Miten noi kuun laserin takaisinheijastajat käyvät todisteena kuussa käymisestä? Noitahan on voitu ampua kuuhun tuhansittain.
Kuun laserin takaisinheijastajat
23
299
Vastaukset
Niin olen minäkin ajatellut. Mutta kunhan pian nähtäneen laskeutumispaikkoja kaikkine välineineen ja jälkineen läheltä vuoden loppuun mennessä, niin epäuskoisimmatkin joutuvat uskomaan. Paras varautua siihen ajoissa ja lieventää varmuuttaan.
http://lunar.xprize.org/- envoikuuhunmennä
Pyh. Nasa on ehtinyt vuosikymmenten aikaan viedä luotaimilla pahvikulisseja kuuhun ja tehdä kenkäpyörillä jalanjälkiä joten eipä mitkään kuvat todista mitään.
- ikughhgjhgjhg
envoikuuhunmennä kirjoitti:
Pyh. Nasa on ehtinyt vuosikymmenten aikaan viedä luotaimilla pahvikulisseja kuuhun ja tehdä kenkäpyörillä jalanjälkiä joten eipä mitkään kuvat todista mitään.
Niinpä niin. Ensn inutaan todisteita vuosikymmeniä ja sitten kun niitä tulee, ne ovatkin kulisseja.
Olette pelkkiä peeloja ilman minkäänlaista tietoa alalta. - envoikuuhunmennä
Ihmisillä jotka tietävät kuulennot huijaukseksi, on nimenomaan sitä tietoa alalta paljon enemmän kuin nasauskovaisilla. Olen vuosien varrella käynyt läpi satoja sivustoja joissa todistetaan ettei ihminen pysty koskaan kuussa käymään.
envoikuuhunmennä kirjoitti:
Ihmisillä jotka tietävät kuulennot huijaukseksi, on nimenomaan sitä tietoa alalta paljon enemmän kuin nasauskovaisilla. Olen vuosien varrella käynyt läpi satoja sivustoja joissa todistetaan ettei ihminen pysty koskaan kuussa käymään.
Näytäpä vahvimmat todisteesi, jotta voimme niitä arvioida.
- envoikuuhunmennä
Oletko nähnyt missään kuurakettia joka olisi vuorattu melkein kuusimetriä paksulla lyijysuojuksella? Jos et niin se on kyllä hyvä todiste koska kukaan ei ole sellaista nähnyt.
- airfoiljokaeikirj
ikughhgjhgjhg kirjoitti:
Niinpä niin. Ensn inutaan todisteita vuosikymmeniä ja sitten kun niitä tulee, ne ovatkin kulisseja.
Olette pelkkiä peeloja ilman minkäänlaista tietoa alalta.Juuri näin, Aina ihmetellään että kun ei muka ole tarpeeksi hyviä teleskooppeja ja vehkeitä kuujälkien katsomiseen. Sitten kun on, niitä ei uskota :D
Jokainen salkkari hemmo pitäisi yksitellen käyttää jälkien luona. Sittenkin hän luulisi että hänet aivopestiin tai huumattiin ja uskoteltiin studiossa jälkien aitous.
Ei hän edes myöntäisi ollensa kuussa ja katsoneensa jälkiä omin simmuin .
- miten.selittäisi
Ei ole olemassa todisteita, joita paranoidisen harhan vallassa oleva ihminen hyväksyisi. Meidän on vain ikuisesti todettava, että osa ihmisistä on harhaisia. Aivot ovat niin mutkikas kone, että ne menevät herkästi epäkuntoon.
Ei paranoidille harhaiselle mikään todiste riitä. Tietääkseni ko. mielenterveyden häiriöstä ei voi parantua itse, vaan se vaatii aina ammattilaisen interventiota.
Jos kuusalkkarin harhaisuus kohdistuu ainoastaan vakaumukseen kuumatkojen olemattomuuteen, eikä voida osoittaa henkilön olevan vaaraksi itselleen, muille tai omaisuudelle, en ainakaan itse näe syytä käyttää veronmaksajien rahoja paranoidin kuntoutukseen ja lääkitykseen.
Osa näistä kuusalkkareista toki on pelkkiä trolleja. Trollaamiseen ajavat aivan muut syyt ja motivaatiot kuin harhainen paranoia, vaikka mielenterveyden häiriöhän se trollaaminenkin on.
- PaskaMaistuuPahalta
Ei Kuussa mitään heijastimia ole.
Kaikkea tekin uskotte. NASA syöttää paskaa tuutin täydeltä ja täydestä menee.Tuossa varsin tyypillisen trollin kommentointi: aggressiivissävyinen ilmoitus omasta kannasta ilman mitään perusteluita.
Ei trolli voisi vähempää välittää, onko väite totta vai ei: trolli on henkiseltä kypsyydeltään kuin viisivuotias kakara, joka kaataa tahallaan maitolasin vain saadakseen huomiota, vaikka sitten kielteistä, kun ei muuhun pysty eikä osaa.
No, nyt kun trollin huomionhalu on tyydytetty, hän varmaan tumputtaakin itsensä tyytyväisenä uneen.
Hyvää Yötä!- khkgkgg
Esitän Kullimaattorille vastaväitteen: ei-trolli on henkiseltä kypsyydeltään kuin viisivuotias kakara. Me viisaat isokaluiset macho-miehet olemme kuusalkkareita.
- HaeApua
khkgkgg kirjoitti:
Esitän Kullimaattorille vastaväitteen: ei-trolli on henkiseltä kypsyydeltään kuin viisivuotias kakara. Me viisaat isokaluiset macho-miehet olemme kuusalkkareita.
Onko univaikeuksia? Kannattaisi käydä vaikka koulusi terkkaa moikkaamassa. Voisit saada apua.
- Kypäräheijastin
Hra Kollimoottori haukkuu ala- arvoisesti toista mieltä olevia.
Ei noista heijastimista mitään todisteita ole. Siksi ei riitä että joku taho niin sanoo. Nehän voivat valehdella mikä onkin varsin todennäköistä.
Vrt. "Kuussakäynnit."Ei trollilla ole mielipiteitä. Hän vain provosoi täysin riippumatta aiheesta ja, juuri kuten sinä heittäytyy itkeväksi marttyyriksi, kun joku kehtaa panna hanttiin.
Semmoisia te trollit olette: pieniä paskoja.- hjlpiuohjl
Kollimaattori kirjoitti:
Ei trollilla ole mielipiteitä. Hän vain provosoi täysin riippumatta aiheesta ja, juuri kuten sinä heittäytyy itkeväksi marttyyriksi, kun joku kehtaa panna hanttiin.
Semmoisia te trollit olette: pieniä paskoja.Kärsit ilmeisesti auktoriteettipelosta kun et uskalla kyseenalaistaa ilmiselviä nasan valheita. Saitko pienenä piiskaa? Ilmeisesti se on jättänyt sinulle trauman joka pakottaa sinut julkisesti nöyryyttämään itsesi aina uudelleen.
hjlpiuohjl kirjoitti:
Kärsit ilmeisesti auktoriteettipelosta kun et uskalla kyseenalaistaa ilmiselviä nasan valheita. Saitko pienenä piiskaa? Ilmeisesti se on jättänyt sinulle trauman joka pakottaa sinut julkisesti nöyryyttämään itsesi aina uudelleen.
Trollin suorittama "diagnoosi" häntä arvostelevasta kriitikosta kuuluu myös asiaan. Itse koetun trauman projisointi sivulliseen on trollilta suorastaan itsestään selvää.
- Kiljuhanhet
Yhteenvetona:
Kolli on typerys joka uskoo kaiken NASAn syöttämän paskan. Aivan sokeasti.Huomatkaa myös, kuinka trolli hallitsee multinikkimulkeroinnin esiintyen monena ääliönä, vaikka on huomion kaipuussaan aina yksin.
Tuollaista yksinäistä ressukkaa voisi vaikka sääliä, mutta hyi: itse en pysty.- meejohoitoon
Nytkö kaikki sinua kritisoivat muuttuvat yhdeksi hirmuiseksi trölliksi joka hiipii pistorasiasta sänkysi alle huhuilemaan?
Kysyppäs tuolta yksiötä:
http://www.niuva.fi/ - SeMeniKaiHoitoon
Heh heh, menipä Kullimoottorilta jauhot suuhun....
On kyllä hävyttömin tyyppi joka suomea kirjoittaa. - diagnooseja.teillekin
Kolli paljasti olevansa trolli tekemällä diagnooseja ja projektioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 906282
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 433266
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572732- 482712