VALTAVA MÄÄRÄ RAKETTEJA!!!!!

shokkiuutinen

TÄNÄÄN LÄHTEE VALTAMA MÄÄRÄ RAKETTEJA MAAPALLOLTA TAIVASTA KOHTI!!!!!!!!

10

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehiihohaa

      Joku kirjoitti vasatukseksi ok ja Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena. hehe

      • Jos noin todella oli, sopii kummastella. Säännöissä kerrotaan poistoista vain ilmiantojen perusteella. En löytänyt säännöistä juuri tuollaiseen tapaukseen sopivaa kohtaa, mutta toisessa paikassa puhutaan asiaan liittymättömästä viestistä. Onhan "ok" kylläkin turhanpäiväinen kommentti, mutta sittenkin...
        Täällä näkyy poistoja useinkin, mitä en sinänsä ihmettele, onhan kielenkäyttö osin ronskia. Muta onkohan täällä joku innokas ilmiantaja? Minä kyllä antaisin kaikkien viestien jäädä, eivät ne minua kiusaa, paitsi usein asiasisällöltään. Mitä noita amerikkalaisten salaliittoteorioita ja huijauspaljastuksia vihaamaan, kunhan jonkin verran yrittää oikoa...


    • ei_sitten_OK

      OK! (Tuossa oli se alkuperäinen ja poistettu ok)

    • NASALiesAll

      Sadat tuhannet pikkupoikien raketit lentävät tänään paljon korkeammalle kuin NASAn tuhnut jotka pamahtavat jo lähtöalustoilleen. (ok?)

      • sjudrhnfgtd

        NASAn raketit lentävät korkeammalle kuin kenenkään muun.
        Pioneer 10 ja 11,Voyager 1 ja 2 ja New Horizons ovat jo yli 6 000 000 000 km:n päässä.Kuka panee paremmaksi?Ei kukaan:)


    • ripidipaa

      Korkeammalle? Ei avaruudessa ole "korkeampaa" tai "matalampaa" eli ylä-tai alapuolta.

      Rakettien leimahdukset näkyvät esim. Orionin sumussa noin 1344 vuoden kuluttua.

    • NasaHahHah

      Nasan onnistuneet rakettilaukaisut nousevat n. 100 km:n korkeuteen possahtavat siellä ja kaikki jämät putoavat meriin.
      Useimmat tietenkin pamahtavat jo laukaisussa.

      • ÄäliöMölisi

        Olet jopa trolliksi harvinaisen lapsellinen.


      • spaketti.insinööri

        Mutta on se hyvä että ne jotenkin toimii, jos nappia painaa eikä tapahdu mitään niin se ei ole hyvä juttu mutta eteen päin se on sekin kunhan nyt vaan laukaisualustalta tötterö saadaan pois keinolla millä hyvänsä.


    • papattikeisaripommi

      " Rakettien leimahdukset näkyvät esim. Orionin sumussa noin 1344 vuoden kuluttua. "

      Ja minkähän laskuopin mukaan jotkin maapallolta lähtevät raketinleimahdukset näkyisivät yleensä minkään toisen tähtijärjestelmän piirissä miltään etäisyydeltä tai minkään vuosilukujen kuluttua ?

      Jos ei kyetä havaitsemaan edes lähimmältä tähdeltä pienempien planeettojen kiertoa, ja ne sentään heijastavat pikkaisen paljon enemmän valoa kuin mitä rakettien yksittäisistä pöllähdyksistä irtoaa, millä ihmeen opilla tämä onnistuisi ?

      Eiköhän tuossakin havaitsemiskyvyssä tule jokin raja vastaan tietyssä pisteessä, minkä ylitse ei voida päästä. Sieltä tulee niin paljon taustakohinaa sun muuta sekaan että mikään pienilmiö ei välity tänne saakka tai toisinpäin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe