TÄNÄÄN LÄHTEE VALTAMA MÄÄRÄ RAKETTEJA MAAPALLOLTA TAIVASTA KOHTI!!!!!!!!
VALTAVA MÄÄRÄ RAKETTEJA!!!!!
10
186
Vastaukset
- hehiihohaa
Joku kirjoitti vasatukseksi ok ja Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena. hehe
Jos noin todella oli, sopii kummastella. Säännöissä kerrotaan poistoista vain ilmiantojen perusteella. En löytänyt säännöistä juuri tuollaiseen tapaukseen sopivaa kohtaa, mutta toisessa paikassa puhutaan asiaan liittymättömästä viestistä. Onhan "ok" kylläkin turhanpäiväinen kommentti, mutta sittenkin...
Täällä näkyy poistoja useinkin, mitä en sinänsä ihmettele, onhan kielenkäyttö osin ronskia. Muta onkohan täällä joku innokas ilmiantaja? Minä kyllä antaisin kaikkien viestien jäädä, eivät ne minua kiusaa, paitsi usein asiasisällöltään. Mitä noita amerikkalaisten salaliittoteorioita ja huijauspaljastuksia vihaamaan, kunhan jonkin verran yrittää oikoa...
- ei_sitten_OK
OK! (Tuossa oli se alkuperäinen ja poistettu ok)
- NASALiesAll
Sadat tuhannet pikkupoikien raketit lentävät tänään paljon korkeammalle kuin NASAn tuhnut jotka pamahtavat jo lähtöalustoilleen. (ok?)
- sjudrhnfgtd
NASAn raketit lentävät korkeammalle kuin kenenkään muun.
Pioneer 10 ja 11,Voyager 1 ja 2 ja New Horizons ovat jo yli 6 000 000 000 km:n päässä.Kuka panee paremmaksi?Ei kukaan:)
- ripidipaa
Korkeammalle? Ei avaruudessa ole "korkeampaa" tai "matalampaa" eli ylä-tai alapuolta.
Rakettien leimahdukset näkyvät esim. Orionin sumussa noin 1344 vuoden kuluttua. - NasaHahHah
Nasan onnistuneet rakettilaukaisut nousevat n. 100 km:n korkeuteen possahtavat siellä ja kaikki jämät putoavat meriin.
Useimmat tietenkin pamahtavat jo laukaisussa.- ÄäliöMölisi
Olet jopa trolliksi harvinaisen lapsellinen.
- spaketti.insinööri
Mutta on se hyvä että ne jotenkin toimii, jos nappia painaa eikä tapahdu mitään niin se ei ole hyvä juttu mutta eteen päin se on sekin kunhan nyt vaan laukaisualustalta tötterö saadaan pois keinolla millä hyvänsä.
- papattikeisaripommi
" Rakettien leimahdukset näkyvät esim. Orionin sumussa noin 1344 vuoden kuluttua. "
Ja minkähän laskuopin mukaan jotkin maapallolta lähtevät raketinleimahdukset näkyisivät yleensä minkään toisen tähtijärjestelmän piirissä miltään etäisyydeltä tai minkään vuosilukujen kuluttua ?
Jos ei kyetä havaitsemaan edes lähimmältä tähdeltä pienempien planeettojen kiertoa, ja ne sentään heijastavat pikkaisen paljon enemmän valoa kuin mitä rakettien yksittäisistä pöllähdyksistä irtoaa, millä ihmeen opilla tämä onnistuisi ?
Eiköhän tuossakin havaitsemiskyvyssä tule jokin raja vastaan tietyssä pisteessä, minkä ylitse ei voida päästä. Sieltä tulee niin paljon taustakohinaa sun muuta sekaan että mikään pienilmiö ei välity tänne saakka tai toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483