Lihava mies=ikisinkku?

Jättis

Olen 28v, rehellinen, suht raitis, uskollinen, mukava, luotettava, huumorintajuinen, väkivallaton, vähän ujo, romanttinen, hellä, toisen huomioon ottava, pitkä, vaalea mies. Mistähän johtuu etten sitä omaa kultaa löydä? Ymmärtääkseni se johtuu siitä että olen reilusti ylipainoinen. Oon joskus kokeillu vastatessani deitti ilmoitukseen että jätän kertomatta ylipainostani, ja usein nainen on ollut kiinnostunut, yms mutta se on loppunut samantien ku totuuden painostani kerron. Eikö se sisäinen "komeus" merkitse naisille mitään? Itse en tuijota naisessa ulkonäköä, koska minulle merkitsee vain se mitä on sisällä. Samoin ajattelevaa naista ei ilmeisesti ole...

30

4903

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diun

Luultavasti ei kelpaa. Naisille ei kelpaa edes täysin raitis, savuton, uskollinen, vähän ujo, väkivallaton, luotettava, _normaalipainoinen_, 22 vuotias mies. Luulen että aika heikot mahdollisuudet on varsinkin jos et ole ennen seurustellut.

• m_23

Kuulostat siltä, että olet nössö. Kuten tiedät, nainen haluaa miehen, ei miehen ruumiissa elävää naista. Ylipäätänsä kun tuollasia ominaisuuksia listaa, niin niistä tehdään yleensä seuraavanlainen yhteenveto:
        raitis savuton=tylsä,
        ujo väkivallaton=nössö,
        uskollinen luotettava=pieni kalu.
        Raakaa, mutta usein totta.

• Lopus
        m_23 kirjoitti:

Kuulostat siltä, että olet nössö. Kuten tiedät, nainen haluaa miehen, ei miehen ruumiissa elävää naista. Ylipäätänsä kun tuollasia ominaisuuksia listaa, niin niistä tehdään yleensä seuraavanlainen yhteenveto:
        raitis savuton=tylsä,
        ujo väkivallaton=nössö,

raitis savuton=henkisesti vahva
        ujo väkivallaton=henkisesti vahva
        uskollinen luotettava=henkisesti vahva

Sinun ongelmasi on, että kuulostat ihan 15 vuotiaalta pikku pojalta

• Jättis
        m_23 kirjoitti:

raitis savuton=tylsä,
        ujo väkivallaton=nössö,

En ainakaan usko että kovin moni nainen haluaa miehen joka eka vetää turpaan, ja sit kysyy et alettaisko seurusteleen. Äijä joka vetää viinaa 7 päivää viikossa, hakkaa naistaan, pettää, valehtelee, uhkailee,yms =tosimies?
        Ainaki mä oon sit mieluummin se nössö...

• tämäkin
        Jättis kirjoitti:

En ainakaan usko että kovin moni nainen haluaa miehen joka eka vetää turpaan, ja sit kysyy et alettaisko seurusteleen. Äijä joka vetää viinaa 7 päivää viikossa, hakkaa naistaan, pettää, valehtelee, uhkailee,yms =tosimies?
        Ainaki mä oon sit mieluummin se nössö...

on, että jos tekee vähän toisessa järjestyksessä, elikä ensin vonkaa sänkyyn, sitoo, sanoo, että nyt sitten sä olet mun omani, enkä muita salli, niin on naisia, jotka kokevat tilanteen imartelevana:mustasukkaisuus imartelee, väkivalta toisia kohtaan imartelee, machoilu imartelee. Sitten voi kohta alkaa toteuttamaan mainitun listan muita piirteitä vaikka viinan vetämisestä alkaen. Menee jonkun aikaa, ja jonkun kerran saatta itsekin saada turpiinsa, tulee petetyksi ym. ennen kuin ei enää naista niinkään imartele. Mutta sopivan tyhmä nainen ajattelee, että hei se on vaan rakkautta, ja se nyt vaan on kännissä noin äkkipikainen, kyllä minä sen suurella rakkaudellani parannan. Usko toivo rakkaus -- käännä toinenkin poski-- Menee jokunen vuosi ennen kuin alkaa arvostaa hieman kiltimpää tai sanoisiko sivistyneempää käytöstä. Mutta siinä vaiheessa nainen onkin jo ylijäämä jämä yksinhuoltaja, jota ylenkatsotaan pitkin nenänvartta. Rakasta-kärsi-kärsi-rakasta-kärsi- unhoita.
        Hyvin moni naisista on todella tyhmiä..eivät ymmärrä omaa parastaan ennen kuin joku toinen on sen heistä hakannut pihalle. Valitettavasti.

• ainakin kelpaa

Tämä ei tietenkään sinua auta, koska olen jo löytänyt miehen, joka on melkolailla kuvaamasi kaltainen. Netistä hänetkin löysin, ihana, täydellinen mies. Minä en kyllä juurikaan välitä laihoista miehistä, mutta olen sellaistenkin kanssa seurustellut.
      Harmi, että ihmiset, niin miehet kuin naisetkin monet ovat niin ulkonäkökeskeisiä- ja rajoittuneita. Kaipa ne sitten vaihtavat kumppaninsa laihempiin jos sattuu tapahtumaan jonkinlaista laajenemiskehitystä vuosien varrella.

• tytteli

minunki kulta on hänen kuvailemansa oloinen
        ja näköinen.
        Pitkä, vaalea, roteva, ei mikään heinäkeppi.
        Mies oikeissa mitoissa, 7v yhdessä..
        Rakastan sua Lasseni:)

• Jättis

jos vaikka jotain vapaata naista sattuis kiinnostaan, niin minuun voi ottaa yhteyttä [email protected]

• Nimimerrki

hyvännäköinen, väkivallaton, rikas, urheilullinen, huumorintajuinen, mielikuvituksellinen, luova boheemi, taitelijaluonne, hellä rakastaja, puhuva ja pussaava, paras ja lyhyt=ikisinkku

• MMMMM

;-)

• pätkä

Juu, sama juttu mulla. Kyllä ollaan kiinnostuneita niin kauan kun en kerro pituuttani. Tämmöinen alle 170 senttinen vonkale saa olla ilman naista varmaan lopun ikää. Ei kelpaa pätkille, eikä pitkille. Sama juttu baareissa: flirttiä riittää ja kauniita hymyjä, mutta kun nousen pöydän äärestä, niin jo lopahtaa naisten into.

• ..............................

Itselläni on pituutta ja massaa melkolailla, mutta onhan noita turn offejakin aikalailla joten eipä tässäkään pötkitä pitkälle. Ihan sama jos ottaisi jostain köyhemmästä maasta kivan vaimon jossa on erinlainen kultuuri kuin suomessa. Mitä sitä turhia stressaa nyky ajan globalisaatiossa jos ei kelpaa suomalaisille naisille.

• Sot-uri

Lyhyyshän on niin seksikästä...

• kaunotar
        .............................. kirjoitti:

Itselläni on pituutta ja massaa melkolailla, mutta onhan noita turn offejakin aikalailla joten eipä tässäkään pötkitä pitkälle. Ihan sama jos ottaisi jostain köyhemmästä maasta kivan vaimon jossa on erinlainen kultuuri kuin suomessa. Mitä sitä turhia stressaa nyky ajan globalisaatiossa jos ei kelpaa suomalaisille naisille.

Olen kaikkien tuttavieni mielestä enemmän kuin nätti, suorastaan kaunis, ja lisäksi hauska ja hyväkäytöksinen yms eikä vikoja löydy!

Ja silti olen saanut monestikin pakit ja välillä ollut järkyttävän pitkään sinkkuna.

• Iso

Olen itse 190 pitka kaveri mutta paras kaverini on minua yli 25cm lyhyempi. Olemme sosiaalisia ja rentoja kavereita eika kumpikana ole mikaan kukkakeppi. Hyvin on naisia riittanyt kummallekkin eika ole mitaan ongelmia.
      Nossykka on aina nossykka jossei sielta perakammarista paase ulos ja jarjettomasta ylipainosta eroon paase niin on se kiinni sitten jo asenteestakin.

• hulivili

Lihavat ja adonikset niitä naisia saa jos haluaa. Mutta ketä naista mun kaltaiset kuiveliinit kiinnostas? Ei ketään!
      Mutta siis täydellinen ikisinkun kaava menee näin:
      Huono itsetunto = ikisinkku

• kokemusta on

ei ylipaino estä saamasta naisseuraa. seurustelin melkien kolme vuotta reilusti ylipainoisen miehen kanssa, joka myös poltti, joi, käyttäytyi huonosti eikä tajunnut minua erityisen paremmin. minä vain rakastuin häneen enkä antanut ulkonäön häiritä. Hän oli hauska, seurallinen, aina porukan paras vitsinkertoja jne.

Syy eroomme oli hänen patologiseksi muuttunut valehtelu, eikä siis liittynyt hänen ylipainoonsa ollenkaan.

Tsemppiä sulle! Kyllä säkin löydät omasi :)

• eramies1

Mitä minä olen seurannut(sivusta) niin paremmin menee vähän ylipainoisilla miehillä kuin vaikkapa minulla jolla elopainoa 60-kiloa ja pituutta keskimääräisen verran!
      Ei kukaan ole kiinnostunut tälläisestä kukkakepistä!
      Netti-ilmoissakin haetaan "nallekarhua" kainaloon jne...

Perkele minä vetänyt kieli pitkällä pitkin metsiköitä, että pysyisi hyvässä kunnossa!
      Sitten ei "luuviulut" kiinnosta ketään naista.

• deija

minäkin raakkaan pois deittejä katsellessani mielestäni alipainoiset rimpulat. Pituudella sinänsä ei ole väliä, tykkään lyhyistä jäpiköistä, samoin kuin isoistakin, kunhan painoindeksit on jota kuinkin kohdallaan. Jos saa valita yli vai alipainoinen, niin kyllä ylipainoinen pidemmän korren vetää. Minä en tykkää riu'uista.

• Kuulostat tosi mukavalta nuorelta mieheltä.

Luulen, että netissä ihmiset etsivät unelmakumppaniaan, asettavat tavoitteet useimmissa tapauksissa epärealistisen korkealle ja alkuvalinnat tapahtuvat kai lähes ainoastaan ulkonäön perusteella.

Ehdotankin sinulle, että alkaisit katsella ympärillesi erilaisten harrastusten merkeissä liikkuessasi.

Jos sinä miehenä lähdet liikkeelle melkein mihin tahansa tapahtumaan, huomaat tapaavasi paljon enemmän naisia kuin miehiä. Useimmilla ihmisillä on kai hyviä luonteenominaisuuksia ja sisäistä kauneutta enemmän kuin standardin mukaan kauniiksi/komeaksi määriteltyä ulkonäköä. Sisäisiin positiivisiin ominaisuuksiin ei ehdi tutustua, jos vaan seulomassa ystäväehdokkaita kiireesti ulkonäön perusteella.

Ehdotan, että ellet ennestään liiku harrastusten parissa, ottaisit selvää vaikkapa lähiympäristösi järjestöistä ja miettisit löytyisikö sinua kiinnostavia. Naiset ovat yleisesti ottaen miehiä aktiivisempia ja ottavat miehet avosylin mukaan joukkoonsa. Kun pääsee rauhassa tutustumaan ihmiseen, asioita alkaa punnita ihan erilaisin perustein.

Pilkettä silmäkulmaan ja menoks, ehdottaa tämä "täti-ihminen" sinulle ja toivottaa hyvää jatkoa.

• Löydön tehnyt nainen

Tässäkin keskustelussa valitetaan, kuinka ulkoiset avut (tai siis niiden puute) aiheuttaa seuran puutetta. Yksi väittää, että lihavat eivät kelpaa, toisen mielestä lyhyet, kolmannen laihat jne. Kuitenkin kun ympärille katsoo, näkee kaikenmuotoisia ja kokoisia pariskuntia. Kyllä on seuraa löytynyt.

Jos esim. lihava ei halua laihduttaa, kannattaa kiinnittää muuten huomiota olemukseensa. ensinnäkin tietysti siisteys on a ja o. Mutta enemmän tarkoitan kuitenkin sitä, millaisen vaikutelmaan ihmisenä antaa itsestään. Jos käyttäytyy siten, että "Voi kauhea kun minä olen lihava/laiha/pieni/ruma/jne., vetäydynpä vähän tänne syrjään kun olen niin huono", ei ole ihme jos jää ilman seuraa. Kannattaa kehittää seurustelutaitojaan, tuoda rohkeasti itseään esille, ottaa positiivista asennetta, kohentaa ryhtiä ja hymyillä paljon. Olen huomannut, että monen ihmisen rumuus jää täysin huomaamatta, jos hän hymyilee paljon. Älä ole "Anteeksi, että olen olemassa" -tyyppi vaan näytä, että arvostat itseäsi.

Sitten täytyy muistaa, että jokaisella meillä kuitenkin on oikeus omiin mieltymyksiimme esim. kumppaniin ulkomuodon suhteen. Lihavan on turha tyrkyttää väkisin itseään sellaiselle, joka ei kerta kaikkiaan siedä lihavaa kumppania. Kannattaa etsiä sellaista, jota lihavuus ei haittaa tai sitten häivyttää lihavuutensa muuten "säihkyvällä" olemuksella.
      Minä en periaatteessa halua lihavaa kumppania. Kuitenkin olen seurustellut yli 2 v 30 kg ylipainoisen miehen kanssa, koska hän on muuten ylivoimaisesti paras ja ihanin tuntemani mies.

• pätkä

...yksikin deitti-ilmoitus, jossa nainen hakee alle 170 senttistä miestä itselleen! Miten hymyilen sähköpostissa? Miten näytän reippaalta ja miten minusta huokuu itsetuntoa netissä?

Kyllä nää nettideittailijat toimii just niin, kuin esim. nimimerkki deija: "raakkaa pois rimpulat". Valitettavan totta näyttää olevan, että vaikka olis kuinka hyvä ja hieno ihminen, ja vaikka mitä luonteen ominaisuuksia, niin sehän ei naista kiinnosta. Ensin katotaan pituus, kilot, hiusten väri, vaatetustyyli - millään muulla ei ole merkitystä ainakaan alkuvaiheessa.

Tuolla on jopa sellaisia ilmoituksia, ettei edes ystäväksi kelpaa ruma, lihava, lyhyt yms. On se kumma kun nainen ei kehtaa viettää vapaa-aikaa sellaisten kanssa. Joku vois vaikka luulla, että ne seurustelee. Olishan se noloa semmonen.

• HYVÄ

puhut nainen asiaa! täytyy itsekin alkaa ajattelemaan noin, eikä aina "murjottaa".

• Kaijaleena40+

Minä olen rakastunut mieheen joka on aika roimastikkin ylipainoinen ja aika lyhyt, mutta en ole siihen oikeastaan koskaan kiinnittänyt huomiota. Oikeastaan vasta kun näin valokuvan meistä yhdessä tajusin oikeasti miten ylipainoinen hän on, itse kun olen ehkä liiankin hoikka. Nauravat ja hellät silmät ovat ne johon ensin kiinnitin huomiota ja toisaalta ulkonäkö menettää merkityksensä toisen luonteeseen ihastuessa.

• tasavaltalainen

Lihava mies = ikisinkku. On ihan sama, vaikka tänne tulisi miljoona suomalaista naista sanomaan, että niin ei ole, sillä puhe on halpaa. Jos joku nainen kiinnostuu ketjun aloittajasta hänen ylipainostaan huolimatta, tuo nainen vetää viivan yhtäläisyysmerkin yli käytännön toiminnallaan. Kukaan puhuja ei sitä voi vetää, niin paljon tuosta asiasta on valehdeltu ja valehdellaan koko ajan.

Asian ydin on siis, että sanoista tekoihin. Jos se ei kerran niin ole, niin mikä mättää, miksi ketjun aloittaja on yksin, miksi sanojen ja tekojen välillä on ristiriita? Juuri niin, valehtelijat. Lihava mies = ikisinkku.

• Jättis

Sulla on järkevä mielipide aiheesta. Voihan tänne moni tulla kehumaan kuinka nätti ja komee auto vanha lada on, mut harva sillä nykyään ajaa, vaikka se kuinka on sisältä lämmin...

• Rekku
        Jättis kirjoitti:

Sulla on järkevä mielipide aiheesta. Voihan tänne moni tulla kehumaan kuinka nätti ja komee auto vanha lada on, mut harva sillä nykyään ajaa, vaikka se kuinka on sisältä lämmin...

sanottu Jättis! Tuo vertauskuva oli täydellisesti ajateltu...ainakin tämän ylipainoisen ikisinkun mielestä.

• tasavaltalainen
        Jättis kirjoitti:

Tuo autovertaus oli tosiaan hieno, Lada sitä itsekin autona olisi. Lada ei tosiaan kelpaa, sisäisellä lämmöllä ei ole mitään merkitystä ulkoisen prameuden rinnalla. On helppo sanoa, että kyllä Lada kelpaisi, kun saa mielestään parempaa kyytiä luksusautossa. Lässyttäjien perusajatus on, että onneksi hitossa itse ei tarvitse rumaan ajopeliin tyytyä, mutta kyllä joku, joka ei parempaakaan saa, Ladankin huolii. Kylmällä kyydillä on toki hintansa, mutta mitäpä me siitä, ei meitä palele.

Se joka istuu Ladaan, osoittaa käytännön toiminnallaan, että ulkoisilla seikoilla ei ole hänelle merkitystä, mutta lämmöllä on. Kuinka moni nainen tuosta onkaan suureen ääneen puhunut, kuinka moni heistä onkaan puhunut tuosta paskaa? Veikkaisin osuudeksi 99,9 prosenttia. On niin helppo vain sanoa, kun ei edes käsitä, millaisessa tilanteessa toinen on. Jos se ei niin ole, niin ei sitten muuta kuin sanoista tekoihin.

• Riina.

ainakin olen seurustellut lihavankin miehen kanssa. Hän oli niin mukava ihminen, että hulluhan olisin jos en olisi yrittänyt edes.
      En edes ikinä ajatellut sen kummemmin hänen lihavuuttaan.

• Aikuinen

Hei!

Luepas ylempää keskustelu "Näin löydät sen oikean"! Totuus on, että kaikki naiset eivät (ainakaan tarpeeksi "kokeiluita" komeiden urosten kanssa tehneet) lopultakaan välitä, jos miehellä on 15 kg ylipainoa. Luonne voi olla niin sydämellinen ja mahtava huumori esimerkiksi, että paino jää sivuseikaksi!!

Uskoa huomiseen!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      238
      6812
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5131
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      171
      4879
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      66
      3330
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      106
      2944
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      65
      2389
    7. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2243
    8. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      78
      2072
    9. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      139
      1960
    10. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1784
    Aihe