Tuosta oli tänään kiva ohje hesarissa! Jos haluaa olla vegaani ihan kokonaan, niin olisi kiva saada ideoita, miten tehdään vegaani sissijuusto? Oikein vesi herahtaa kielelle!
Vegaani parmesaani
5
458
Vastaukset
- Pitsamamma
Olen vähän huono juustotiedoissa, koska suosin kaikessa edamia, mutta soveltuuko sissijuusto pitsaan? Nimi kuullostaa jännältä! Jos heittäytyy luovaksi (lapseni eivät pidä siitä), niin silli sissijuusto pitsa kuullostaa kivalta! Muistakaa, täytteet tekevät pitsan. Minun reseptejä löytyy täältä pitsakeskustelusta. Nam! :)
- Autenttinenpitsa
Oletko täälläkin pitsamamma jakamassa ohjeita? Sinun ohjeilla tulee aikamoista 70 luvun perinneherkkua, kaikki kaapista pellille. Poikasi varmaan osaavat kertoa mikä on sissijuusto!
- maullaonväliä
Ensinnäkin cashew-pähkinöiden käyttö vegaaniin ruokavalioon sotii vasten minun ajatuksiani "vegaaniudesta" eli voimakkaasti prosessoitu pähkinä liitetään mitenkään vegaanisuuteen on jo härskiä jopa hesarin toimittajalta.
Kyseinen "pähkinä" käy niin monta tuotannollista vaihetta läpi, että on edes ihmisravinnoksi kelpaavaa ja hörhöt tekee siitä reseptejä leikkien maailmanparantajia - no huhhuh!
Vegaaniin katsomuukseen edes pähkinää ei saa kohdella noin!
Muutenkin nämä cashew- ja macadamia-pähkinät ovat vain mauttomia täytteitä ruoassa - sama kuin pahvia söisi.- TuomasAH
Ihan uteliaisuudesta! Miten sinun cashewpähkinät on prosessoitu? Minä kun olen ostanut vain prosessoimattomia..
- Pitsamamma
Nyt jouduinkin pahaan tilanteeseen. Mieheni innostui asiasta ja kertoi miten sissijuusto tehdään. Kyllä kaduttaa että tuli puheeksi! Voinko vielä kieltäytyä kohteliaasti vai täytyykö vain niellä? Lapset tarvitsevat molempia vanhempia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673788Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883169Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin962421Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151649Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701408- 981280
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä421208- 501021
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11021Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561020