VALTAVA MÄÄRÄ RAKETTEJA!!!!!

shokkiuutinen

TÄNÄÄN LÄHTEE VALTAMA MÄÄRÄ RAKETTEJA MAAPALLOLTA TAIVASTA KOHTI!!!!!!!!

10

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehiihohaa

      Joku kirjoitti vasatukseksi ok ja Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena. hehe

      • Jos noin todella oli, sopii kummastella. Säännöissä kerrotaan poistoista vain ilmiantojen perusteella. En löytänyt säännöistä juuri tuollaiseen tapaukseen sopivaa kohtaa, mutta toisessa paikassa puhutaan asiaan liittymättömästä viestistä. Onhan "ok" kylläkin turhanpäiväinen kommentti, mutta sittenkin...
        Täällä näkyy poistoja useinkin, mitä en sinänsä ihmettele, onhan kielenkäyttö osin ronskia. Muta onkohan täällä joku innokas ilmiantaja? Minä kyllä antaisin kaikkien viestien jäädä, eivät ne minua kiusaa, paitsi usein asiasisällöltään. Mitä noita amerikkalaisten salaliittoteorioita ja huijauspaljastuksia vihaamaan, kunhan jonkin verran yrittää oikoa...


    • ei_sitten_OK

      OK! (Tuossa oli se alkuperäinen ja poistettu ok)

    • NASALiesAll

      Sadat tuhannet pikkupoikien raketit lentävät tänään paljon korkeammalle kuin NASAn tuhnut jotka pamahtavat jo lähtöalustoilleen. (ok?)

      • sjudrhnfgtd

        NASAn raketit lentävät korkeammalle kuin kenenkään muun.
        Pioneer 10 ja 11,Voyager 1 ja 2 ja New Horizons ovat jo yli 6 000 000 000 km:n päässä.Kuka panee paremmaksi?Ei kukaan:)


    • ripidipaa

      Korkeammalle? Ei avaruudessa ole "korkeampaa" tai "matalampaa" eli ylä-tai alapuolta.

      Rakettien leimahdukset näkyvät esim. Orionin sumussa noin 1344 vuoden kuluttua.

    • NasaHahHah

      Nasan onnistuneet rakettilaukaisut nousevat n. 100 km:n korkeuteen possahtavat siellä ja kaikki jämät putoavat meriin.
      Useimmat tietenkin pamahtavat jo laukaisussa.

      • ÄäliöMölisi

        Olet jopa trolliksi harvinaisen lapsellinen.


      • spaketti.insinööri

        Mutta on se hyvä että ne jotenkin toimii, jos nappia painaa eikä tapahdu mitään niin se ei ole hyvä juttu mutta eteen päin se on sekin kunhan nyt vaan laukaisualustalta tötterö saadaan pois keinolla millä hyvänsä.


    • papattikeisaripommi

      " Rakettien leimahdukset näkyvät esim. Orionin sumussa noin 1344 vuoden kuluttua. "

      Ja minkähän laskuopin mukaan jotkin maapallolta lähtevät raketinleimahdukset näkyisivät yleensä minkään toisen tähtijärjestelmän piirissä miltään etäisyydeltä tai minkään vuosilukujen kuluttua ?

      Jos ei kyetä havaitsemaan edes lähimmältä tähdeltä pienempien planeettojen kiertoa, ja ne sentään heijastavat pikkaisen paljon enemmän valoa kuin mitä rakettien yksittäisistä pöllähdyksistä irtoaa, millä ihmeen opilla tämä onnistuisi ?

      Eiköhän tuossakin havaitsemiskyvyssä tule jokin raja vastaan tietyssä pisteessä, minkä ylitse ei voida päästä. Sieltä tulee niin paljon taustakohinaa sun muuta sekaan että mikään pienilmiö ei välity tänne saakka tai toisinpäin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe