkin ominaisuuden suhteen epänormaali.

    • alfa123om22

      "ÄO 115 mielikuvitus ja looginen päättelykyky (vajaana tosin uskontojen vuoksi) APINAN RUUMIS."

      Uskonto on vaurioittanut tätä logiikan päättelijää siten, että on otettu pois kyky päätellä kuka on vastuussa, jos yhteisössä tapahtuu pahaa tai syntejä. Kaikki pannaan Jeesuksen harteille nykyisin. Vaikka usein on niin, että syy on jonkun ihmisen tosiasiallisestikin.

      Ennen looginen päättelyketju kykeni päättelemään kahteen eri suuntaan:

      1. ylöspäin : Olen aiheuttanut paljon hyvää ja positiivista maailmassa. Tehnyt paljon hyviä tekoja.
      2. alaspäin: Olen aiheuttanut paljon pahaa ja negatiivistä maailmassa. Tehnyt paljon pahoja tekoja.

      Mutta uskonto on poistanut kyvyn tuohon 2-kohtaan. Enää ei kyetä päättelemään loogisesti kuka on syyllinen mihinkin.

      Edellä mainittu käy ilmi eräästä varhaiskirkon teoksesta.

    • r3232332

      kyky ajatella ihan eri tavalla kuin toiset ja tällöin tuoda uusia näkemyksiä jotka poikkeaa sen hetkisestä "normaalista" ja yleisestä tavasta ajatella. Tämä syntyy usein jo lapsena niin kuin einsteinilla ajatella mielikuvilla. Loputon nälkä löytää vastauksia kysymyksiin jotka valtaväen mukana elävä ei edes kysy kuten miksi omena putosi maahan eikä taivaaseen. Periksiantamattomuus ratkoa kaavoja vuosikausia vaikka ratkaisua ei ole näköpiirissä.

      Hyvä kirja mikä valaisee lisää on Robert Greene - mastery

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe