Olen 63v sinkkumies, 178 cm ja 74 kg. En tee ollenkaan ruokaa ja voin ihan hyvin. Pyrin minimoimaan tyydytetyn rasvan (saturated fat). Joka aamu vehnäleipää, vähärasvaista kalkkunamakkaraa, rasvatonta maitoa, kahvia, ja Multitabs. Jos olen kotona noin kello 11 niin sama menu, mutta ei Multitabsia. Jos olen muualla, niin kahvi ja pulla kahvilassa. Olen lähes aina kotona kello 14, niin sama menu kuin kello 11. Noin kello 17 kaupan kanahampurilainen suoraan jääkaapista. 1-2 hedelmää/päivä, omena, banaani tai päärynä. K-market on 150 metrin päässä, saan sieltä lähes kaiken mitä tarvitsen. Pari kertaa viikossa pieni puikkojäätelö tai pieni suklaapatukka. Mun kolesteroli oli 4.1 (alle 5 ok), hyvä kolesteroli oli yli suosituksen ja huono alle suosituksen.
Olen ruokauusavuton
9
279
Vastaukset
- Yli700VaginaaMöyhennetty
Seisooko sulla? Pidätkö yleensä naisista vai hinkkaatko iteksesi ? Viittaat muuten vakavaan egoismiin..... yritä nyt nussia kunnolla niin ruokakin maittaa !
- säälittää
Opettele tekemään ruokasi itse niin saat jotain parempaa makua elämääsi kuin joku kuivakka tsikkenpurilainen eines-osastolta.
Olisi muutama ohje simppeliin ruokaan, mutta en viitsi skrivata niitä - netistä löytyy ohjeita.
Ole mies ja tartu itsetekemiseen - siinä maut ovat parhaimmillaan. Sulla on koko hevi-osasto käytettävissä ja sinä tartut eineksiin - vähän yritystä edes kehiin. - tdjfyuhgöo
Itse suosin vegehampurilaista. Eineksenä.
- nylkekääminut
Just näin vaikka käsillä olisi koko kasvismaailma niin tarraudutaan eineksiin - että pitää vihaksi.
- kyök_kiin
Mikä oli aloituksen pointti ?
Kolesteroli ei kata kaikkea, mitä arvoja elimistöstä mitataan.
Pullaa - voi nekku -tyhjempää möttöä ei söis Erkkikään.
Kurrimaitoa - jo pomppas. .
Hanki oma elämä http://www.kotikokki.net/kokoelmat/nayta/52d6d4d7d074a9ec0e03135a/Uroskokin Ruoka Reseptit - sanoista_tekoihin
Kirjastosta yksineläjän keittokirja , jo tulis muuta aatetta
- en_tajua
Onko se joku ylpeyden aihe ettei tee ruokaa ?
- leisilärri
Voihan silläkin ylpeillä - syö pelkästään eineksiä ja veriarvot tutkituissa rajoissa.
Mutta se maku ja nautinto jää uupumaan - itsetehty tuoreista raaka-aineista valmistettu ruoka on maultaan aivan jotain muuta kuin eineksien tai pakasteiden tuotteet - kokeile edes joskus.
- possu-olut-dieetti
Joo, ehkä ravinnon merkitystä terveydelle on aika paljon liioiteltu. Tätini ex-mies on lähes koko aikuisikänsä elänyt siankyljellä, perunalla ja keskioluella. Tupakkaa aski päivässä. Silti tämä nyt jo yli 8-kymppinen äijä elelee vielä omassa mökissään ja ei juurikaan ole sairastellut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191