Joillakin on semmoinen kumma himo että ois kiva sorkkia jonkun aivoja sorkkaraudalla. Parantaa potilaita silläviisii. Mutta onko sorkkarauta liian karkeatekoinen instrumentti?
Mitä mieltä ootte?
Aivojen sorkkiminen sorkkaraudalla
2
94
Vastaukset
- itkettää2
Toi on vähän karkea vertaus, mutta sen tiedän että Lääkärit tekee jo pienistä vauvoista aivotutkimus potilaita Suomessa. Ruotsissa Grolinan sairaala jäi kiinni vääryydestä.
Kuika monta lasta ne on murhanneet ja saavatko mahdollisesti tuomion, vai korotetaan o yli professorin virkaan.
Olen seurannut läheltä ja ihmettelen, miksi vanhemmat antaa lapsilleen tehdä niitä julmia aivotutkimuksia, jotka heikentää lapsen tulevaisuutta, ja johtaa todennäköisesti ennenaikaiseen kuolemaan.
Vanhemmille valehdellaan. Lääkärit pitää lasta sairaana jotta tutkimusta voidaan tehdä hamaan tulevaisuuteen
Kirjoitin tästä aiheesta jo 10v. aiemmin, mutta en saanut positiivista kaikua.
Lähes kaikki toivoo ja uskoo, että lääkärit toimii valansa velvoittamana.(Kaikki lääkärit ei valaa tee)
Itse meinasin joutua aivoleikkaukseen tukielinsairauteni (välilevypullistuma) takia n. 20v. aiemmin.
Olin Turun Yliopistollisessa sairaalassa jossa leikkaus piti suorittaa.
Vaikka olen maallikko, niin ihmettelin miksi Aivojani halutaan sorkkia jos rintaranka on kipeä. Kai lääkärit luulee, että kun on tarpeeksi kipeä, niin potilas suostuu mihin vaan.
Viereisessä petissä makasi komea lihaksikas nuorimies, jolle oli tehty jonkinlainen aivo sorkinta, eikä hän heränyt niinä kolmene päivänä joka vietin siinä huoneessa, ennen kuin lähdin karkuun.
Joku voi luulla, että lääkärit tekee parhaansa potilaan hyväksi, mutta se on silkkaa huuhaata.
Aivotukimus potilaista on pulaa, joten ne tekee jo vauvoista tutkimuskohteita, jotka ei itse pysty puolustautumaan, eivätkä voi kertoa mitä heille on tehty. Vanhemmille valehdellaan. Olen seurannut läheltä erästä perhettä, joidenka vauva joutui aivotutkimuksen kohteeksi.
Saa nähdä, koska suomen aivotutkijat jää kiinni samanlaisesta vääryydestä kuin nyt Ruotsin, Tukholman aivotutkijat. Itselläni on näkemystä ja kokemusta lääkäreiden toiminnasta, joten joka sana on totta mitä kirjoitan. Varmasti suomen aivotutkiat jäävät joskus kiinni ja sitten kirjoitan lisää.
Urpo Rinne oli hyvä esimerkki, mutta rangaistusta hän ei saanut.
Toivon että asiasta keskustellaan. - luultavasti.trollaat
"Olen seurannut läheltä ja ihmettelen, miksi vanhemmat antaa lapsilleen tehdä niitä julmia aivotutkimuksia, jotka heikentää lapsen tulevaisuutta, ja johtaa todennäköisesti ennenaikaiseen kuolemaan."
Aivotutkimuksethan eivät kyllä ole mitenkään julmia tai terveydelle haitallisia. Mistään pään avaamisesta sinne kurkkaamiseksi ei ole kysymys, vaan ihan ei-invasiivisista menetelmistä. Jonkunlaista kunnioitusta faktoja kohtaan olisi hyvä tieteenvastaisiltakin löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391