Palstan sekopäät sikseen, mutta sitten siellä todellisessa elämässä on ollut aika viihdyttävää seurattavaa Riku Rantalan kaarnalaiva-projektia. Kyllä mä hänen reaktion perusteella, Päivän Byrokraatin blogille 150 000 euron kaarnalaiva-armadasta, annan vähintäänkin valtakunnan kuukauden sekopään tittelin. Sen verran pehmosia puhellut kun alkanut kiukuttelemaan Päivän Byrokraatin julkaisuille... :)
Sinänsä surullista, koska olen kuitenkin tähän asti arvostanut ja diggaillut sen jutuista niin hesarissa kuin vaikkapa siitä docventures touhustakin. Näin sen maineen ja kunnian vaan menettää hetkessä kun unohtaa sen kuka on ja muuntautuu poliitikoksi... :(
Jotenkin mietin, et Riku silleen kokeneena mediapersoonana ja maailmanmatkaajana olis tiennyt paremmin mihin se hänen kaarnalaiva-armada johtaa. Helvetti sentään, jätkä olis selvinnyt kaikesta tästä hyvin helposti huumorilla kertomalla reilusti mistä kyse eikä olisi uhriutunut ja lähtenyt vastahyökkäykseen hyvin heikoilla aseilla. En ole voinut olla huvittumatta kun Rikun sananvapaus on vapaampaa kuin esimerkiksi Päivän Byrokraatin... :D
http://paivanbyrokraatti.com/2016/12/15/riku-rantalan-vastine/
Mites palstalaiset? Onko kukaan seurannut tätä tosielämän viihdyttävää show:ta missä Riku Rantala on tehnyt itsestään totaalisen pellen?
Sekopäistä puheenollen...
51
249
Vastaukset
En ole
- sioille.helmiä
No tossa on linkki tämän komedian viimeisimmälle jaksolle. Saitilta löytyy ne muutkin. Suosittelen aloittamaan alusta eli tästä, jos kiinnostaa... :)
http://paivanbyrokraatti.com/2016/12/03/pb-150-000-eurolla-saatiin-aikaiseksi-kaarnavene/ sioille.helmiä kirjoitti:
No tossa on linkki tämän komedian viimeisimmälle jaksolle. Saitilta löytyy ne muutkin. Suosittelen aloittamaan alusta eli tästä, jos kiinnostaa... :)
http://paivanbyrokraatti.com/2016/12/03/pb-150-000-eurolla-saatiin-aikaiseksi-kaarnavene/Ei ole mun juttu
- sioille.helmiä
valtakunta kirjoitti:
Ei ole mun juttu
Miksi sitten osallstuit tähän ketjuun ja kommentoit? Halusit osoittaa sekopäisyytesi tai jotain? :D
sioille.helmiä kirjoitti:
Miksi sitten osallstuit tähän ketjuun ja kommentoit? Halusit osoittaa sekopäisyytesi tai jotain? :D
Halusin vain ilmaista mielipiteeni ja löpistä.
En ole ketään koskaan fanittanut, joka kertoo enemmän ei sekopäisyydestä.valtakunta kirjoitti:
En ole ketään koskaan fanittanut, joka kertoo enemmän ei sekopäisyydestä.Ystäviä arvostan enemmän
valtakunta kirjoitti:
Ystäviä arvostan enemmän
Jota ei ole. Yritin tänään tarjota sormikkaita mummelille mutta ei huolinut ja jäi harmittamaan.
Se raapasi enemmän.- sioille.helmiä
valtakunta kirjoitti:
En ole ketään koskaan fanittanut, joka kertoo enemmän ei sekopäisyydestä.Eli mielipiteesi, että sulla ei ole mielipidettä?
Ok. Mielipide sekin. Mutta keskusteleminen sinun mielipidettömyydestäsi taas ei ole minun juttu... :) sioille.helmiä kirjoitti:
Eli mielipiteesi, että sulla ei ole mielipidettä?
Ok. Mielipide sekin. Mutta keskusteleminen sinun mielipidettömyydestäsi taas ei ole minun juttu... :)Mielipiteeni oli ettei ole juttuni "fanittaa" negatiisesti tai positiivisesta. Eikä aikaakaan.
- pillutieteidenproffa
sillä on pikkarit märkinä sulle.
pillutieteidenproffa kirjoitti:
Tuolle viereiselle ukolle kunnolla märkii,
Tänään on jalmaria tiedossa😍- sioille.helmiä
pillutieteidenproffa kirjoitti:
Heh, hänen pikkarit ja niiden kosteusastekaan ei ole minun juttu... :)
- sioille.helmiä
valtakunta kirjoitti:
Tuolle viereiselle ukolle kunnolla märkii,
Tänään on jalmaria tiedossa😍Sori, mut oikeesti. Onko pakko jatkaa tässä ketjussa, vaikka sua ei aihe eikä aloittaja kiinnosta? Eikä kyllä aloittajaa kiinnosta sinunkaan jutut. Tuskin montaa muutakaan palstalle kirjoittavaa kiinnosta. Tai oikeastaa mistä niistä sekopäistä tietää...? :)
Sori, mut oikeesti. Onko pakko jatkaa tässä ketjussa, vaikka sua ei aihe eikä aloittaja kiinnosta? Eikä kyllä aloittajaa kiinnosta sinunkaan jutut. Tuskin montaa muutakaan palstalle kirjoittavaa kiinnosta. Tai oikeastaa mistä niistä sekopäistä tietää...? :)
Joo ei aloittaja tuollaisella asenteella ketään innosta ja jalusta ehkä😂 sori vaan ettei kiinnosta turhan jauhaminen jolla ei ole minun tai sun elämään kosketusta millään lailla tai muidenkaan vielä sitten päälle niitä haukkumisia, joita ei varmasti sekopäisiä innosta kuin tämmöinen aiheen aloitus jos nyt niitäkään.
, osaan hyvin olla myös samanarvoiselle kosketukseen toisiimme jonka me molemmat ymmärrämme kun alustan omani omasi kieleksi mutta onko se hyvin fiksua, ei mutta siitähän tykkäät kun teet toisille.
Sori nyt vaan mutta ollaanhan me hyvissä väleissä kun tarpeeksi anteeksi pyydellään nytkin kai tajuat.- sioille.helmiä
valtakunta kirjoitti:
Joo ei aloittaja tuollaisella asenteella ketään innosta ja jalusta ehkä😂 sori vaan ettei kiinnosta turhan jauhaminen jolla ei ole minun tai sun elämään kosketusta millään lailla tai muidenkaan vielä sitten päälle niitä haukkumisia, joita ei varmasti sekopäisiä innosta kuin tämmöinen aiheen aloitus jos nyt niitäkään.
, osaan hyvin olla myös samanarvoiselle kosketukseen toisiimme jonka me molemmat ymmärrämme kun alustan omani omasi kieleksi mutta onko se hyvin fiksua, ei mutta siitähän tykkäät kun teet toisille.
Sori nyt vaan mutta ollaanhan me hyvissä väleissä kun tarpeeksi anteeksi pyydellään nytkin kai tajuat.*haukotus*
*haukotus*
Oih kun on ihanan ylpeä olo kun kosketti.😂 anteeksi pyytelöt sellaista se on. Tietää miltä oma kosketus tuntuu, todella hyvälle.
- Ikis..M
Niin. toisaalta voi kysyä että jos kaverinsa tunnan kanssa saanut 150te riihikuivaa siitä että puhuu kaarnapalasista "tuotteena" niin onhan se aika hyvin, kannattaa siinä jo vähän mainetta menettää ja suvakithan on niin tyhmiä että ne vieläpä arvostaa kusettajaa jatkossakin.
- sioille.helmiä
No hei! Sehän oli valeuutinen. Se 150k on tulossa vasta ensi vuonna. Mut ehkä se oli ennakko... :)
Ootko seurannut facessa keskustelua aiheesta? Kyllä Riku Rantalan uskottavuus ja suosio on laskenut tämän myötä kuin lehmän häntä. Enää muutama vannoutunut fanaatikko jaksaa vielä kannustaa ja puolustaa sitä... :) - Ikis..M
No hei! Sehän oli valeuutinen. Se 150k on tulossa vasta ensi vuonna. Mut ehkä se oli ennakko... :)
Ootko seurannut facessa keskustelua aiheesta? Kyllä Riku Rantalan uskottavuus ja suosio on laskenut tämän myötä kuin lehmän häntä. Enää muutama vannoutunut fanaatikko jaksaa vielä kannustaa ja puolustaa sitä... :)ai jaa, mutta sittenhän herää kysymys että paljonko on liikkunut pöydän ali? jotenkin vaikea uskoa että lähtisi maineensa munaamaan jos ei rahaa tai muita etuja ole tullut jo lähdössä. Jotain muutakin ehkä luvattu, meneeköhän riku vaikka politiikkaan jossain vaiheessa?
