Vegaani parmesaani

Namskista

Tuosta oli tänään kiva ohje hesarissa! Jos haluaa olla vegaani ihan kokonaan, niin olisi kiva saada ideoita, miten tehdään vegaani sissijuusto? Oikein vesi herahtaa kielelle!

5

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitsamamma

Olen vähän huono juustotiedoissa, koska suosin kaikessa edamia, mutta soveltuuko sissijuusto pitsaan? Nimi kuullostaa jännältä! Jos heittäytyy luovaksi (lapseni eivät pidä siitä), niin silli sissijuusto pitsa kuullostaa kivalta! Muistakaa, täytteet tekevät pitsan. Minun reseptejä löytyy täältä pitsakeskustelusta. Nam! :)

• Autenttinenpitsa

Oletko täälläkin pitsamamma jakamassa ohjeita? Sinun ohjeilla tulee aikamoista 70 luvun perinneherkkua, kaikki kaapista pellille. Poikasi varmaan osaavat kertoa mikä on sissijuusto!

• maullaonväliä

Ensinnäkin cashew-pähkinöiden käyttö vegaaniin ruokavalioon sotii vasten minun ajatuksiani "vegaaniudesta" eli voimakkaasti prosessoitu pähkinä liitetään mitenkään vegaanisuuteen on jo härskiä jopa hesarin toimittajalta.

Kyseinen "pähkinä" käy niin monta tuotannollista vaihetta läpi, että on edes ihmisravinnoksi kelpaavaa ja hörhöt tekee siitä reseptejä leikkien maailmanparantajia - no huhhuh!

Vegaaniin katsomuukseen edes pähkinää ei saa kohdella noin!

Muutenkin nämä cashew- ja macadamia-pähkinät ovat vain mauttomia täytteitä ruoassa - sama kuin pahvia söisi.

• TuomasAH

Ihan uteliaisuudesta! Miten sinun cashewpähkinät on prosessoitu? Minä kun olen ostanut vain prosessoimattomia..

• Pitsamamma

Nyt jouduinkin pahaan tilanteeseen. Mieheni innostui asiasta ja kertoi miten sissijuusto tehdään. Kyllä kaduttaa että tuli puheeksi! Voinko vielä kieltäytyä kohteliaasti vai täytyykö vain niellä? Lapset tarvitsevat molempia vanhempia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6794
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4572
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3758
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      63
      3081
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1646
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1177
    Aihe