EIPÄS OLLUT ISONMETSÄ AINOA KARPAASI!

http://areena.yle.fi/1-1822190

Eilen illan dokumentissa paljastettiin jotta dobingin käyttö on ihan yleistä ja maailmanlaajuista, urheilijoiden keskuudessa, Suomessakin sitä on käytetty Kuitusesta Jussi Mietoon, vaikka Mietokin kieltää käyttönsä jyrkästi, dobing asiantunitaja Kaarlo Kangasniemi oli asiasta Miedon kanssa täysin erimieltä!
Norjalainen lääkäri taasen kertoi hoitaneensa vasikkahaallisia, dobingin käytön vammauttamia Norjalaisia urheilijoita! Venäläisistä nyt ei kestä puhuakaan !

Late Lapista.

31

693

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ofwokfp

Mutta Tornion oma Karpaasi on jätkä raju, vaikka sillä menis taju. Sen tietää Souvaritkin.

• meänkarpaasi

• toosa

Joo mutta Isometsän Jarilla oma Alppimaja,jossa on hyvä harjoitella vähähappisessa ilmanalassa.

• Oletteko te Isonmetsän mollaajat edes Torniolaisia? minä sitä epäilen jotta olette niitä etelän veteliä joita Outokumpu tänne aikoinaan toi junilla ! Jos teillä on kovin vaikea elää Torniossa, miksi ette muuta isienne maille eteläsuomeen?

Late Lapista.

• spfpskf
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Oletteko te Isonmetsän mollaajat edes Torniolaisia? minä sitä epäilen jotta olette niitä etelän veteliä joita Outokumpu tänne aikoinaan toi junilla ! Jos teillä on kovin vaikea elää Torniossa, miksi ette muuta isienne maille eteläsuomeen?

Late Lapista.

Mitä se Rååttalainen märkäkorva siellä huutelloo? Vaiha vaippa välillä

• ainasamaköpö
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Oletteko te Isonmetsän mollaajat edes Torniolaisia? minä sitä epäilen jotta olette niitä etelän veteliä joita Outokumpu tänne aikoinaan toi junilla ! Jos teillä on kovin vaikea elää Torniossa, miksi ette muuta isienne maille eteläsuomeen?

Late Lapista.

LATE älä ärsytä tuota yhtä idioottia kohta se sekoilee samaa höpinää joka palstalla. Sillä ei ole kaikki lepakot luolassa

• muttajos
      • fkwkef

• sffdfsd

Kuka on Isonmetsä?

• isometta

Tapaus lähti purkautumaan Jari Isometsän annettua positiivisen B-näytteen. 18.2. pidettiin tiedotustilaisuus, jossa hiihtoliiton puheenjohtaja Paavo M. Petäjä kertoi dopingkärystä.

• jariar

Tornion karpaaasi on jätkä doping hahmo nuorille esikuvana.

• Miksihän se vyyhti ei lähtenyt purkautumaan jo Martti Vainion tapauksesta, Martin kusihan sulatti jopa testi kuikan,niin väkevät mömmöt oli talkkari Marttiin ruiskuttanut!
        Tais tuo Martti olla etelän miehiä?

Late Lapista.

• jauhotdoping

Aivan mites toinen "rehellinen " lappilainen entinen Jauhojärvi musti ollut aina isomettan opissa et koska tahansa tapahtuu se lahden tragedia.

• arpelanshakaali
      • onseköpö

Sinä idiootti kuuntelet varmaan joka päivä peräkamarissa jossa järjenjuoksu on pysähtynyt vuonna2001. Ei tuota noin vanhaa paskaa viitsisi jauhaa päivästä toiseen jos kaikki kynät olisi teräviä

• kmspafka
        onseköpö kirjoitti:

Sinä idiootti kuuntelet varmaan joka päivä peräkamarissa jossa järjenjuoksu on pysähtynyt vuonna2001. Ei tuota noin vanhaa paskaa viitsisi jauhaa päivästä toiseen jos kaikki kynät olisi teräviä

Karpaasi on jätkä raju, vaikka sillä menis taju. Karpaasikin elää syödäkseen.

• hemohessuut

Lämmöllä muistelen lahden douppingkäryä. Parasta ikinä mitä liittyy hiihtämiseen. Hyvänä lisänä keinoelin asiamies esko laho ärsyyntyy jos siltä kysyy mitään asiaan liittyvää. Jess tuollaiset kisat voisi järjestää uudestaan.

• komulöhnäke

Sullekkaan ei taida lämpöä tuoda mikään muu kuin märkä vaippa housuissa

• hemohessuut
        komulöhnäke kirjoitti:

Sullekkaan ei taida lämpöä tuoda mikään muu kuin märkä vaippa housuissa

Mulle on ala-asteelta jäänyt pysyvä inho hiihtoon. Siksi douppikäry oli niin hienoa.
        Lajina yhtä mielenkiintoista katsottavaa kuin maalin kuivumisen seuraaminen.

• vasutpeittäomatjäljeträk

Et ole ainoa siinä anarkisti porukassa jota inhottaa kaikki tekeminen. Muuta ei osata kuin räkyttäminen ja toisten tekemiset itse esitetään muka niin asiantuntijaa ja virheetöntä joka asiassa pengoppa vähän laajemmasti niitä doping asioita niitä on tuoreempiakin tapauksia tälläkin kylällä ja sattuneet jopa niinkin viisaille kuin TOVERIT

• tgyhujs
        vasutpeittäomatjäljeträk kirjoitti:

Et ole ainoa siinä anarkisti porukassa jota inhottaa kaikki tekeminen. Muuta ei osata kuin räkyttäminen ja toisten tekemiset itse esitetään muka niin asiantuntijaa ja virheetöntä joka asiassa pengoppa vähän laajemmasti niitä doping asioita niitä on tuoreempiakin tapauksia tälläkin kylällä ja sattuneet jopa niinkin viisaille kuin TOVERIT

Ehkä se doupping pitäisi sallia? Antaa urpojen vetää mitä ikinä keksivät vetää. Evvk.

• hemossaollaan
      • toveritjadoping

Sulla kun näyttää olevan tuota kiinnostusta selvitäppä ketkä Toverit ne puuhasteli niiden toopinkien kanssa muutamia vuosia sitten tällä kylällä

• toveritjadoping kirjoitti:

Sulla kun näyttää olevan tuota kiinnostusta selvitäppä ketkä Toverit ne puuhasteli niiden toopinkien kanssa muutamia vuosia sitten tällä kylällä

Eiköstä se edesmennyt Koposen Pekka niitä reseptejä kirjoitellut!

Late Lapista.

• toveriendoping
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Eiköstä se edesmennyt Koposen Pekka niitä reseptejä kirjoitellut!

Late Lapista.

Late kyllä ne Toverien reseptit oli tainnut kirjoittanut IIGOR

• jauhotdoupattu

Sami Jauhojärvi oli vahvin Keuruun SM-hiihtojen miesten 15 km:llä. Mutta sehän Iiivo Niskanen ei ollut mukana et olisko totuus tässä.
      Samin kilpailu aina epäilys siellä hiipii hemohessujen kaverina
      pieni "elohiiri "Jauhojärven veressä

• onseuuno

Kylläpä älykääpiöllä taas välähti

• Kokkokangas-ennen

No katotaan missä laukut kyllä on mennyt kiinnostus , eipä kiinnosta enään.

• näytelmähemohessut

Tässä Lahden hemohes- ja epo-tapauksessa harmittaa nykyään enää se, millaisen lahjakkuuspotentiaalin Suomen teatterielämä onkaan menettänyt hiihdolle. Kyrö olisi ollut Turkan veroinen ohjaaja, ja erityisesti Kirvesniemen "järkytys" mediassa Isometsän käryämisestä (päivä ennen omaa käryään) veti veroja parhaiden luonnenäyttelijöiden suorituksille.

• kakilakki

Vieläkin hävettää Lahden hemohessut ja Latelle porttikielto Lahteen ja TV takavarikkoon. Esko Järviset ja Sompiosauvat liiteriin puu-ukkojen sekaan.

• voirassukkaa

Kyllä sullakin rassukalla näyttää olevan aivan muuta hävettävää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1344
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      980
    3. 78
      827
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      64
      768
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      744
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      714
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      665
    8. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      10
      632
    9. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      615
    10. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    11. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      85
      595
    12. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      550
    13. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      543
    14. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      542
    15. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      493
    16. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      92
      486
    17. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      465
    18. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      17
      464
    19. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      454
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36
      447
    Aihe