En sen kummemmin ole seurannut mutta josain oli videota kuvaa tuosta kaarnahommelista ja eihän oikeasti kukaan täysijärkinen tuollaista kehtaisikaan esitellä. Sekin tietysti pitää muistaa että rikuhan tienaa telkkarilla ja muilla medioilla, on saatettu antaa ymmärtää että jos et ole miedän puolella olet meitä vastaan ja sehän tiedetäänkin mikä on linaj ylessä ja muissakin tiedotusvälineissä. - sioille.helmiä
Ikis..M kirjoitti:
ai jaa, mutta sittenhän herää kysymys että paljonko on liikkunut pöydän ali? jotenkin vaikea uskoa että lähtisi maineensa munaamaan jos ei rahaa tai muita etuja ole tullut jo lähdössä. Jotain muutakin ehkä luvattu, meneeköhän riku vaikka politiikkaan jossain vaiheessa?
En sen kummemmin ole seurannut mutta josain oli videota kuvaa tuosta kaarnahommelista ja eihän oikeasti kukaan täysijärkinen tuollaista kehtaisikaan esitellä. Sekin tietysti pitää muistaa että rikuhan tienaa telkkarilla ja muilla medioilla, on saatettu antaa ymmärtää että jos et ole miedän puolella olet meitä vastaan ja sehän tiedetäänkin mikä on linaj ylessä ja muissakin tiedotusvälineissä.Saa nähdä, et onko ehdokkaana seuraavissa kuntavaaleissa. Toivottavasti on. Palaan halusta päästä kyselemään siltä kaikenlaista sen vaalikampanjateltassa... :D
- Ikis..M
Saa nähdä, et onko ehdokkaana seuraavissa kuntavaaleissa. Toivottavasti on. Palaan halusta päästä kyselemään siltä kaikenlaista sen vaalikampanjateltassa... :D
Tuossahan se riku kertoo vähän taustoja:
https://www.youtube.com/watch?v=0SMSG8kjWP4 - sioille.helmiä
Ikis..M kirjoitti:
Tuossahan se riku kertoo vähän taustoja:
https://www.youtube.com/watch?v=0SMSG8kjWP4Ei jumalauta! :D
- Ikis..M
Ei jumalauta! :D
Kävinpä vilkaisemassa päivän byrokraatin facea kun se rikua niin närkästyttää:
https://fi-fi.facebook.com/PaivanByrokraatti/
Siellä oli toinenkin hyvä juttu:
http://paivanbyrokraatti.com/2016/12/01/pb-virkattua-vittua-voi-kayttaa-vaikka-korvakoruna-tassa-on-ajatushautomo-hattu/
Eikä noita loistavia innovaatiota voisi yhdistää. Osan pakolaisista, ne jotka vain veneveistämöltä ehtivät, voisi laittaa virkkaamaan vittuja, niitä voisi kutsua vaikka nimellä "Life Seeker Pussy", virkatut vitut myytäisiin Rikulle vaikka vitosella kappale ja Riku myisi ne sitten maahanmuuttovirastolle joka maksaisi niistä vaikka 500e/kpl ja ne sitten jaettaisiin turvapaikanhakijoille jotta voisivat purkaa niihin seksuaalisia paineita. Tulisi paljon halvemmaksi kuin raiskausrikosten selvittely. - sioille.helmiä
Ikis..M kirjoitti:
Kävinpä vilkaisemassa päivän byrokraatin facea kun se rikua niin närkästyttää:
https://fi-fi.facebook.com/PaivanByrokraatti/
Siellä oli toinenkin hyvä juttu:
http://paivanbyrokraatti.com/2016/12/01/pb-virkattua-vittua-voi-kayttaa-vaikka-korvakoruna-tassa-on-ajatushautomo-hattu/
Eikä noita loistavia innovaatiota voisi yhdistää. Osan pakolaisista, ne jotka vain veneveistämöltä ehtivät, voisi laittaa virkkaamaan vittuja, niitä voisi kutsua vaikka nimellä "Life Seeker Pussy", virkatut vitut myytäisiin Rikulle vaikka vitosella kappale ja Riku myisi ne sitten maahanmuuttovirastolle joka maksaisi niistä vaikka 500e/kpl ja ne sitten jaettaisiin turvapaikanhakijoille jotta voisivat purkaa niihin seksuaalisia paineita. Tulisi paljon halvemmaksi kuin raiskausrikosten selvittely.Itse löysin kyseisen saitin vasta vähän aikaa sitten. Tai oikeastaan aloin seuraaman sitä. Nokkelia ja hyviä juttuja heittävät. Vastaavanlaisia saisi tulla lisääkin, ettei tarttis kotimaan uutisissa nojautua pelkkään valtamediaan ja MV-saittiin.
- sioille.helmiä
Itse löysin kyseisen saitin vasta vähän aikaa sitten. Tai oikeastaan aloin seuraaman sitä. Nokkelia ja hyviä juttuja heittävät. Vastaavanlaisia saisi tulla lisääkin, ettei tarttis kotimaan uutisissa nojautua pelkkään valtamediaan ja MV-saittiin.
Sitten vaikkapa aiheesta Trumpiin. Tää on jo vanha juttu, mutta eipä valtamediassa(siinä oikeassa, ei valemediassa) ole näkynyt ainuttakaan vastaavaa juttua ja keskustelua aiheesta... :(
http://www.revalvaatio.org/alaluokkien-kosto-ja-amerikan-fasismin-nousu/ - Ikis..M
Sitten vaikkapa aiheesta Trumpiin. Tää on jo vanha juttu, mutta eipä valtamediassa(siinä oikeassa, ei valemediassa) ole näkynyt ainuttakaan vastaavaa juttua ja keskustelua aiheesta... :(
http://www.revalvaatio.org/alaluokkien-kosto-ja-amerikan-fasismin-nousu/Totta, ovat aika varpaillaan, onhan siitä varpaillaanolosta nyt viime pivinä vähän tihkunut kun yleltä savustetut avasivat kansan maksaman ylen tilannetta. Onhan se aika absurdi tilanne täälläkin kun ne rehellisemmät uutiset pitää katsella "valemedian" sivuilta tai sitten ulkomaisista lähteistä kun niistä ei hiiskahdetakaan ylellä, hesarissa tms.
Oon tiennyt aina Rantalan pelleksi. Samaa maata se Milonoffin poika.
- sioille.helmiä
No tuota...
Paraskin puhuja multinikkiteorioineen... :) sioille.helmiä kirjoitti:
No tuota...
Paraskin puhuja multinikkiteorioineen... :)Ootko kännissä? Olin kanssas samaa mieltä...
- sioille.helmiä
Pertti-setä kirjoitti:
Ootko kännissä? Olin kanssas samaa mieltä...
En ole. Oli vaan pakko muistuttaa sinua sinunkin sekopäisyydestäsi ja pelleydestäsi. :)
En ole. Oli vaan pakko muistuttaa sinua sinunkin sekopäisyydestäsi ja pelleydestäsi. :)
Mulla on syyni kirjoitella juttujani, sun ei tarvii niistä olla huolissasi.
- sioille.helmiä
Pertti-setä kirjoitti:
Mulla on syyni kirjoitella juttujani, sun ei tarvii niistä olla huolissasi.
Niinhän meillä kaikilla. Enkä minä sinusta tai muistakaan palstalaisista huolissani ole. Kuhan muistutin... :D
Niinhän meillä kaikilla. Enkä minä sinusta tai muistakaan palstalaisista huolissani ole. Kuhan muistutin... :D
Sinuna varoisin juoppouden vaaroja.
- sioille.helmiä
Pertti-setä kirjoitti:
Sinuna varoisin juoppouden vaaroja.
No tuota...
Mulla on juoppoudesta jonkun verran omakohtaista kokemusta. Siinä oikeastaan suurin ongelma ei ole se alkoholi ja juoppous, vaan se, että tulot ei riitä siihen tyylikkääseen juoppouteen. Kun pitäis sitä laskujakin maksella ja syödäkin välillä... :)
Mutta juoppoudestani huolimatta, en ole ikinä kyennyt vastaavanlaiseen vainoharhailuun edes pahimmassa juoppohulluudessani... :) sioille.helmiä kirjoitti:
No tuota...
Mulla on juoppoudesta jonkun verran omakohtaista kokemusta. Siinä oikeastaan suurin ongelma ei ole se alkoholi ja juoppous, vaan se, että tulot ei riitä siihen tyylikkääseen juoppouteen. Kun pitäis sitä laskujakin maksella ja syödäkin välillä... :)
Mutta juoppoudestani huolimatta, en ole ikinä kyennyt vastaavanlaiseen vainoharhailuun edes pahimmassa juoppohulluudessani... :)Kyllä sua on saanu palstalla hävetä, monasti.
- sioille.helmiä
Pertti-setä kirjoitti:
Kyllä sua on saanu palstalla hävetä, monasti.
Heh, ja sitten neuvot minua olemaan huolehtimatta sinun jutuistasi palstalla... :)
Noh, mutta minähän en huolehdikaan. Enkä pahemmin huolehdi omistakaan. Ne on kuitenkin vaan ja ainoastaan sanoja palstalla... :) sioille.helmiä kirjoitti:
Heh, ja sitten neuvot minua olemaan huolehtimatta sinun jutuistasi palstalla... :)
Noh, mutta minähän en huolehdikaan. Enkä pahemmin huolehdi omistakaan. Ne on kuitenkin vaan ja ainoastaan sanoja palstalla... :)Mun jutut on balanssissa, sun alkoholinkäyttös ei.
- sioille.helmiä
Pertti-setä kirjoitti:
Mun jutut on balanssissa, sun alkoholinkäyttös ei.
Heh, nyt vasta vitsin murjasit... :D
Ja kyllä mun alkoholin käyttö ihan ok balanssissa on. Pakko juoda itseni teidän muiden älylliselle tasolle. Tosin sekin on välillä aika hankala tehtävä, tulee sammuttua sitä ennen... :) sioille.helmiä kirjoitti:
Ja kyllä mun alkoholin käyttö ihan ok balanssissa on. Pakko juoda itseni teidän muiden älylliselle tasolle. Tosin sekin on välillä aika hankala tehtävä, tulee sammuttua sitä ennen... :)Mä veikkaan että sulla on vain itsetunto-ongelmia.
- sioille.helmiä
Pertti-setä kirjoitti:
Mä veikkaan että sulla on vain itsetunto-ongelmia.
Juu on ja pari naisnikkiäkin joilla trollailen täällä... :D
- munistamo
Ja kyllä mun alkoholin käyttö ihan ok balanssissa on. Pakko juoda itseni teidän muiden älylliselle tasolle. Tosin sekin on välillä aika hankala tehtävä, tulee sammuttua sitä ennen... :)<3 <3
- uuno765
Ja kyllä mun alkoholin käyttö ihan ok balanssissa on. Pakko juoda itseni teidän muiden älylliselle tasolle. Tosin sekin on välillä aika hankala tehtävä, tulee sammuttua sitä ennen... :)Sä se jaksat tuota älyäs kehua joka hetki !
uuno765 kirjoitti:
Sä se jaksat tuota älyäs kehua joka hetki !
Kyllä siitä viisastuu kun juo viinaa ja runkkailee yökaudet.
- Rumasinkkumies-
Huijari koko äijä. Oon seurannut sen touhuja ja katsellut sen ohjelmia. Miksi auttaa jotain matuja kun suomalaisetkin tarvii apua.
- sioille.helmiä
Ihan tyylikäs lopetus aiheelle Päivän Byrokraatilta. Saas nähdä miten Riku Rantala reagoi tähän. Jos hommais sillä itselle vaikkapa valtakunnan Vuoden Sekopää tittelin... :)
http://paivanbyrokraatti.com/2016/12/15/viela-loppusanat-riku-rantalan-vastineesta/ Ton heebon jutut on lapsille jotka eivät itse ole vielä kokeneet mitään, "ei oo mun juttu"...PDTT= pull down the toilet.
- sioille.helmiä
Juu, tämä tapaus viimeistään osoitti sen, että ehkä Riku Rantalan olisi kannattanut pysyä vaan sille tutulla alueella, eli matkailussa. :)
- Pillujen-asiantuntija
Naiset on ihan sekaisin. Hommatkaa itsellenne panomies, munan puute näkyy kirjoituksissanne.
- Väärä.alue
Täällä keskustellaan Riku Rantalan sinkkuudesta vissii..
- Sinkkumies---
Riku on ytm joten turha arvostella sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100