Apua - Da Capo

Elonia

Sain Joululahjaksi rasian Da Capo:ja. Kumpaan suuntaan papereiden "siipiä" pitää pyörittää että karkin saa ulos? Auttakaa pliis pian!

4

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletkoHälmö

Ei niitä ole tarkoitus syödä, ovat kuusenkoristeita.

• jokubob

Jos et saa niitä auki voit syödä ne "siivetkin" (:

• Viuhka_

Aika kauan olet ollut tämän asian kanssa yksin. Toivottavasti et ole jo tehnyt jotain peruuttamatonta. Da Capo tarkoittaa "alusta uudelleen", kuten ehkä tiedätkin. Kyseessä on musiikkitermi, ei leipomiseen viittaava ohje. Kääreet eivät irtoa, jos niihin sekoittaa leivonta-aineita. Kääreet avataan soittamalla tai laulamalla jonkin musiikkikappaleen alku uudestaan ja uudestaan peräjälkeen. Välissä ei saa olla kahta tahtia pidempää taukoa (tahdin ajallinen pituus sekunneissa määrittyy kappaleen ja esitysversion mukaan). Konvehdeille voi soittaa myös äänitettyä musiikkia. Se millä kappaleella kääreet avautuvat parhaiten, selviää kokeilemalla; tuote-erissä on vaihtelua. Itse olen avannut Da Capoja menestyksellisesti ainakin kappaleella Spaceman yhtyeeltä Babylon Zoo (alkuosa n. 30 sekuntia, n. 15-20 toistoa) ja Sibeliuksen Kullervolla (opus 7). Jos käytät Sibeliusta, niin konvehdit kannattaa laittaa avautumaan jonkin verran ennen kuin niitä haluaa syödä; alkuosa kestää noin 14 minuuttia, ja kääreet alkavat avautua (RAPISEMATTA!) kun alkuosa alkaa soida uudelleen. Toivottavasti tästä oli apua!

• Paska-JoriHyvinkää

Minulla on ollut pidempään ongelma että aloitetaanko makkaran syönti makkaran oikeasta vai vasemmasta päästä. Nakin syönnin aloitan aina siitä toisesta päästä joka ei ole haarukan piikkien tai sormieni välissä, voiko makkaraan soveltaa samaa tekniikkaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2251
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      20
      1904
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      240
      1414
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1125
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      113
      1025
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1010
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      1007
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      95
      907
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      22
      833
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      43
      808
    Aihe