kyseisessä ravintolassa saa laatulihaa ja raaka aineita. Siellä tehdään ruoka itse ja jokaisen pöydän luota löytyy paistopöytä ja saa syödä niin paljon kun jaksaa. Onpas törkeä ravintola suonalaisten mussuttajien mielestä. Se oli hyvä kokemus,ravintoloitsijan silmin. Tiedän että te muut vain mussutaisitte.
Ravintola kiinassa
Raflanomistaja
3
189
Vastaukset
- ethika
Kinkit yleensä tarjoavat viikon vanhaa riisiä mikä on ehdoton nounou ja muutenkin niiden suhtautuminen ruokaan on vain bisnis edellä - reilummat mausteet niin ruoka on "syötävää".
Joka vitun kauppakeskuksen etikan hajut saa jo minut kääntymään ovilta pois. - Mitteevittua
Ravintola kiinassa....mikä niistä.... niitä mahtaa olla muutamakin siellä.....
- MureaaPannulle
Jep kirjoitusmerkeistä selviää oliko tänään misua, kisua, rekkua, kärmestä tai jotain muuta mureaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671