TÄNÄÄN LÄHTEE VALTAMA MÄÄRÄ RAKETTEJA MAAPALLOLTA TAIVASTA KOHTI!!!!!!!!
VALTAVA MÄÄRÄ RAKETTEJA!!!!!
10
186
Vastaukset
- hehiihohaa
Joku kirjoitti vasatukseksi ok ja Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena. hehe
Jos noin todella oli, sopii kummastella. Säännöissä kerrotaan poistoista vain ilmiantojen perusteella. En löytänyt säännöistä juuri tuollaiseen tapaukseen sopivaa kohtaa, mutta toisessa paikassa puhutaan asiaan liittymättömästä viestistä. Onhan "ok" kylläkin turhanpäiväinen kommentti, mutta sittenkin...
Täällä näkyy poistoja useinkin, mitä en sinänsä ihmettele, onhan kielenkäyttö osin ronskia. Muta onkohan täällä joku innokas ilmiantaja? Minä kyllä antaisin kaikkien viestien jäädä, eivät ne minua kiusaa, paitsi usein asiasisällöltään. Mitä noita amerikkalaisten salaliittoteorioita ja huijauspaljastuksia vihaamaan, kunhan jonkin verran yrittää oikoa...
- ei_sitten_OK
OK! (Tuossa oli se alkuperäinen ja poistettu ok)
- NASALiesAll
Sadat tuhannet pikkupoikien raketit lentävät tänään paljon korkeammalle kuin NASAn tuhnut jotka pamahtavat jo lähtöalustoilleen. (ok?)
- sjudrhnfgtd
NASAn raketit lentävät korkeammalle kuin kenenkään muun.
Pioneer 10 ja 11,Voyager 1 ja 2 ja New Horizons ovat jo yli 6 000 000 000 km:n päässä.Kuka panee paremmaksi?Ei kukaan:)
- ripidipaa
Korkeammalle? Ei avaruudessa ole "korkeampaa" tai "matalampaa" eli ylä-tai alapuolta.
Rakettien leimahdukset näkyvät esim. Orionin sumussa noin 1344 vuoden kuluttua. - NasaHahHah
Nasan onnistuneet rakettilaukaisut nousevat n. 100 km:n korkeuteen possahtavat siellä ja kaikki jämät putoavat meriin.
Useimmat tietenkin pamahtavat jo laukaisussa.- ÄäliöMölisi
Olet jopa trolliksi harvinaisen lapsellinen.
- spaketti.insinööri
Mutta on se hyvä että ne jotenkin toimii, jos nappia painaa eikä tapahdu mitään niin se ei ole hyvä juttu mutta eteen päin se on sekin kunhan nyt vaan laukaisualustalta tötterö saadaan pois keinolla millä hyvänsä.
- papattikeisaripommi
" Rakettien leimahdukset näkyvät esim. Orionin sumussa noin 1344 vuoden kuluttua. "
Ja minkähän laskuopin mukaan jotkin maapallolta lähtevät raketinleimahdukset näkyisivät yleensä minkään toisen tähtijärjestelmän piirissä miltään etäisyydeltä tai minkään vuosilukujen kuluttua ?
Jos ei kyetä havaitsemaan edes lähimmältä tähdeltä pienempien planeettojen kiertoa, ja ne sentään heijastavat pikkaisen paljon enemmän valoa kuin mitä rakettien yksittäisistä pöllähdyksistä irtoaa, millä ihmeen opilla tämä onnistuisi ?
Eiköhän tuossakin havaitsemiskyvyssä tule jokin raja vastaan tietyssä pisteessä, minkä ylitse ei voida päästä. Sieltä tulee niin paljon taustakohinaa sun muuta sekaan että mikään pienilmiö ei välity tänne saakka tai toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581