Sisältääkö halppis kalapuikot Omega 3?

232312231313131

Kalapuikko hyllyllä löytyy kalliita kalapuikkoja jotka maksaa sen 3.4€ jossa on Omega 3 tarra mutta eikös halppis kalapuikkojenkin pitäisi sisältää Omegoja? Puhutaan 80 sentin kalapuikopaketista.

3

2028

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KalaFa2313131

Alaskanseiti ainakin (halppis kalapuikot) ja siinä on Omega 3 mutta luulisi että noin halppiksessa ne on repinyt rasvat irti ja pistenyt Omega 3 kapseleihin. Auttakaa joku häntä sekä minua sillä olen viimesen vuoden halunnut syödä 80sentin kalapuikkoja itsekkin mutten uskalla ellei siinä ole omega 3

• fisuunassuun

Juuri kalliimmat puikot on tehty siistitystä kalasta, jolloin rasvan ja sitä kautta omega3:n määrä on alhaisempi kuin halpis-puikoissa, joissa on käytetty fileoinnin ylijäämät eli juuri ne rasvaisimmat palat ja muut perkuutähteet.

Maku on tietysti "kalaisempi", mutta eräällä tapaa myös "terveellisempi" - jos nyt leivitettyä ja uppopaistettua kalapuikkoa voi sellaiseksi kutsua.

Omega3:sta on myös muissa öljyissä kuin kalan rasvassa, joten yksi keino "maksimoida" ravinteen saanti olisi paistaa puikot sopivassa rasvassa tai öljyssä, joka ei kuitenkaan rasittaisi kukkaroa liiemmin.

• faktana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1110
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      111
      1100
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      571
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      493
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      16
      460
    6. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      456
    7. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      43
      428
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä