Maapallo universumin napa

universuminkeskus

Kyllä se on pakko olla niin että maapallo on koko avaruuden keskipiste, kun katsoo taivaalle niin näkeehän sen selvästi että olemme kaiken keskellä, tähdet yms on meidän ympärillä, tähtien väliset matkat on lyhyitä verrattuna siihen miten kaukana ne on täältä maasta joten kaikki on tasaisesti maapallon ympärillä.

10

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huono trolli on huono, mutta vastataan nyt säälistä, ettei huomennakin ole trollilla känkkäränkkäpäivä.

Hanki vaikka Elämä™.

• MistäNäitäSikiää

Huonokin menee jo tuon aloituksen kohdalla selvästi kehumisen puolelle.

• MistäNäitäSikiää kirjoitti:

Huonokin menee jo tuon aloituksen kohdalla selvästi kehumisen puolelle.

Noo menköön tämän kerran: minulla on hyvä päivä.

• M_in_a_box

Äläs nyt, hän on siinä aivan oikeassa, koska siltähän se näyttää. Tosin se mitä ei olla sanottu, samalta se näyttää myös kaikissa muissa universumin pisteissä. Sivuosuma siis.

• "...tähtien väliset matkat on lyhyitä verrattuna siihen miten kaukana ne on täältä maasta joten kaikki on tasaisesti maapallon ympärillä."

Näköharha. Tiheässähän tähdet ovat paljain silminkin katsottuina taivaalla, mutta niiden väliset etäisyydet näkösäteen suunnassa eli poispäin meistä ovat hyvinkin suuria. Eli näennäinen tiheys johtuu siitä, että Linnunrata on paksu ja siten näemme muka vierekkäin tähtiä, jotka ovat eri etäisyyksillä meistä, muutamasta ehkä 10 000 valovuoteen.
      Siis tosiasiassa Aurinkokunta on täällä suhteellisen tasaisen tähtimeren seassa, mitenkään erottumatta joukosta.

• FRGFRGFRRGG

Pähkäilä saattaa nähdä tähtiä, mutta muut ihmiset näkevät niiden valon.

• Kuka haluaa nähdä mitäkin. Jotkut siis näkevät harhojakin.

• universuminkeskus

Hienosti toimi trollaus, ihan sama mitä sontaa tänne kirjoittaa niin vastauksen saa mutta kyllä se sille tuntuu että olemme maailmankaikkeuden keskipiste, ufo-ukot ja muut hupi-ukot voi olla tietysti muuta mieltä!

• Kysyttäessä vastaaminen on vanha hyvä tapa.

• ilmanmuuta.on

Hauska trolli ja perustelutkin pistämättömät! Mutta eihän maapallokaan oikeastaan ole vaan_ minä itte_, samoin perustein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10172
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6743
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4847
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4497
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4191
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2868
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36