Tulivaan tässä mieleeni veriryhmiä tutkiessa että O- veriryhmä tappelee hyvin mm. syöpää, poliota, ruttoa, zika jne... vastaan...
Jospa potilaalla todetaan ajoissa syöpä... ja hänelle tehdään verensiirto... 0- vereen, joka on ns. universaali veri, joka käy kaikille.
Negatiivisessa veressä ei ole Rheus apinaan viittaavia proteiinejä punasoluissa. johon mm. syöpä pääsisi iskemään.
Näin hoito olisi luultavasti kertaluontoinen ja hyvin pienillä, jos millään sivuvaikutuksilla varustettu paketti...
Pitää vaan saada kaikki O- veriryhmäläiset (5-15% maailman populasta) luovuttamaan vertaan urakalla ja pelastamaan maailma vakavilta taudeilta :D
Vaihtoehtoinen syöpähoito
Wilho87
3
126
Vastaukset
- velho58
No sattuupi mulla oleen o veriryhmä, toivottavasti auttaa syöpää vastaan. Onko tuohonkaan uskominen?
- Wilho87
Pitää olla O Negatiivinen RH-
- Anonyymi
Unohditko luovuttajien henkilökohtaisten ominaisuuksien vaikutukset kuten perinnölliset vaikutukset jne? Niiden levittäminen voisi olla kohtalokasta monille, vaikka hyvällä tarkoituksella kirjoitit.
Epäilen vahvasti, että asia on jo erikoituneiden toimesta tutkittu niin teoriassa kuin näytteillä testattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119