olla vähemmän "kova" ja "kylmä ja hänelle tahtoisin olla kuin monet muutkin vaan minkäs minä "kovalle" kasvojenmuodolleni mahdan ja silmieni tyhjyyskin johtuu vain lohduttomuudesta ja masennuksesta.
Vielä pahempi olo siitä tulee, kun tiiän etten kelpaa sinulle.
Haluaisin niin kovasti
15
396
Vastaukset
- ElsaThe
Siis sinulle/hänelle on tässä yksi ja sama asia.
Ainahan mä tosin olen tällainen jääkerubi ollutkin. :) - lioness_
;( Olen pahoillani.
- ElsaThe
Niin no, aina sitä ei tosiaankaan saa sitä, mitä sydän tahtoisi - maailmassa on niin paljon parempia vaihtoehtoja niille halunkohteille. :)
- lioness_
ElsaThe kirjoitti:
Niin no, aina sitä ei tosiaankaan saa sitä, mitä sydän tahtoisi - maailmassa on niin paljon parempia vaihtoehtoja niille halunkohteille. :)
Mille halun kohteille?
- ElsaThe
Tarkoitin hänen halujensa kohteita. Hän saisi helpolla itsellensä "lämpimän, välittävän" jne. ihmisen eikä sillä ehkä edes olisi väliä, että olisivatko nuo luonteenpiirteet edes aitoja.
Eihän ne miehet _aidoimmasti_ edes tajua mitään.
Niin osaan sanoa, kun olen kokenut, läheltäkokenut ja tiennyt.
""kovalle" kasvojenmuodolleni mahdan ja silmieni tyhjyyskin johtuu vain lohduttomuudesta ja masennuksesta."
VASTAAN:
Onko joku sitten sanonut, että sinulla on "kova" kasvojen muoto? Minulle ei ole kukaan koskaan sanonut niin. Jos tarkoitat "kovalla" kasvojen muodolla leveitä leukaperiä, niin katsopas Priscilla Presleyn tai hallitsevan Miss Suomen Shirley Karvisen leukaperiä!!! Näillä YLEISESTI KAUNIINA PIDETYILLÄ NAISILLA,
ei ole kapeita kasvoja, vaan vahvat leukaperät.
Ettet vain ALOITTAJA ole joku nainen, joka koettaa "dissata" toista naista,
johon pelkäät miesystäväsi ihastuneen.- ElsaThe
Olen itse nainen itsekin ja en dissaa ketään vaan en itse osaa suhtautua oikein omien kasvojeni muotoihin - olen aina itse vertaamassa itseäni toisiin kanssanaisiin.
Minulla on vaan niin huono itsetunto, etten kestä yhtään moitetta itsessäni. :[ ElsaThe kirjoitti:
Olen itse nainen itsekin ja en dissaa ketään vaan en itse osaa suhtautua oikein omien kasvojeni muotoihin - olen aina itse vertaamassa itseäni toisiin kanssanaisiin.
Minulla on vaan niin huono itsetunto, etten kestä yhtään moitetta itsessäni. :[Ajattele näin että "minä olen kaunis ja viehättävä" jos joku sattuu pilkkaamaan niin älä välitä, en ole nainen mutta tiedän miehenä kuinka pahasti loukkaa kun ulkonäköä arvostellaan mutta itse olen nykyään sitä mieltä että olen hyvän näkönen mies ja ne jotka pilkkaa niin niillä on itsetunto-ongelmia eivätkä ole sinuita itsensä kans.
Itekki vertaillu muihin miehiin mutta huomannu että pahentaa tilannetta ja syö itsevarmuutta.
Uskoisin että jos sinut näkisin niin pitäisin varmasti kauniina. Ei mikään treffi kutsu mutta usko itseesi ja tiedosta että olet viehättävä ja kaunis ja jos mies ei huoli ulkonäön takia ei häntä ole sinulle tarkoitettu.
Kliseistä ehkä joo ja enhän voi täysin tietää miltä naisest atuntuu mutta kunhan vaan haluan piristää ihmisiä ees tälläsillä palstoilla.
- hyvää-joulua
https://www.youtube.com/watch?v=hMeiDVv5t8I
Disney Frozen Elsa Let it Go - In Real Life- ElsaThe
Aikuinen olen vaan "rakastan" tuota filmiä silti. Tykkäilen kyllä originaalista enemmän. Ja kun mietin, niin ehkäpä jääkuningatar kuvaisi sydäntäin ja sieluani enempi vaan itse tykkään enemmän siitä ajatuksesta, että olisin kuin Elsa.
- elätitseäsi
ElsaThe kirjoitti:
Aikuinen olen vaan "rakastan" tuota filmiä silti. Tykkäilen kyllä originaalista enemmän. Ja kun mietin, niin ehkäpä jääkuningatar kuvaisi sydäntäin ja sieluani enempi vaan itse tykkään enemmän siitä ajatuksesta, että olisin kuin Elsa.
Silloin olet kuin Elsa.
Olet sitä mitä ajattelet.
- Itsehaluaisin
Olla itsevarmempi. Mutta eikö se niin mene, että kaikkea ei voi saada, ei edes siltä kumppanilta.
- ElsaThe
Mutta ihan aidosti mä tosiaan mietin, että miksi olen täällä. Kun ei koskaan kukaan ole mua oikeasti _rakastanut_ ja tässä sitä nyt ollaan yhä yksin iässä, jossa muut menevät naimisiin.
Oon vaan niin helkkarin ujo ja kylmänoloinen|synkähkö kun olen oman mukavuusalueeni ulkopuolella enkä vaan mahda sille mitään.- Odota_vähän
Et ole vielä tavannut sellaista joka sulattaisi.
- mietiuudestaan
Missä iässä muut menevät naimisiin?
Koska olen kuullut tuota naisilta 20-35 vuotiailta?
Sun täytyy opetella ulos kuorestasi. Tapaa ihmisiä ja yritä löytää sellaisia joiden seurassa rentoudut.
Jos kyse on tästä yhdestä henkilöstä niin laitat liikaa yhden kortin varaan että "hän ei välitä minusta ja olen huono".
Se miksei hän välittäisi sinusta voi johtua monesta eri syystä. Se ei tee sinusta sinällään huonoa.
Tietysti toiselle olisi hyvä osata hymyillä jne. esimerkiksi mies kuten minä pidän lämpimistä, vastaanottavaisista ja aktiivista naisista. Kylmäkiskoiset jne. naiset ajavat mut kauas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912