Tämä tarina on tosi.

tämä_on_totuus

Joo joskus silloin aikoinaan, kun "huitelin pitkin turuja ja toreja" :D lähinnä pyörin tossa Esplanadin puiston ympäristössä. Joo vähän kokeilin onneani:D Kun olin niin kokematon, teki mieli vähän revitellä (olihan minulla silloin täysi vapaus siihen). Siitä ei ole kysymys. Mutta olin onneeksi sellainen "lady kettu", jota ei onnistuttu loppuun saakka ketkuttamaan. Koska kettu Ladyt ovat aina vielä vähän viksumpia kuin ketun poikeaset:D

Ei ole sen enempää piilotettavaa. Toimin silloinkin aika avoimesti, mielestäni. Joo sain 4-5 viiden sivun kirjeen, josta en ymmärtänyt kuin pari sanaa:D koska se oli englanniksi kirjoitettu, enkä jaksanut alkaa kääntäämään jne. jne. Olisi pitänyt kirjoittaa kaikki se 4-5 viisi sivua googlen kääntäjään, enkä jaksanut, koska arvasin suurin piirtein, mitä siinä lukee. Ei siksi, se oli hänen arvokas ajatus ja hänen arvokkaat tunteet, jota myös kunnioitin, jopa niin, että revin koko kirjeen ja poltin, jotta hän ei joutuisi siitä koskaan liriin. Ei minulla ollut mitään "liriin joutumisia", mutta ei koskaan tiedä, koska hänellä vartiointi oli suhteellisen aukotonta. Että näin. sen pituinen se. Kaikki hyvin, loppu hyvin. Eikä hänkään mitään sinänsä tilanteelleen voinut. Mutta katkeruutta ei ole jäänyt, ja siitä olen onnellinen, myös hänen puolestaan. Joten voin kirjoittaa, jos haluan, ihan reilusti sinulle "moi":D.

32

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_kiinnosta_vähääkään

ja niihin aikoihin näin kyllä hyvin paljon erilaisia ihmisiä ja joskus kyllä oikein kylmäsi, kun oli todella röyhkeitäkin tapauksia liikenteessä. Hän ei sitä ollut. Yksikin suuri the johtaja, joka oli varattu perheellinen mies. Olin hänen kanssaan jutellut pari kertaa eikä sen enempää. Hän kysyi: "olenko vapaa, vastasin, että olen just nyt" :D Se oli totta. Hän sitten oli kaivanut tietoja, ja nähnyt, että samassa osoitteessa minun kanssani oli myös miehen nimi, no mitä sitten? Hän luuli kostavansa, vaikka ei ollut edes kostettavaa, ei meillä mitään TODELLAKAAN ollut, mutta, kun on ahdas mieli, niin silloin on ahdas mieli. Hän kävi eräänä viikonloppu iltana itse henk.koht. pudottamassa postilaatikkooni kortin, johon oli kirjoittanut niin puuta heinää teksiä, että olin ihan "äimän käkenä", todellakin, en olisi uskonut hänestä, todellakaan. Meinasin mennä partsille viheltämään perään ja käkättänyt hänelle. Mutta totuusa on monesti taruakin ihmeellisempää. Hän tietysti kuvitteli, että istun iltaa mieheni kanssa ja kilistelemme laseja yhdessä. Hän vaan ei ymmärtänyt sitä, että "tässä valtakunnassa" ei tarvitse myllätä koko valtakuntaa, koska asiosta voi myös sopia. Sen pituinen se.

Siis perheellinen mies. Hän oli ensimmäisenä itse moralisoimassa muita vaikka ei ollut edes moralisoitavaa, paitsi hänellä itsellään.

• oletkohansina

Oikea ladykettu😆

Ihettelee ketunpoika

• piilossa_oleva_kettu

:D Ketunpojalle hyvää huomenta vaan:)

• en_ole_kettu

mutta en minä ole oikeasti kettu, päinvastoin. en halua pilata ihmissuhteitani enkä kenenkään muunkaan ihmissuhteita "kettuilemalla" tai olla "ketunhäntä kainalossa". Minun mielestäni se ei olisi oikein, ei todellakaan. Omasta mielestäni minä olen toiminut just niin rehellisesti, suoraan ja avoimesti kuin vaan tilannetaju on antanut myötä, mutta ihan oikeasti, meitä ihmisiä on vaan hurjan monenlaisia. Enhän minä ala huutelemaan ja selvittämään omia henk.koht. juttuja keskellä Espan puistoa, ei se ole se juttu, eikä se olisi edes korrektia. Ei se kuulu kenellekään, mitä minun henkilökohtaiseen elämään kuuluu. Ei kai kukaan ala ihan tosissaan selittämään puolitutuille koko elämän historiaansa:D En minä ainakaa. Kerron niin vähän kuin mahdollista, mutta rehellisesti. Sinä kesänä tosin opin, että ihan oikeasti "miehet on hulluja" :D Ihan oikeasti, ihan kahjoja juttuja tuli vastaan. Moro. Enkä usko, että olen ainut tai jotenkin erikoinen tapaus, ehkä olin vain ns. uusi ihminen niillä nurkilla, koska onhan Helsinki niin pieni, että heti jos joku uusi ihminen astuu kulmille, niin ne jotka siellä enemmänkin pyörii, huomaavat, että "tota ei ole näkynyt ennen". Että en usko, että olen ainut kokemuksineni. En todellakaan. Kadut on täynnä viehättäviä ja kauniita naisia, enkä kuulu edes siihen kärkiryhmään, se on fakta. Erilainen toki varmasti olin:D kun en ottanut niin vakavasti ihan kaikkea, ja saatoinpa olla suustanikin vähän kärkkäämpi:) Ehkä olin ehkä en. Ehkä otin ehkä en.

• ketunpoika
        piilossa_oleva_kettu kirjoitti:

:D Ketunpojalle hyvää huomenta vaan:)

Hyvää huomenta ladykettu,;)
        Viekasta päivää!
        Mukavat muistot!

ps. tuuletettasko :-)DDD

• ladykettu

Piti tulla kolosta.
        Hyvää päivää sullekin ketunpoika. ;)
        Näkyikö kuuta?
        Kyllä tuulettuu. ;DD

• empänähnytkuuta

voitas vähän kirjoitella ennen yleisön saapumista,;)DD

• yleisöä

Sitä tuntuu olevan joka puolella. Kyllä me ollaan sitten tykättyjä. ;DD

• ketunpoika
        yleisöä kirjoitti:

Sitä tuntuu olevan joka puolella. Kyllä me ollaan sitten tykättyjä. ;DD

arvaa kuka tykkää eniten,;)

• tykkäään

Ja sinusta eniten. :)

• tulineräästäpaikasta

jossa käyn muistelemassa menneitä.
        Ajaessani tulit niin vahvasti mieleeni,
        huomasin jotain poskillani.

• ketunpoika
        tulineräästäpaikasta kirjoitti:

jossa käyn muistelemassa menneitä.
        Ajaessani tulit niin vahvasti mieleeni,
        huomasin jotain poskillani.

kaipaa tassuun tarttujaa

• miksiet

Tartu vaan tassuun kiinni.

• eionnistuvain
        miksiet kirjoitti:

Tartu vaan tassuun kiinni.

virtuaalisesti

• haluatkovielä

Oikeasti?

• Eiseole

Mutta täytyy sanoa että kaverilla taito kirjoittaa satuja😂

• näin_on_

Tiedän ja hyvinkin tiedän, mutta se on hänen satunsa, ei minun:) Hänellä oli joskus aikoinaan myös suomi24 treffit palstalla ilmoitus. Kyllä oli!!! Hän ei tiennyt, että mä tiedän tämän. Ihan oikeasti, et uskoisi, mutta totta se on. Ja kyllä mä tiedän niistä ulkomaaantyömatkoistakin jonnin verran... Siellä taisi olla muitakin mukana :D

• NoinniinkuinLadyksi

Hauska stoori. :D
      Mites Lady, jäikö koulut kesken, vai mites ton yleissivistyksen kanssa?

• PEPOUPEPOU

PEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOUPEPOU

• hohhoijaajaajaa

• palsta_paljastus

:D Tämä oli vuosisadan paljastus!!! Hahahahahah

• jaheinätuoksuinenään

Taitaa olla tositarinoita kaikki täällä. Tämäkin tarina on tosi. Kävelin kerran hiekkatiellä ja hiekka rapisi jalkojen alla.

• jatääontotta

Hypin kerran kiveltä kivelle...

• beethooven

Otin kerran 1970-luvulla loparit vartiointialan yrityksestä. Ostin pullon Koskenkorvaa ja join sen tietty. Vielä samana iltana tapasin sattumalta tulevan vaimoni. Sen jälkeen en ole ainakaan Koskenkorvaan koskenut kertaakaan. Muihin merkkeihin toki..

• hihihiiiiiiii

Hei, good for you. Hienoa että löytyy hyviäkin tarinoita :)

• hknvh

Löysitkö uuden työpaikan? Joku kiva, rikas yrittäjämies olis hyvä.

• Hyväon

Löysin olen nykyjään presidentin neuvonantaja ja hyviä annankin :)

• heippasoutajat

Soutamiseen tarvitaan mela, ilman sitä on paha olla.

• Nytpoistun

Oli pakko tulla takaisin, vain sanoakseni että tipun äsken sydänpiparin lattialle ja se halkesi! Otin lattialta ja söin, koska en kestä katsella särkyneitä sydämiä.

• Se oli varmaan aivan käypä ratkaisu, ellei lattia ollut kovin likainen!
        En saa oikein Ap:n "tarinasta" kiinni. Joiko hän siellä Espan kulmilla,
        vai harrastiko jotakin muuta toimintaa.

Oma aikuisuuteni on tosiaan kulunut kahdessa PITKÄSSÄ PARISUHTEESSA.
        Ja Helsingissä en ole asunut yli 10:een vuoteen.

Toistan, että englantia olisi nykymaailmassa hyvä osata.

• M-nainen_ei-aloittaja

"Huitelit pitkin turuja ja toreja".

Kuka kirjoittaakaan "revitellä"?

En minä ainakaan. Onpa joillakin hurja elämä. Omani aikuisuuteni on kulunut KAHDESSA PITKÄSSÄ PARISUHTEESSA.
      Helsingissäkään en ole asunut enää 10:een vuoteen.

Kannattaa Ap., opetella englantia. Sitä tarvitaan nykyaikana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2866
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1258
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      901
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe