Tuli keskustelua, mitä "lökä" tarkoittaa. Mielestäni se tarkoittaa voimakasta epämiellyttävää hajua, esim. viemäristä tms. Lökäpöksyt ovat sellaiset, joihin tuota hajua mahtuu hieman enemmän.
Mitä mieltä muut olette ?
Mitä on "lökä"
9
1241
Vastaukset
- skole
Tuollaisia aatoksia vatkaa kankkuinen pää...
- Orwell-1984
Pöksyt jotka lököttävät ovat lökäpöksyt.
- Anonyymi
Lökäpöksyt on sellaiset housut jotka istuu, vaikka mies seisoo.
- jopas-löyhkää-
Lökä ja löyhkä on aivan ihan eri asioioita. Lököttävä on lyhennetty lökäksi. Löyhkä on taas pahahaju.
- Lökäpöksy_minäkin
Minulle lökäpöksyt merkitsevät väljästi löksöttäviä (roikkuvia, huonosti istuvia) housuja löksöttämisen aiheuttajasta riippumatta. Toki löksöttävyys voi jollakulla johtua housuihin päässeestä, löyhkäävästä tavarastakin.
Olen vahvasti farkkulinjalla ja suosin mukavuussyistä vähemmän tiukkoja sellaisia. Stretch-ominaisuuttakin saa olla. Ihan vai Prismasta löytyvät Lee Cooperit riittävät mainiosti.
https://www.youtube.com/watch?v=umS20Xp9FjM - känsäläin
Lökähän on lempinimi, jonka känsä äntöi Lökä-Läitiselle.
- Anonyymi
Sehän on loka-Laitinen, joka taas lanseerasi termin "telaketjufeministi" eli sellainen joka jyrää kaikkien muiden ajatukset väärinä ja hänen oma versio on se ainoa oikea ajatus.
Taitaa olla läheistä sukua stalinisteille.
- Anonyymi
Lökä on loysä, _ökäpäksy on hiukan liian suurissa ja roikkuvissa housuissa.
Lökä ei ei ole sama asia lainkaan kuin löyhkä. - Anonyymi
Lökäpöksyt ovat lötköttävät housut. Housut lötköttävät, jos ne ovat henkilölle liian pitkät.
Lötkötyksestä pääsee eroon ja housuista tulee ”istuvat”, kunhan lökäpöksy antaa kauppiaan lyhentää lahkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214