En laita sulle viestiä. En laita, en laita, en laita, en laita! En vaikka yhteys sinuun on vain sekuntien päässä whatsappissa.
Tiedän, että olen mielessäsi välillä. Olet yhtä yksin kuin minäkin. Mikset sanoisi jotain mulle. Nyt heti.
Sano jotain
16
533
Vastaukset
- eivarmana
Oliko sulla yhtä huono päivä?
- Siksihiljainen
Sanotaan, että oli huono päivä. Töpeksin auton kanssa.
Mistä tiedät, että ajattelen sinua joskus?- Kysymitenmenee
Koska tykkäät musta vaikka vetäydyit, kaipaat seuraani ja hauskoja juttujani ja haluaisit olla mun vieressä täs sohvalla pusuttelemassa. Haluisit kertoa, miten auton kanssa meni ja kysyä viestillä onko mulla jo seuraa jostain toisesta tänä viikonloppuna. Jos kysyisit, kertoisin ettei ole, oon täällä yksin.
- Siksihiljainen
No. Se on vähän semmoinen juttu, että se ei ollut mun päätös, että en ole siinä vieressä pusuttelemassa.
- Kysymitenmenee
Älä höpäjä. Jos haluaisit, olisit täällä. Mentäis vaikka saunaan.
- Siksihiljainen
Kyllä se vain niin on. Sinä päätit. Ja sen mukkaan eletään.
- etosaaedesarvata
Ei yhtä huono....
- Mävaanmä
No joo, tulin nyt palstalle. Mitäs tehtäisiin?
- 888888888
"mä" on mulle tärkeä. enkä tarkoita itseni.
- Huhuusulle
Viestitellään edes :)
- Tämäonjustsulle
Laita ensin. Siihen entiseen.
Minä en AINAKAAN tarvitse näitä "miten-menee"-kyselyjä.
Juuri tuossa juotiin aviomiehen kanssa iltakahvit.
Mutta JOKU voi tarvita. Ehkäpä jopa ALOITTAJAN kaipaama
henkilö- Huussiitä
Kiva sulle. Mitä sä täällä palstalla sitten teet, mene miehesi kylkeen. Me muut ikävöidään netissä.
- Semieskö
Laita vaan sä viestiä ensin. En mä tiedä mitä nyt sanoisin ettei asiat mee taas jotenkin solmuun.
- Sekinonaloitus
Ei tarvii laittaa muuta kuin *
- VoiOllaSe
Voi kyllä, mietin monesti sinua. Voi, kun laittaisit viestiä, osoittaisit kiinnostusta. Minulle tuli tunne, ettet ollu kovin tosissaan liikkeellä, etkä ollut minusta niin kiinnostunut. Enkä vastaa ulkoisesti miesihannettasi. Lisäksi se vei voimia tehdä aloitteita enkä saanut kuin kieltävää vastausta, jäin vähän odottamaan vastaehdotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892