Oletteko olleeet testiparisuhteessa

Gallub

Käsi sydämelle. Oletko ollut parisuhteessa vain seksin takia vaikka et ole ollut täysin varma tunteistasi? Oletko ollut ihan et `jees seurustellaan vaikkei sydämesi ole ollut mukana?
Miehillä tämä on tieteellisestä näkökulmasta helpompaa koska heillä ei erity oksitosiinia niin paljon seksin seurauksena.

20

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En Ole.. Enkä Tule Ikinä, enkä Koskaa Olemaan.. ;P

      • Eikäkö.. yhden kanssa pienen hetken, sen jälkeen, kun tajusin, että yhtälö ei toimi yms.. Mut vain sen aikaa ja sen takia, että toinen pääsee irti TunneSiteestä mahdollisimman kivuttomasti.. ;P

        "Miehillä tämä on tieteellisestä näkökulmasta helpompaa koska heillä ei erity oksitosiinia niin paljon seksin seurauksena."

        Tämä on Suurelle Varmuudella pelkkää Mutua.. Ei ole Sukupuolesta kiinni.. Joku muuten linkkasi jossain vaiheessa, jonkun tutkimuksenkin, jossa pääteltiin, että Rakastumisen voimakkuus, sitoutuminen jne. on Yksilökohtaista ihan Fysiologisestikin, eli jotain tiettyjä juttuja on aivoissa, joillakin enemmän ja joillakin vähemmän, jotka vaikuttavat näihin(kin) asioihin osaltaan.. ;P

        Ai niin.. tuohon ensimmäiseen vastaukseen.. Että on varmaan parempi sanoa, että.. Tuskin Tulee olemaan, mutta mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmaa.. Mutta koska se on itselle lähinnä negatiivistä, niin.. ;P


    • eiuudestaan

      jep, olen ollut ja yrittänyt herätellä itsessäni tunteita toista kohtaan, ei heränneet ja oli paska homma.

      • Saankyllämiehen

        Et kuitenkaan 14 kertaa kokeillu? :)


      • löysitköHänetnäin
        Saankyllämiehen kirjoitti:

        Et kuitenkaan 14 kertaa kokeillu? :)

        Vatvomisen määrästä päätellen monella ei palstalla pyöri enää mielessä kuin nainen34v.


    • KylläJosOnnistuu

      Olisin kyllä jos vain pääsisin. Mutta eihän ätmiä kukaan kelpuuta.

    • sioille.helmiä

      Juu... Kaikki suhteeni on ollut testiparisuhteita ja on edelleen. :)

      • Ylläripyllärit

        Ettet vaan luulis niin...entäpä jos ne naiset haluukin testata alunperin Sun kullia etkä sinä niitä?


      • sioille.helmiä
        Ylläripyllärit kirjoitti:

        Ettet vaan luulis niin...entäpä jos ne naiset haluukin testata alunperin Sun kullia etkä sinä niitä?

        Heh, en minä niiltä kiellä sitä mitä itsellenikin sallin. :)

        Mut sellainen ikävä(?) tosiasia vaan mun kanssani taitaa olla se, että jos mun kanssani suhteen haluaa, täytyy hyväksyä se ajatus, että on pysyvällä koeajalla... :)


      • sioille.helmiä kirjoitti:

        Heh, en minä niiltä kiellä sitä mitä itsellenikin sallin. :)

        Mut sellainen ikävä(?) tosiasia vaan mun kanssani taitaa olla se, että jos mun kanssani suhteen haluaa, täytyy hyväksyä se ajatus, että on pysyvällä koeajalla... :)

        Lienee ihan normaalia kaikilla...


    • Panosuhdetta ei yleensä kutsuta parisuhteeksi.

    • Riippuu vähän mitä tuolla "testisuhteella" tarkoitetaan.
      Aika useinhan suhteeseen mennään ennen kuin vielä on kovin vahvoja tunteita. Määrittelykysymys tietysti myös on, milloin suhde on parisuhde ja milloin jotain muuta.
      Myös "pelkän seksin takia" on vähän vaikeasti määriteltävää.

    • ap: "Miehillä tämä on tieteellisestä näkökulmasta helpompaa koska heillä ei erity oksitosiinia niin paljon seksin seurauksena."
      Onko oksitosiini hormoni, joka saa naiset rakastumaan panemiinsa miehiin?

      • Arvasit.oikein

        Kyllä. Ja aiheuttaa voimakasta kiintymystä mieheen.


    • Olentestailluterisyillä

      Suhteita on erilaisia ja syyt niiden pitoon on aina itse päätettävä mikä suhde on minkä takia. Aina kun ei molemmille ole selvä miksi suhteillaan ja millä syyllä on se vaikeus. Testata kannattaa ja koe ajaa. Sillähän sen erottaa aidon rakkauden tunteen. Aina ne ei kohtaa.

    • Ei_testeille

      Tarkemmin kun ajattelen niin olen kyllä hetken koittanut seurustella henkilön kanssa jota en rakasta ja se on hirveää koska en halunnut että se henkilö koskee minuun. Rakastumiseen =suhteen alkuun liittyy voimakas halu koskea toiseen ja jos toiselta puuttuu se halu koskea eli rakastuminen niin se on aivan hirveää kun joku koskettaa jonka ei haluaisi koskettavan.

    • Jaahan aloitin suhteeni seksillä😳

    • En ole ollut testiparisuhteessa. Tai ylipäätään minkäänlaisessa parisuhteessa. Oon tullut siihen tulokseen, että kaikkia ei ole tarkoitettu parisuhteeseen.

    • En ole, en testi- tai minkään muunkaanlaisessa parisuhteessa. Mutta varmaan sellaista kokeilisin, jos tulisi tilaisuus.
      Tosin, jos nainen olisi mielestäni seksisuhteen arvoinen, olisi hän varmaan muutenkin täydellinen.

    • Fefkwefmkwmkldsmfkl

      Säälipano
      Pano
      Seksisuhde
      Säätö
      Suhde
      Parisuhde
      Se Oikea-jonka-ansiosta-kerubit-soittavat-vaskitorvilla-hoosiannaa-Täydellinen-Tosirakkaus

      Onhan näitä suhdeasteita jokaiseen makuun. Jos haluaa värittää vielä lisää niin adjektiiveja eteen vaan kunnes näyttää oikealta.

      Mutta vastaus kysymykseen: Olen ollut semi-parisuhteessa naiseen josta en ole pohjimmiltaan piitannut niin hirveästi. Nainen oli hyvin ihastunut minuun ja muutti nopeasti kämppäämään kanssani koska tarvi silloin asuntoa PK-seudulta, kiltti uskovainen tyttö kun oli niin kunnioitin hänen vakaumustaan kunnes luontoäiti teki tepposensa ja pidättyväisyyden pieetti jäi vapaaehtoisesti tahroiksi lakanoihin. Siitä alkoi sitten yhdenlainen suhde jossa minä olin sellainen sika joka teki mitä lystäsi ja neiti heitteli tunneskaalassaan ehdottoman omistautuvan rakkauden ja äärettömän pettymyksen väliä. Lopulta omatuntoni alkoi kolkutella ja pistin suhteen oikeasti poikki.

      Noh. Yksi asia johti toiseen ja tuosta naisesta tulikin sitten muutaman vuoden päästä vaimoni ja koska pohjimmiltaan se ensivaikutelma kuitenkin ratkaisee niin jonkin verran myöhemmin ex-vaimoni. Sanotaanko näin että en juurikaan kunnioita sormuksia noin suhteen perustana. En kyllä ole pettäjäkään. Olen lähinnä sarvikuono joka tsekkaa aina välillä mihin suuntaan seuraavaksi pitää rynniä ja pääsee aina valitsemaansa pisteeseen.

      Niin holtittoman pissipäisesti kuin yhtä naista olenkin kohdellut on yllättävää että olen hänen mieskokeiluistaan kuitenkin kuulemma se paras, kirkkaasti paras. Palstalla viljelty lentävä lausahdus "Nainen kuuluu aina korkkaajalleen" aiheuttaakin aina vinon virnistyksen. Paremmuuteni ei liity siihen että olisin jotenkin erityisen hyvä suhteenkantaja (en ole) vaan siihen että pidän tietyn peruslaadun elämässä ja suhteissani vaikka valintani eivät emotionaalisesti tai edes järjellisesti ole aina kestäviä. Tai no, saattahaan tuo auliisti jaeltu seksuaalinen tyydytyskin jonkin irtopisteen tuoda - olennaisempaa kuitenkin lienee pitkällä tähtäimellä että autan kun sitä tarvitaan. Huolehdin perusvastuusta jos sellaisen olen valinnut kantaa. Kanssani voi aina keskustella. En siirrä omia angstejani toisen syyksi. En pölli läheisen rahoja tai omaisuutta. Jne jne jne.

      En ole ainakaan se hyvis. Enkä ole läpimätä. Ennemminkin... erittäin ihminen. Sen näköistä meno on ollutkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe