Onko missään esimerkkiä nähdä ja ymmärtää uuden eläinlajin synty aivan alusta asti toisesta? Siis miten se tarkalleen tapahtuu ei mikään kuvitteellinen mitä joskus on miljoonia vuosia sitten tapahtunut fossiilien perusteella vaan kuinka on tehty tarkka selvitys miten kaikki tapahtuu. Esimerkiksi miten muurahaiset syntyi ja niiden evoluutio on tapahtunut jotta ne toimivat niin keskenään rakentaa pesiä yms
uuden lajin evoluutiovaiheet
5
133
Vastaukset
- KohtuutonVaatimus
Muurahaiset (Formicidae) ovat olleet anakin sata miljoonaa vuotta olemassa. Niiden syntyä lienee täysin mahdoton tutkia muutoin kuin fossiilien perusteella.
Lajiutumista tapahtuu parasta aikaa, mutta se on niin hidasta, ettei yhdessä ihmiiässä isokokoisen lajin muuttunistatoiseksi voida havaita. Bakteereilla lajiutumistakin kyllä havaitaan. Yksisoluisilla levillä on havaittu jopa muutos yksisoluisesta lisääntymiskykyiseksi monisoluiseksi, joka on valtava harppaus evolutiivisesti.- harhaavaain
Evoluutio on hidasta eikä sitä voida havaita on yksi evoluution harhaperusteluja ettei kaikkea voida tietää tarkemmin kuin jostain löytämällä jokin fossiili.
- Tiedetään
harhaavaain kirjoitti:
Evoluutio on hidasta eikä sitä voida havaita on yksi evoluution harhaperusteluja ettei kaikkea voida tietää tarkemmin kuin jostain löytämällä jokin fossiili.
Opettele edes kirjoittamaan selviä lauseita. Sen jälkeen elämäkään ei tuntuisi ehkä niin harhaiselta.
Evoluutiota voidaan havaita nopeasti lisääntyvillä lajeilla, kuten jo todettiin. Se voidaan osoittaa myös paleontologisilla näytteillä ja genomin avulla. Eliöiden maantieteellinen jakautuminen ja varsinkin pienten elinympäristöjen kotoperäiset lajit ovat selvä näyttö evoluutiosta. Tiedetään kirjoitti:
Opettele edes kirjoittamaan selviä lauseita. Sen jälkeen elämäkään ei tuntuisi ehkä niin harhaiselta.
Evoluutiota voidaan havaita nopeasti lisääntyvillä lajeilla, kuten jo todettiin. Se voidaan osoittaa myös paleontologisilla näytteillä ja genomin avulla. Eliöiden maantieteellinen jakautuminen ja varsinkin pienten elinympäristöjen kotoperäiset lajit ovat selvä näyttö evoluutiosta.Ongelma on vain sinä, että evoluutiota epäilevillä on tapana vaatia mahdottomia - kuusiraajaisia nisäkkäitä ja lentäviä mustekaloja noin niin kuin esimerkiksi...
- jalostasiitä
Vaalea muoto ei tumma muoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211