aina kun menen nukkumaan kuvittelen kuuluvani yhteen toiseen perheeseen ja seurustelen mielikuvituksessani ihastukseni kanssa. halailen tyynyä ja pidän itseäni kädestä kiinni ja kuvittelen että ihastukseni olisi siinä, ja käyn pääni sisällä keskusteluja hänen kanssaan. Onko tämä jotenkin sairasta, tekeekö joku muu samaa? Mitään muuta ei ole kuin vilkas mielikuvitus ja adhd itsellä. ei vaikuta mitenkään oikeaan elämääni. Joka ilta tämä mielikuvitteluni maailma jatkuu siitä mihin se edellisenä iltana jäi. onko kellään muulla samanlaista ? tätä mielikuvittelua on ollut ihan pienestä lapsesta saakka.
mielikuvitusmaailma
4
225
Vastaukset
- jhgehguerhguoery
Ihan normaalia tuo on. Lohduttavia ajatuksia ja fantasioita on hyväkin olla, kun elämä potkii päähän.
Itsessä jossain vaiheissa elämää noita oli enemmän ja joskus taas vähemmän. Silloin, kun elämä on antoisampaa, ei tarvitse niin paljon "päiväunelmoida". Tyynyn halailu tai esim. lohduttava itsen silittäminen on myös ihan aitoja ja hyviä keinoja saada rauhoitusta ja hyvää kokemusta. Näitä keinoja neuvotaan ihmisille avuksi mm. traumaterapiahoidoissa ja sinä olet ne hoksannut ihan itse itsellesi hyväksi. Hyvä! - herätyys
Olet uskovainen, eli elät haavemaailmassa, joka ei ole tosi.
- gulb
Minä myös kuvittelen..:) Kuvittelen toisen ihmisen kosketuksen... En kuitenkaan halua sitä oikeasti.. on vain kiva kuvitella. :D
- SamaTäällä
Joo täällä ollut samanlaista lapsesta asti. Pienenä lapsena mielikuvitusmaailmassa olin pieni lintu, joka eleli pihamme puussa. Myöhemmin aloin seurata ihmisten elämää. Omassa mielikuvitusmaailmassani oli alkuun yksi ydinperhe ja vähitellen mukaan tuli paljon perheitä, pariskuntia ja henkilöhahmoja omine tarinoineen. Olen seurannut näiden perheiden ja hahmojen elämää lapsuudesta asti. Varhaisimmat muistikuvat ovat ehkä 4 tai 5 vuoden iästä.
Olen nyt noin 30 vuotias ja viimeisten parin vuoden aikana käyntini mielikuvitusmaailmassani ovat vähentyneet reippaasti. Nuoruudessa uppouduin kuvitelmiini ennen nukahtamista joka ilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867