Olen ruokauusavuton

Kaakosta

Olen 63v sinkkumies, 178 cm ja 74 kg. En tee ollenkaan ruokaa ja voin ihan hyvin. Pyrin minimoimaan tyydytetyn rasvan (saturated fat). Joka aamu vehnäleipää, vähärasvaista kalkkunamakkaraa, rasvatonta maitoa, kahvia, ja Multitabs. Jos olen kotona noin kello 11 niin sama menu, mutta ei Multitabsia. Jos olen muualla, niin kahvi ja pulla kahvilassa. Olen lähes aina kotona kello 14, niin sama menu kuin kello 11. Noin kello 17 kaupan kanahampurilainen suoraan jääkaapista. 1-2 hedelmää/päivä, omena, banaani tai päärynä. K-market on 150 metrin päässä, saan sieltä lähes kaiken mitä tarvitsen. Pari kertaa viikossa pieni puikkojäätelö tai pieni suklaapatukka. Mun kolesteroli oli 4.1 (alle 5 ok), hyvä kolesteroli oli yli suosituksen ja huono alle suosituksen.

9

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yli700VaginaaMöyhennetty

      Seisooko sulla? Pidätkö yleensä naisista vai hinkkaatko iteksesi ? Viittaat muuten vakavaan egoismiin..... yritä nyt nussia kunnolla niin ruokakin maittaa !

    • säälittää

      Opettele tekemään ruokasi itse niin saat jotain parempaa makua elämääsi kuin joku kuivakka tsikkenpurilainen eines-osastolta.

      Olisi muutama ohje simppeliin ruokaan, mutta en viitsi skrivata niitä - netistä löytyy ohjeita.

      Ole mies ja tartu itsetekemiseen - siinä maut ovat parhaimmillaan. Sulla on koko hevi-osasto käytettävissä ja sinä tartut eineksiin - vähän yritystä edes kehiin.

    • tdjfyuhgöo

      Itse suosin vegehampurilaista. Eineksenä.

      • nylkekääminut

        Just näin vaikka käsillä olisi koko kasvismaailma niin tarraudutaan eineksiin - että pitää vihaksi.


    • kyök_kiin
    • sanoista_tekoihin

      Kirjastosta yksineläjän keittokirja , jo tulis muuta aatetta

    • en_tajua

      Onko se joku ylpeyden aihe ettei tee ruokaa ?

      • leisilärri

        Voihan silläkin ylpeillä - syö pelkästään eineksiä ja veriarvot tutkituissa rajoissa.

        Mutta se maku ja nautinto jää uupumaan - itsetehty tuoreista raaka-aineista valmistettu ruoka on maultaan aivan jotain muuta kuin eineksien tai pakasteiden tuotteet - kokeile edes joskus.


    • possu-olut-dieetti

      Joo, ehkä ravinnon merkitystä terveydelle on aika paljon liioiteltu. Tätini ex-mies on lähes koko aikuisikänsä elänyt siankyljellä, perunalla ja keskioluella. Tupakkaa aski päivässä. Silti tämä nyt jo yli 8-kymppinen äijä elelee vielä omassa mökissään ja ei juurikaan ole sairastellut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe