Pomo flirtti

Fjjhllll

On ihan OK että nainen, alainen flirttailee esimiehelle ylennyksen ym takia.

Mutta miksi pomo flirttailee sihteerin kanssa? Mikä on hyöty?

Eihän siitä työstä tule mitään jos ne flirttailee keskenään (varatut). Eikö toisen pidä olla torjuva? Siis työn kannalta.

6

467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä_minä

Jos minä olisin jossain firmassa pomona ja joku mies-alainen tai -yläinen flirttailisi minulle, ottaisin heti käsittelyssä puhutteluun. Ei kiitos flirtailulle, en osaa suhtautua flirttiin itse enkä myöskään osaa flirttaila itse. Jotenkin on aivan absurdia, että alkaisi työpaikalla flirttaan. Tiedän, että olen varmasti näissä asioissa vanhanaikainen ja jälkeen jäänyt, mutta näin minulla. En vain pidä flirttailusta suuntaan tai toiseen.

Tai osaan mä ehkä flirttailla, kun ihastun, niin juoksen karkuun niin lujaa kuin pääsen:D Siinä mun flirtit:)

• bkjgg

Minulla on kyllä tapana heittää huulta, kertoa kohteliaisuuksia ja pientä flirttiä ja olen nainen. Small talk.

• jokainen_omalla_tavallaa
        bkjgg kirjoitti:

Minulla on kyllä tapana heittää huulta, kertoa kohteliaisuuksia ja pientä flirttiä ja olen nainen. Small talk.

Mut se on eriasia jutella, heittää juttua ja nauraakin saa:D Mun käsittääkseni, en ole ihan varma:) Ja sitä paitsi jokainen saa tehdä just siltä miltä tuntuu, mutta tämä karkuun juosku flirtti on minun ainut muoto jota osaan:) Ja en kyllä kaipaakkaan muuta, siis itse, mutta eihän kaikkien tarvi talloa samoja latuja, en minä ainakaan tuomitse ketään minkään flirtin tai muunkaan takia. Tottakai, jos se häiritsee selväti jotain tiettyä tärkeää työasiaa tai muuta asiaa, josta on hyvä puhua, ja jos joku vain flirttaa flirttailemistaan, niin varmasti sanon: keskity pösilö asiaan:D

• En ole koskaan harrastanut tällaista,
      kuten EN parin etsimistä työpaikalta.

Mutta jokainen taaplaa tyylillään,
      ja kantaa myös siitä seuraukset.

• hklnh

Onko hieman huono asenne!!

• reittä_myöden_taloon

On kyllä kyseenalainen keino koettaa saada ylennystä. Mutta voi sopia sellaisille, joilla ei omatunto soimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe