Mikä ihmeen Dema-remppa?
Se selviää, kun avaat tämän linkin :)
http://areena.yle.fi/1-3795181
Mikä ihmeen Demaremppa?!
7
152
Vastaukset
Katsoin tuosta osan TV:stä ja oli kyllä hauska :D
Katso mummomuori sinäkin koska liittyy siihen mitä tänään aikaisemmin keskustelimme.No joo. Jenkkien historiaa kun kattelee jos ne ei tätä saa joko hoidettua hengiltä tai muuten laitettua syrjään , no ihmettelen hyvin syvästi.
Ei siinä mitään "rusketusjannulla" ihan pari hyvääkin ideaa jota voisi ehkä vähän kehitellä mutta ei pidä ajatella et kun pääsee tonne, et joo , nyt vasta Diilin sainkin.
Kyllä jenkitkin ihan oikeasti herää mut se tapahtuu hitaasti, ihan senkin takia, että yleisisvistys on mitä on, eli niitten pitää se ensin "tuta"
Tuo on suomalaiselle aika uskomaton asia mutta ihan oikeasti , siellä asuneena parissakin paikassa (alle vuoden) niin niiden peruskoulustus ja sivistys mättää, no minua ei tarvitse uskoa mutta miksi muuten tänne tulis pällistelemään jenkkilästä opettajia, että kuinka tämä on mahdollista :dlettas kirjoitti:
Eikö Demaremppa napannut :D
No siis naurattaahan tuo juurikin sen takia koska niin älytöntä :D
nähty.on kirjoitti:
No siis naurattaahan tuo juurikin sen takia koska niin älytöntä :D
Niin, semmosta se Demaremppa on, naurettavaa :D
- hauskaohjelma
lettas kirjoitti:
Niin, semmosta se Demaremppa on, naurettavaa :D
Niin on!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652056
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141962- 1191375
- 981362
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 67957
- 50866
- 49861
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222757Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa339734