Hah hah haa! Olen pohjoisessa vaimoni vanhempien luona. Juodaan porukalla oikein kunnolla terästettyä kuumaa glögiä, laittoivat joukkoon 40% Stolichnaya vodkaa!!! Kyllä naurattaa!!! :-)
Nauru jouluna!!!
51
405
Vastaukset
- joulurauha
Hyvää joululomaa ja iloista naurua sinne Pohjoiseen. Mukava, kun muistat meitä ystäviäsi aina joskus.
- iloinen_naurajaa
Kiitos samoin!
Laittelin tässä vaimoni kanssa vegaanista "graavilohta", joka on tehty porkkanasta.
Hiukan tuli sellainen olo, että menee ruoalla leikkimisen puolelle. Nauratti näpertäessä.
Mutta aattona tulee nuorisoa ja toivottavasti hassu ruoka maistuu.
Iloista joulua tasapuolisesti kaikilla tavoilla uskoville ja uskomattomille. Erityisen lämpimiä myötätunnon ajatuksia lähetän kaikille teille, jotka joutuvat olemaan yksin jouluna. Onhan sentään tämä iloinen kinasteluporukka.- Kavexufu
Kun kurkkaat kaappiin ja toteat että kaapissasi on nuudelipaketti ja vehnajauhoja millä syöt koko joulun voi hymy hieman hyytyä mutta nauretaan sille!
Minäkin olen hereillä muutaman hörhön normaaliin huuhaan sepustusaikaan. Kinkkua uunissa vahtailen että tuleeko possu vai susi, jos sanaleikki sallitaan.
- kannibis.kännääminen
Kannabisvalistaja (23. 11.)
Mannerheimintien varrella Töölössä asuva ihminen ilmoitti poliisille, että tuntematon mies oli käynyt pudottamassa kannabista hänen postiluukustaan. Asian selvittelyn aikana ilmeni, että kannabista oli toimitettu pyytämättä ja yllättäen myös kaikille muille rapun asukkaille.
Pian poliisille tuli ilmoitus miehestä, joka tyrkyttää kannabista ihmisille raitiovaunussa. Hän osoittautui samaksi henkilöksi, joka oli aiemmin jakanut huumeita kerrostalossa. Poliisi kuvailee miestä kannabiksen puolestapuhujaksi, jonka pyrkimyksenä oli ilmaisten näytteiden jakaminen. Kannabisvalistaja jäi kuitenkin kiinni Mannerheimin patsaan luona Helsingin keskustassa, ja poliisit löysivät hänen hallustaan kolme lasipurkillista huumeita.
..
Pakenit passattavaksi. Ok.- iloinen_naurajaa
Hän on hyväntekijä, joka levittää ilosanomaansa muillekin. Ei pitäisi kenenkään valittaa jos saavat ilmaiseksi joulukukkaa kotiin kannettuna.
- pyhpyhjapyh
iloinen_naurajaa kirjoitti:
Hän on hyväntekijä, joka levittää ilosanomaansa muillekin. Ei pitäisi kenenkään valittaa jos saavat ilmaiseksi joulukukkaa kotiin kannettuna.
Saastainen huumerikollinen se on / sinä olet.
- iloinen_naurajaa
pyhpyhjapyh kirjoitti:
Saastainen huumerikollinen se on / sinä olet.
Ei ole. Tämä ei edes ole ensimmäinen kerta kun joku jakaa pilveä ilmaiseksi. Se on puhdasta ja pyyteetöntä avustustyötä. Hän opastaa ihmisiä VAPAUTEEN.
- pyhpyhjapyh
Ei ole. Tämä ei edes ole ensimmäinen kerta kun joku jakaa pilveä ilmaiseksi. Se on puhdasta ja pyyteetöntä avustustyötä. Hän opastaa ihmisiä VAPAUTEEN.
Olet rikollinen ja kuulut vankilaan.
- iloinen_naurajaa
pyhpyhjapyh kirjoitti:
Olet rikollinen ja kuulut vankilaan.
En ole mikään rikollinen, vaan rehellinen mies, joka kertoo vain KARUN TOTUUDEN. Ja sekös sinua harmittaa hhaahhahahahahaa!
- pyhpyhjapyh
En ole mikään rikollinen, vaan rehellinen mies, joka kertoo vain KARUN TOTUUDEN. Ja sekös sinua harmittaa hhaahhahahahahaa!
Rikollinen olet.
- iloinen_naurajaa
pyhpyhjapyh kirjoitti:
Rikollinen olet.
En ole ollenkaan rikollinen, vaan rehellinen viisas mies.
- tavallinenn
En ole ollenkaan rikollinen, vaan rehellinen viisas mies.
Jos joku sanoo itse olevansa viisas, niin usein juuri sellainen ihminen on kaikkea muuta kuin viisas. Vasta muiden todistus viisaudesta osoittaa jonkun viisaaksi. Tällä palstalla tuskin kukaan sanoo sinua viisaaksi, pössyttelijä!
- iloinen_naurajaa
tavallinenn kirjoitti:
Jos joku sanoo itse olevansa viisas, niin usein juuri sellainen ihminen on kaikkea muuta kuin viisas. Vasta muiden todistus viisaudesta osoittaa jonkun viisaaksi. Tällä palstalla tuskin kukaan sanoo sinua viisaaksi, pössyttelijä!
Kyllä minä olen erittäin viisas ja viisastun pilven avulla koko ajan. En välitä muiden mielipiteistä, ne eivät vaikuta minuun eivätkä ohjaa minua millään tavalla.
- bisnes.älköhöliä
Jaa, uskotaan, eihän se muu enää naurata, kuin vodkan terästys.
Surkeat on teidän ilonlähteet. Itsehän maksatte viinanmyyjälle kolehtia ilosta- iloinen_naurajaa
Ei me selvinpäin joulun aikana olla. Kaikki juovat runsaasti terästettyä glögiä. Pienessä kännissä on mukavaa syödä kinkkua ja nauraa! :-)
Menenkin tästä keittiöön kaatamaan lisää vodkaa glögiin! - iloinen_naurajaa
Ei me selvinpäin joulun aikana olla. Kaikki juovat runsaasti terästettyä glögiä. Pienessä kännissä on mukavaa syödä kinkkua ja nauraa! :-)
Menenkin tästä keittiöön kaatamaan lisää vodkaa glögiin!Ohoh, olin liian kännissä, Stolichnaya vodka ei olekaan 40%, vaan 38%.
Eikä se olekaan enää tehty Venäjällä, vaan Latviassa! :-)
Vaihdoin perinteisen joulukinkun villisianpotkaan. Jumalaista lihaa oikein valmistettuna.
Kyytipojan virkaa hoitaa jääkylmät kossusnapsit hienoista lähes 100 vuotta vanhoista Suomessa valmistetuista snapsilaseista.- pyhpyhjapyh
Syö ja juo, tuomiotasi et pakoon pääse.
Syön, juon ja nautin elämästä kuten Jahven siunaamat beduiinit ja kuninkaat.
8 kg villisianpotkaa on uunissa parhaillaan kypsymässä miedossa lämmössä 8 tuntia.- pyhpyhjapyh
Adventtiairut kirjoitti:
8 kg villisianpotkaa on uunissa parhaillaan kypsymässä miedossa lämmössä 8 tuntia.Etkä pääse tuomiotasi karkuun.
- iloinen_naurajaa
Adventtiairut kirjoitti:
8 kg villisianpotkaa on uunissa parhaillaan kypsymässä miedossa lämmössä 8 tuntia.Villisikaa olen itsekin joskus maistanut. Lihassa on pilkahdus riistanmakua. Chico's ravintolassa oli burgeria, jossa oli villisikaa. Nautitaan hyvästä lihasta ja viinasta ja naureskellaan uskovaisten soijanakoille heh heh hee!!! :-)
pyhpyhjapyh kirjoitti:
Etkä pääse tuomiotasi karkuun.
Sinun tuomiollasi pyhpyhjapyhiiiiin pyyhin huomenna persettäni, kun käyn paskalla. Samoin teen sinun palvomasi satuolento Jahven tuomioille.
Iloisen naurajan kanssa vedämme lärviä muistuttavan sapattipohmelon? Vai miten on?- tottahan.se.on
Eihän sitä villisikaa mikään pysty ilman viinaa syömään. Ja pitäähän ne tautipesäkkeet jotenkin vatsasta tappaa, eli tavallaan, kuin pirtu oli aikoinaan lääke.
Siksipä teidän eväät vaatii sojellakseen elämäänne toisenkin myrkyn avuksi.
Sitten suu onkin kuin se Irwinin laulussa "kissanpaskalle" maistuvainen.
Siinä oli mies, jonka lyriikka kertoi karun totuuden, täyden totuuden eväistänne ja iloistanne. Täydet pinnat. Nauraja ei vain halua tunnustaa, kun totuus kirpaisee ja tietää raittiuden olevan parempi vaihtoehto.
Eli uskotaan todenteolla, että teillä on kauheet eväät. Myrkyn kanssa vain alas menee. - iloinen_naurajaa
Adventtiairut kirjoitti:
Sinun tuomiollasi pyhpyhjapyhiiiiin pyyhin huomenna persettäni, kun käyn paskalla. Samoin teen sinun palvomasi satuolento Jahven tuomioille.
Iloisen naurajan kanssa vedämme lärviä muistuttavan sapattipohmelon? Vai miten on?Kyllä, sikaa syödään niin innolla että mahaa pakottaa ja huuhdellaan siivut alas kirkkaalla viinalla. Ja uskovaisten kateus on käsinkosketeltavaa.
- pyhpyhjapyh
Adventtiairut kirjoitti:
Iloisen naurajan kanssa vedämme lärviä muistuttavan sapattipohmelon? Vai miten on?Et pääse tuomiotasi pakoon.
- adfentisti
pyhpyhjapyh kirjoitti:
Syö ja juo, tuomiotasi et pakoon pääse.
Niin...etpä muuten pääse sinäkään tuomiotasi pakoon. Jos vaan Raamattuun uskot, niin kuin hyvän adventistin pitäisi, niin tuomiolle joudut sinäkin. ME kaikko joudumme.
- herkkusuuuu
Adventtiairut kirjoitti:
8 kg villisianpotkaa on uunissa parhaillaan kypsymässä miedossa lämmössä 8 tuntia.Ei riitä kahdeksan tuntia, jos lämpötila on sopivasti oikea.
- kerettiläinen-
Minä syön tavallisesti joulunaikaan merilohta kinkun sijasta (en ole syönyt kinkkua n. 40 vuoteen). Tänä jouluna minulla kuitenkin on pieni hirven paisti (äitini osti sen minua varten), mutta äitiäni ja tätiäni varten on pieni kinkku.
--------mutta äitiäni ja tätiäni varten on pieni kinkku--------
Tarjoatko kenties omaasi? Kuulostat viiskymppiseltä mammanpojalta, joka asuu äidin kanssa ja syö äidin eläkerahoja?- ota.siitä.selvä
Kerettiläisestä ei saa selvää, onko hän lintu vai kala vai lintukala.
Naiset hänellä on mielessä, joten tussunnuolija tyypiltä hän vahvasti vaikuttaa. - kerettiläinen-
Adventtiairut kirjoitti:
--------mutta äitiäni ja tätiäni varten on pieni kinkku--------
Tarjoatko kenties omaasi? Kuulostat viiskymppiseltä mammanpojalta, joka asuu äidin kanssa ja syö äidin eläkerahoja?No täytyy tuottaa pettymys, sillä olen nainen, enkä asu äitini luona.
- kerettiläinen-
ota.siitä.selvä kirjoitti:
Kerettiläisestä ei saa selvää, onko hän lintu vai kala vai lintukala.
Naiset hänellä on mielessä, joten tussunnuolija tyypiltä hän vahvasti vaikuttaa.No ota siitä sitten selvää, mutta sen verran voin kertoa, etten ole lepakko...
- Ilomielellä
Olemme etelässä mieheni kanssa ja meillä ilo ei maksa €uroakaan 😂 Iloa ilman viinaa! Ilo Herrassa on teidän väkevyytenne!
- ilomieli.on.mielekästä
Sepä se. Tuon kyllä uskoo, ja se ilo varmasti on mielekäs, sekä rehellinen. Iloitkaahan miehesi kanssa.
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä, kuten lahkojen orjien elämä muutenkin.
- vilkaisehan.peiliin
Kyllä se Irwini sinunkin teeskentelysi toi esiin.
Tänne itkien tullaan ja lähdetään esileikkiä elämä on vaan
jätkä karskeinkin kyyneliin peitellään esileikkiä elämä on vaan
turha rikkaan on rintaansa pullistaa luonnon kulkua ei voida mullistaa
ohi kaikki on ennen kuin huomaatkaan esileikkiä elämä on vaan
ja laulun sanat vie lopussa hautausmaalle. Siis karu on elämänne lunnaat ja
sen tyhjänpäiväisyys. Siis otetaan vain tosissaan asiat.
herran hississä niin moni kiipeilee esimiehiä nuolee ja siipeilee
tulos kumpu vain nurkassa hautuumaan esileikkiä elämä on vaan
minä huoletta lähden kun käsky käy esileikkiä elämä on vaan
eikä kyyneltä silmässä silloin näy
esileikkiä elämä on vaan, on vaan, on vaan, on vaan
... Meillä kuitenkin on ilo ja lopputulos toinen. TEidän esileikkinne elämässä on tyhjä ja huoleton elämä, joka kaatuu hautaanne. Se oli siinä se.
Eli aivan tyhjänpäiväinen elämänkaari, ilman tarkoitusta. Sitä se oli ja on. - siis teillä.
ei meillä. - ole.mies
Vedä vittu päähän ja ole edes kerran elämässä mies.
- iloinen_naurajaa
vilkaisehan.peiliin kirjoitti:
Kyllä se Irwini sinunkin teeskentelysi toi esiin.
Tänne itkien tullaan ja lähdetään esileikkiä elämä on vaan
jätkä karskeinkin kyyneliin peitellään esileikkiä elämä on vaan
turha rikkaan on rintaansa pullistaa luonnon kulkua ei voida mullistaa
ohi kaikki on ennen kuin huomaatkaan esileikkiä elämä on vaan
ja laulun sanat vie lopussa hautausmaalle. Siis karu on elämänne lunnaat ja
sen tyhjänpäiväisyys. Siis otetaan vain tosissaan asiat.
herran hississä niin moni kiipeilee esimiehiä nuolee ja siipeilee
tulos kumpu vain nurkassa hautuumaan esileikkiä elämä on vaan
minä huoletta lähden kun käsky käy esileikkiä elämä on vaan
eikä kyyneltä silmässä silloin näy
esileikkiä elämä on vaan, on vaan, on vaan, on vaan
... Meillä kuitenkin on ilo ja lopputulos toinen. TEidän esileikkinne elämässä on tyhjä ja huoleton elämä, joka kaatuu hautaanne. Se oli siinä se.
Eli aivan tyhjänpäiväinen elämänkaari, ilman tarkoitusta. Sitä se oli ja on. - siis teillä.
ei meillä.Jos et sattunut huomaamaan, niin Irwinin raitis kausi 1970-luvulla Häirikkö-biisin aikaan kesti äärimmäisen vähän aikaa. Irwin joi viinaa kuin sieni kuolemaansa saakka ja se oli ihan hänen oma asiansa.
Näin Irwinin ulkoilmakeikalla vuonna 1989 tai 1990 ja hän oli kännissä kuin käki kuten aina. Tunnen Irwinin tarinan oikein hyvin Vexi Salmen kirjojen kautta ja Rentun Ruusu leffakin löytyy hyllystä. Olen myös jonkin sortin keräilijä, minulla on mm. Irwinin eka 7" single todella harvinaisella kuvakannella. Irwinin ekat LP:t löytyy myös ykköspainoksina ja huippuhauska Lonkalta LP, jossa Esa Pakarinen ja Irwin esittävät potpureita duettona. :-)
Olen juuri talomme alakerroksessa saunamme takkahuoneessa nauttimassa jääkylmiä kossusnapseja Tallinasta tuotujen hirvenlihamakkaroiden kera. Taivaallinen villisian potkan tuoksu valtaa koko asuntomme.
Vaimoni ja minä olemme jo hieman huppelissa. Vaimoni haluaa, että myöhemmin illalla nuolen hänen klitoristaan niin, että hän saa moninkertaisen orgasmin, kuten niin useasti olemme aikaisemmin toimineet.- virologi
No mutta....mikset kirjoita tätä tuonne adventistin seksileluketjuun? Olisit hyvin voinut kirjoittaa, miten teillä pärjätään ilman seksileluja (jos pärjätään). Vai tarvitaanko siihen kunnon känni, että suomalainen mies kehtaa puhua asioistaan?
Vaimoni haluaa lähettää kaikille adventistiorjille terveisiä samalla, kun klunssini on juurta myöten sisällä.
- pyhpyhjapyh
Räyhää mitä räyhäät. Et pääse tuomiotasi pakoon.
- hahhahhahhahhah
En usko, että sinulla olisi aikaa kirjoitella tänne jos tilanne olisi tuo, mitä väität. Sinä paljastuit! Väitätkin aikaasi yksin (nyrkkikyllikin kanssa).
- kerettiläinen-
Tässä kaikille teille iloisille juhlijoille krapula-aamun musiikkia sitten kun muutaman päivän kostea joululoma on ohi ja arki koittaa...
https://m.youtube.com/watch?v=CFASL3apXWw - hahhahhahhhh
Kun illalla kallista pulloa niin aamulla pullistaa kalloa!
hahhahhahhahhahhahhahah!!!!Vai sinulla tekee sellaista? Pullistaa kalloa? En ole koskaan kokenut krapulaa, joten en voi vastata viestiisi.
Nousin pirteänä uuteen jouluaaton aamuun kahvinkeittoon, eikä minulla ole mitään oireita, vaikka otinkin muutaman lasin jääkylmää kossua juuri uunissa kypsyneen villisianpotkan kyytipojaksi.
Sapattipaskat kävin rykäisemässä heti aamutuimaan herättyäni adventistilahkon orjien kunniaksi, kuten aiemmin lupasin.
- adventisti
Söin juuri sapattilounaan/joululounaan. Oli oikein hyvä adventistinen kasvisjouluateria höystettynä lisuke-kanalla ja -kalalla. Ruoka huuhdottiin alas 1/3 litran tölkillisellä Fosters-olutta. Nam! Hyvää joulunaikaa Lutherin laulun sanoilla: Enkeli taivaan lausui näin.
- tarjona.on
Onpa taivaassa tarjona lapsillekin. Ikärajoja ei siis ole siellä hihhulien mielikuvituspaikassa.
- kömmitkökatuojasta
Kato, juoppolallikin poikkesi palstalla. Tapansa mukaan ei osaa sanoa mitään järkevää. Mutta kukapa sitä oikeasti sinulta oikeasti odottaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813267BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52357Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2492105- 682009
- 711684
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3401294MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241078- 641026
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231016Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165955