Yeshua antaa valkoisen kiven niille, jotka voittavat. Mikä sen tarkoitus on? Mitä sillä tehdään? Voittopalkinto. Mulla tuli mieleen että se on jotain saajalleen hyvinkin kelpaava, kenties avain jonnekin, joko se on valkoinen kivi tai symboli joka tarkoittaa jotain salattavaa kuten valkoiset vaatteet ovat uskovain hyvät teot ja seitsemän päätä ovat 7 kuningasta, suitsutus on pyhien rukoukset. Mutta valkoinen kivi, voisiko sen johtaa valkoista vaatteista?
Valkoinen kivi
8
348
Vastaukset
- sitä.se.on
Mistä Raamatun kohdasta puhut?
- ValkoistaMannaa
Ilmestyskirjassa mainitusta valkoisesta kivestä.
- sitä.se.on
ValkoistaMannaa kirjoitti:
Ilmestyskirjassa mainitusta valkoisesta kivestä.
Missä kohtaan?
Näyttäisi kirjoitetun, että saa uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja:
http://raamattu.fi/1933,38/Ilm.2.html
"17. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.' "
Mutta, mitä tehdään nimellä, jonka tietää vain sen saaja?- tuli-mieleen
Siihen aikaan sai valkoisen kiven kutsuille, ikään kuin pääsylippu siis. Ilmeisesti hengellinen merkitys: hääaterialle.
- tuli-mieleen
Muistaakseni se oli kilpaurheilusta ja sen jälkeen sai tuollaisen kiven, joka oli eräänlainen VIP-kortti ja "poke" päästi sisään juhliin. Tällaisia kilpaurheiluvertauksia Paavalikin joskus käytti.
- MaistuuSuussa
Mä haluan hääaterialla kermakakkua ison palan, toivon maailman parhaiden osaajien valmistavan tosi ison kermaisen hääkakun. Grillikylkeäkin mieli teker mutta liekö lihaa tarjolka hääaterialla ! Grillikylki maistuu suussa hyvälle ja kermakakku tosi hyvälle, vaikeaa on elää jollei välillä saa suuhun kermakakkua. Liian vähäkermaista kakkua en syö, on epäkunnioittavaa vatkata liian vähän kermaa kakkuun kun sitä harvoin saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2356233
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m274107- 952814
- 412217
- 332002
- 491974
- 1091830
- 221719
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2301464