Suositelkaa kaasugrilliä

Samppa

Vanha kaasugrilli on sanonut työsopimuksen irti viime kesän lopussa. Nyt ensi kesäksi tarvitaankin sitten uusi. Itse olen ajatellut Weberin grilliä. Grillin ei tarvitse olla hinnaltaan edullisin, vaan ehdottoman laadukas, koska tulee todella kovaan käyttöön (kaikki safkat tehdään kesämökillä grillillä). Sivukeitin on ehdoton. Olen ajatellut Weberin summit sarjan silver B tai gold D versioita. Syynä erityisesti polttimoiden säädöt edessä, jolloin leveys vähän kapenee ja ruostumaton teräs... joka lienee hyvä valinta. Kokemukset noista kuitenkin olisi tervetulleita, kuten muutoinkin Weberin kaasugrilleistä. Toivon, että mainitsette vielä mallin, mitä kokemukset koskevat. Meillä on jo Weberin brikettigrilli ja sen kokemusten pohjalta taitanemme päätyä myös samaan merkkiin kaasugrillin suhteen.

43

103473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostin 2004

      ...tuolta RS 6 parilagrilli. www.primus.fi Ostin sellaisen viime keväänä, mahtava peli. Hinta taisi olla 1100 €.

    • RTL

      Meneppä Kaasuvalon kotisivuille ja kato sieltä, pieksi weberin TM:n testeissä.

    • Jakke

      Itselläni ja parilla tutulla Landman merkkinen valurautapolttimoilla varustettu malli josta pelkästään hyvää sanottavaa. Kyseinen versio voitti myös TM:n testin. www.landmann.se

      Toinen hyvä on www.kaasuvalo.fi:n edustama BeefEater.

      Nämä molemmat ovat Australialais-tyylisiä grillejä, ja aussithan ymmärtävät grillaamisen päälle.

    • että

      noi beefeaterit on leluja. Kaverilla oli viime kesänä tuollainen discovery 5 grilli, ja kyllä oli surkea laite. Kärrykin oli niin heppoinen, että puolen kesän paikkeilla oli tehtävä lisätukia vaunuun ja toivoa sen kestävän kesän loppuun. Siinähän oli niitä "idiootti"osia, niin kuin näyttää heidän nettisivuillakin lukevan kyseisten grillien kohdalla. Näyttävätkin niin vanhanaikaisilta. Meinaakohan ne uusia mallia milloin?? Kyllä taitaa Landmannilta ja Primukselta löytyä nykyään laadukkaimmat parilagrillit? Weberit on aika suolasen hintasia.

      • Pihvinsyöjä

        Mulla on ollut Beefeater grilli jo kolmisen vuotta ja täytyy sanoa että se on tähän astisista grilleistä parhaiten kestänyt.En käsitä miten voit väittää ettei sen vaunu kestäisi.Landmania on kyllä kokeiltu ja BeefEater on veistetty ihan eri tavarasta. BeefEater on australian myydyin grilli mikä jo itsessään kertoo sen laadusta.


      • Olisit
        Pihvinsyöjä kirjoitti:

        Mulla on ollut Beefeater grilli jo kolmisen vuotta ja täytyy sanoa että se on tähän astisista grilleistä parhaiten kestänyt.En käsitä miten voit väittää ettei sen vaunu kestäisi.Landmania on kyllä kokeiltu ja BeefEater on veistetty ihan eri tavarasta. BeefEater on australian myydyin grilli mikä jo itsessään kertoo sen laadusta.

        ...joskus käynyt Australiassa, niin tietäisit millä siellä oikeasti grillataaan. Jos beefeater olisi ausseissa suosituin grilli, (Noin 40-50 milj. ihmistä) kai siitä oikeasti olisi jotain markkinatutkimusta tehty, josta olisi oikeita tuloksia. Nyt kaasuvalo kertoo sinulle nämä asiat, että on myydyin grilli ja plää plää plää. Jos itse olisin grillien maahantuoja kertoisin että tuomani grilli on afrikan myydyin tai käytetyin grilli (Siellä on hippasen enemmän kansaa, muttei ostovoimaa). Hitto että kuluttajat uskoo helpolla mitä niille kerrotaan? Leluhan se beeffi oikeasti on, sitä voi kokeilla kuka vaan. Miksi näin on????? Edellinenkin hölmö on tähän miinaan mennyt????


      • Lihansyöjä
        Olisit kirjoitti:

        ...joskus käynyt Australiassa, niin tietäisit millä siellä oikeasti grillataaan. Jos beefeater olisi ausseissa suosituin grilli, (Noin 40-50 milj. ihmistä) kai siitä oikeasti olisi jotain markkinatutkimusta tehty, josta olisi oikeita tuloksia. Nyt kaasuvalo kertoo sinulle nämä asiat, että on myydyin grilli ja plää plää plää. Jos itse olisin grillien maahantuoja kertoisin että tuomani grilli on afrikan myydyin tai käytetyin grilli (Siellä on hippasen enemmän kansaa, muttei ostovoimaa). Hitto että kuluttajat uskoo helpolla mitä niille kerrotaan? Leluhan se beeffi oikeasti on, sitä voi kokeilla kuka vaan. Miksi näin on????? Edellinenkin hölmö on tähän miinaan mennyt????

        Minulla on ollut BeefEater grilli kymmenisen vuotta ja täytyy sanoa, että erittäin kovasta käytöstä huolimatta se on kuin uusi edelleen. Olen grillannut paljon 25 vuoden ajan ja monenlaisia merkkejä koittanut vuosien aikana, mutta tämä on ollut ihan omaa luokkaansa. Varmaan vastaavia voi löytyä muiltakin, mutta itse en ole niihin törmännyt. Erityisen hyvänä pidän sitä, että koko grilli on aika raskas ja perustuu valurautaritilöihin ja -arinoihin, jotka eivät kulu mihinkään, mutta varaavat ja jakavat lämmön tasaisesti. 5-polttimolla varustetussa grillissä on myös kapasitettia riittävästi ja lämpötilan säätö onnistuu helposti valmistettaessa vaativampiakin grilliherkkuja.


      • Katahinen
        Olisit kirjoitti:

        ...joskus käynyt Australiassa, niin tietäisit millä siellä oikeasti grillataaan. Jos beefeater olisi ausseissa suosituin grilli, (Noin 40-50 milj. ihmistä) kai siitä oikeasti olisi jotain markkinatutkimusta tehty, josta olisi oikeita tuloksia. Nyt kaasuvalo kertoo sinulle nämä asiat, että on myydyin grilli ja plää plää plää. Jos itse olisin grillien maahantuoja kertoisin että tuomani grilli on afrikan myydyin tai käytetyin grilli (Siellä on hippasen enemmän kansaa, muttei ostovoimaa). Hitto että kuluttajat uskoo helpolla mitä niille kerrotaan? Leluhan se beeffi oikeasti on, sitä voi kokeilla kuka vaan. Miksi näin on????? Edellinenkin hölmö on tähän miinaan mennyt????

        Uskon enemmän Kaasuvalon plää plää plää-hän kuin sinun vali vali valiin.


      • Katahinen
        Olisit kirjoitti:

        ...joskus käynyt Australiassa, niin tietäisit millä siellä oikeasti grillataaan. Jos beefeater olisi ausseissa suosituin grilli, (Noin 40-50 milj. ihmistä) kai siitä oikeasti olisi jotain markkinatutkimusta tehty, josta olisi oikeita tuloksia. Nyt kaasuvalo kertoo sinulle nämä asiat, että on myydyin grilli ja plää plää plää. Jos itse olisin grillien maahantuoja kertoisin että tuomani grilli on afrikan myydyin tai käytetyin grilli (Siellä on hippasen enemmän kansaa, muttei ostovoimaa). Hitto että kuluttajat uskoo helpolla mitä niille kerrotaan? Leluhan se beeffi oikeasti on, sitä voi kokeilla kuka vaan. Miksi näin on????? Edellinenkin hölmö on tähän miinaan mennyt????

        Uskon enemmän Kaasuvalon plää plää plää-hän kuin sinun vali vali valiin.


    • uskomatonta

      Minua ei kukaan saisi palaamaan hankalan kaasugrillin käyttöjäksi!Kaasu loppuu aina kun juhlat on parhaimmillaan ja itse kaasugrilli on ruma ja hankala puhdistaa. Toissa kesänä hankin kotimaisen Opa-sähkögrillin. Sähköä riittää ja grilli on aivan uskomattoman hyvä. Kannen avulla se kuumenee nopeasti erittäin kuumaksi ja grillauksen jälkeen teräsosat voi vaikka pestä koneessa. Monissa juhlissa olen laittanut ruokaa parillekymmenelle hengelle ko grillillä. Olen hankkinut siihen myös savustusosan, jolla tulee loistavaa savukalaa vähällä vaivalla ja muurinpohjapannun, jolla paistetaan lettuja! Luulen, että lisäksi on saatavilla vielä teflonpintainen paistopannukin.

      • Sitner

        Emme tykänneet Opasta lainkaan. Ei kuumennut riittävästi, ja todella hankala pitää puhtaana. Osat eivät mahdu astianpesukoneeseen. Myimme pois. Nyt pitäisi kaupunkiin löytää taas hyvä kaasugrilli. Vihjeitä odottelen!


      • LIhansyöjä
        Sitner kirjoitti:

        Emme tykänneet Opasta lainkaan. Ei kuumennut riittävästi, ja todella hankala pitää puhtaana. Osat eivät mahdu astianpesukoneeseen. Myimme pois. Nyt pitäisi kaupunkiin löytää taas hyvä kaasugrilli. Vihjeitä odottelen!

        Itsellä oli ihan sama ongelma, kyselin ominaisuuksia ja kokemuksia, mutta palaute oli niukkaa...


        Lopulta kuukauden oman pohtimisen ja vertailun jälkeen päädyin Landmanin 3-polttimiseen kaasugrilliin, jossa on valurautapolttimet, -parila ja -arinaritilä. Ei laavakiviä ja ruostumattomasta kupu. Hinta Bauhasissa oli muuten n. 40 Eur kalliimpi kuin Teesissä!

        http://www.landman.se/index.php?link=grillkat.php&katID=9

        Iso teräksinen kaasupullo koska komposiittinen olisi ollt n. 1,5 kertaa kalliimpi eikä siitä saa pantti palautettaessa. Laitteessa on rasvapelti, johon laitetaan hiekkaa imemään rasvat.

        Hyvin on lähtenyt toimimaan, on nopea ja tulee hyvää!. Omasta mielestä hiton hyvä hinta/laatu -suhde. Kokonaiskustannukset n. 400 eur.


    • Tämä merkki:
    • Laatu takaa laadun

      hei!

      Olen aina ollut Weberin omistaja ja olen aina Weberin omistaja. Omistan itse pari Weberiä, sekä pallogrillin että kaasugrillin/Summitin. Kaikki on
      toiminut erittäin hyvin. Ei tarvitse pelätä ruostumista, joka monen muungrillin osalta on valitettavaa, näin olen kuullut muilta grillimerkkien omistajilta. Mun kaikki kaverin grillaa nykyään Weberillä. Varsinkin
      Suomessa voit jättää Weberin ulos niin talvella kuin kesällä, lumisateessa tai sateessa! Weberillä on ihan mahtavat takuuajat. Olen asunut Jenkeissä ja siellä kaikki grillaa Weberillä. Mun käsittääkseni Weberi valmistetaan Chicagossa. Mun mielestä mahtavin juttu on myös poltimensuojat Weberissä,muissa ei ole polttimensuojia ja niissä käytetään laavakiveä, johon rasva osuessaa leimahtaa ja polttaa sun makkarat ja pihvit. Summitissa voin myös sulkea polttimia tai pitää kaikki auki, riippuen minkälasita ruokaa
      valmistan. Kaikki on helppoa.

      • Lihansyöjä

        Olen itsekin Weber hiiligrillin omistaja, mutta ei se nyt todellakaan ihan noin loistava laite ole kuin annoit ymmärtää. Jenkeissä tietty kaikki käyttää Jenkkivehkeitä... Materiaalien emalointi tuntuu kestävän, ok. Lämmön säätö huono.... jumituu ja on liian kuuma käsitellä paljain käsin.

        Weberin kaasugrillejä tutkin ennen omaa hankinta päätöstä, enkä tullut vakuuttuneeksi emaloidusta parilasta. Teen työkseni mekaanisten laitteiden teknistaloudellista evaluointia, ja koin Weberin kaasugrillin hinta/laatusuhteen huonommaksi nimenomaan emaloidun grilliarinan puolesta kuin vastavalla valurauta-arinalla varustetun Ruotsalaisen. Itse hanin pitkän harkinna jälkeen TeeSistä tämmöisen :

        http://www.landman.se/index.php?link=grillkat.php&katID=9


      • Jack
        Lihansyöjä kirjoitti:

        Olen itsekin Weber hiiligrillin omistaja, mutta ei se nyt todellakaan ihan noin loistava laite ole kuin annoit ymmärtää. Jenkeissä tietty kaikki käyttää Jenkkivehkeitä... Materiaalien emalointi tuntuu kestävän, ok. Lämmön säätö huono.... jumituu ja on liian kuuma käsitellä paljain käsin.

        Weberin kaasugrillejä tutkin ennen omaa hankinta päätöstä, enkä tullut vakuuttuneeksi emaloidusta parilasta. Teen työkseni mekaanisten laitteiden teknistaloudellista evaluointia, ja koin Weberin kaasugrillin hinta/laatusuhteen huonommaksi nimenomaan emaloidun grilliarinan puolesta kuin vastavalla valurauta-arinalla varustetun Ruotsalaisen. Itse hanin pitkän harkinna jälkeen TeeSistä tämmöisen :

        http://www.landman.se/index.php?link=grillkat.php&katID=9

        Paljonko?

        Kiitos!


      • Asy
        Jack kirjoitti:

        Paljonko?

        Kiitos!

        Ostettiin juuri ko. Landmann 3-polttimoinen. Bauhaussin tarjoushinta oli 299.


      • atlas
        Asy kirjoitti:

        Ostettiin juuri ko. Landmann 3-polttimoinen. Bauhaussin tarjoushinta oli 299.

        Ostin itse juuri 3-polttimella varustetun landmanin grillin 229 euroa, rosteria oleva kansi ja muutenkin tosi hyvä, suotittelen.


    • Grillaaja

      Suosittelen lämpimästi Weberin kaasugrilliä. Meillä grillataan mökillä kesällä kaikki ruoat ja käyttöä on myöhään syksyyn ja aikaisesta keväästä aloitellaan. Hyvin on kestänyt ja etenkin edustuskelpoisen näköisenä (silläkin on merkitystä, kun kyse on kuitenkin ruoan valmistuksesta). Ei siis kertakaikkisesti mitään negatiivista sanottavaa. Malli ei muistu mieleen, mutta eivätköhän nämä weberit ole kaikki yhtä laadukkaita.

    • sitner

      Meillä on maalla merenrannalla eli vaativissa oloissa ollut Weberin grilli kesät talvet ulkona jo yli 15 vuotta.

      Kaupunkiin hankittiin kallis Weberin Silver-malli. Ei tykätä. Vanha on hyvä.

      Paras grilli on ollut Fiestan.

    • Ari S

      Weber lienee ykkösvalinta jos raaskii laittaa rahaa yli neljä sataa.
      Hinta-laatusuhteeltaan kärkikastiin kuuluu just Rautian mainoksessa ollut Lumex joka on sama mitä Landman, kaksi polttimoinen valurauta grilli, hinta 219€, suosittelen.
      Siihen kun vielä hankkii esim. Biltemasta ruostumattomasta teräksestä tehdyn savustuspöntön, joka menee heittämällä sisään, niin voi savustella muikut ja affenet itse, suosittelen sitäkin ;)

    • Hannu

      Ruostumatonta rosteria, 25 v takuu Parilat myös rosteria! Alla kätevä rasvakeruupelti ja vaidettava foliovuoka jonne jämät kerääntyy!! Halppisgrillejä saa ainakin kaksi Weberin hinnalla eli on arvokas ostaa mutta kestänee isältä pojalle

    • grillinakki
      • Mk

        Kolmella polttimolla? Valot päälle, toihan on kahdella polttimella!!! Hankala piuhdistaa.. Puinen vaunu menee huonoksi talven jälkeen...


    • Peku666+666

      Miten te hoidatte sen, ettei liha pala valuraudasta tehtyyn grilliritilään? Tai sitten parillan käyttäjät, mitä eroa on sähkökäyttöisessä liedessä, jossa on parilla- pannu, verrattuna teidän kutsumaan grillaukseen tai pannulla paistamiseen?
      Henkilökohtaisesti, käytän grillien mukana tulevaa paksua grilliritilää vain lihan merkitsemiseen vieraille. Mielestäni paras grilliritilä olisi tehty pianonkielistä. Tämänlaista grilliä ei ole myynnissä, joten GRILLAILEN lihani erilaisten halsterien päällä, eivätkä näin lihat, ym. marinaadit pala valurautaiseen, ( Webberin ruostumattomaan ja paksuun) grilliritilään. !

      Onko kukaan samaa mieltä, että nykyiset grillit ritilän osata paistavat, eivätkä grilla lihaa?

      • Grillattu sika

        Itse käytän suihkutettavaa muurikka silavaa jossa on öljyä mukana. sitäkun suihkuttaa suoraan lihaan ni sitten liha ei tartu kiinni parillaan saatikka ritilään. muihin sinun mietteisiin ei ole vastausta.


      • Lihaa vai jotain?

        Ei lihan kanssa ole ollut mitään ongelmia.
        Sen sijaan kaupan marinaadiyrj*ssä olevat palaa aina parilaan, vaikka kuinka yrittäisi putsata ne lihat talouspaperilla, ne kait pitäisi ensin tiskata ja kuivattaa päivä...


      • Kukkelikuu

        Se ero tulee siinä että kaasugrillillä grillatessa kaasu höyrystyy nesteeksi palaessaan ja lopputulos on miljoona kertaa mehukkaampi liha kuin esim. sähkö- tai hiiligrillissä. Hyvän pihvin saa kun kuumentaa parilan tasaisen puolen kuumaksi, siihen nokare voita, käytä pihvi siinä 1-2 min puoleltaan, jonka jälkeen siirrät pihvin ritilä puolelle, mutta niin että vain parilan alla oleva poltin päällä, kansi kiinni ja semmoinen 10 min KANSI KIINNI! Sitten pihvit folioon ja vetäytymään 10 min... Toimii!!
        Huom Pihvin sellainen 3 cm paksu...


      • Peku666+666
        Kukkelikuu kirjoitti:

        Se ero tulee siinä että kaasugrillillä grillatessa kaasu höyrystyy nesteeksi palaessaan ja lopputulos on miljoona kertaa mehukkaampi liha kuin esim. sähkö- tai hiiligrillissä. Hyvän pihvin saa kun kuumentaa parilan tasaisen puolen kuumaksi, siihen nokare voita, käytä pihvi siinä 1-2 min puoleltaan, jonka jälkeen siirrät pihvin ritilä puolelle, mutta niin että vain parilan alla oleva poltin päällä, kansi kiinni ja semmoinen 10 min KANSI KIINNI! Sitten pihvit folioon ja vetäytymään 10 min... Toimii!!
        Huom Pihvin sellainen 3 cm paksu...

        Kiitti, neuvosta, eipä ole parilan tasainenpuoli ollutkaan koskaan kun tultapäin! Olen ajatellut sitä vähän pannulla paistamiseen verrattavaksi alueeksi.. , näin meillä.
        Kyllä myös aijon rakentaa ohuista pienon kielista tiheän vekon joho marinaadi, eivät muutkaan liemet lärtsädä kiinni, , Vain lihan kaunistus tehdän halstrillis.


    • Kaitsuu88

      Weberin 25 takuu on vitsi, se koskee kaikkea muuta paitsi niitä kuluvia osia. Itellä ollut 5 vuotta halpis merkki ja nyt oon kerran vaihtanut lämmönjakolevyt ja ritilän ja parilan ja vielä voin ostaa toisen samanlaisen uutena ja vielä jää rahaa lihoihinkin.

      • Ka Grilli

        Ääni Weberille. Koska alkuperäisen Genesiksen patentit ovat suurelta osin vanhentuneet ja kiinalaiset kopioivat niitä kilpaa. Kuinka muuten Futur, Cello, ym. valmistajat voivat tehdä hyvää tavaraa? Vastaus on hyödyntämällä edelläkävijän "vapautuneita" patentteja.
        Hankimme moottoroidun vartaan ja muutakin pientä. Katsotaan kaunko näiden kopioimiseen kuluu aikaa.


    • Ihmettelijä :)

      Weberin 25 v takuu:
      Polttimet ruostumatonta terästä 10 V.
      Flavorizer® Bars -tangot ruostumatonta terästä 5 V.
      Takuu kaikki muut osat 2 V.
      Kipinä sytytin 2 V.
      Grilliritilät ruostumatonta terästä 5 V.
      Grilliritilä 3 V.
      nailonkahva 0 V.
      Infrapuna, paahtopoltin 2 V.
      Posliiniemaloitu kansi (Läpiruostuminen) 25 V.
      Ruostumaton teräskansi 0 V.
      Valetut alumiiniosat (2 vuotta värit, paitsi maalin haalistuminen) 25 V.
      Jalusta/vaunu 2V.

    • mk

      Parikertaa koekeilleena en itse tule koskaan sotamaan kaasugrilliä ja rivarin pihalle itse tehnut riittävän ison grilli rosterista ja tulipesä vuorattu tulenkestävillä tiilillä ja voi kayttä puita tai hiilliä. Mökillä kunnollinen ulkogrilli aplvellut jo 40vuotta ja muurattu ja riittävän iso . Kaasugrillihän on melkein sama kuin kaasu-uuni mutta grillin muodossaa. Mitä se semmoinen grillaaminen on että laitetaan syötävät grilliin ja kansi kiinni ja osotellaan milloin kypsyy. Hiili/briketti ja puugrillillä saa paljon korkeammat lämpötilat enkä itse grillaa hiilloksella vaan pienellä tulella mutta se vaatii taitoa että onnistuu. Paras grillattava on loimu/grillattu lohi ja on hyvää ja sen kanssa pullo hyvää valkkaria niin maistuu. kaasugrilli on uusavuttomien grilli kun ei muuten osata grillata.

    • Niin tai näin

      Weberit ovat varmasti hyviä mutta joutuu siitä merkistä jonkun verran maksamaankin.

      Itsellä Futur Trio 3 Eco grilli joka on pelittänyt mainiosti nyt pari vuotta. Maksoi 250 €. Säilyy hyvänä kunhan sitä huoltaa kunnolla. Ruiskuta kunnolla CRC:tä peltipinnoille niin ei pääse ruoste kukkimaan. Grillausalasta 2/3 osaa on valurautaritilää ja 1/3 osa on umpiparila. Grillaa suht tasaistesti. Sivupoltin löytyy. Kuva: http://www.prisma.fi/tuotekuvat//large/64/3fdgla17geijnzpd.jpg

      "Futur Trio 3 grilli voitti vuonna 2005 Norjan TV:n järjestämän suuren jokavuotisen grillitestin. Testissä olivat edustettuina kaikki kaasugrillien valtamerkit."

      P.S. Tosi kokit grillaavat kyllä hiilellä eivätkä kaasugrilleihin sekaannu. ;-)

    • ruokamestari

      itse luotan weberin grilleihin
      terassilta löytyy weber57 cm:n Weber® Smokey Mountain™ Cooker
      weberin Weber Performer Premium 57 cm brikettigrilli.
      ja weberin kaasugrilli Genesis E-330

      sit löytyy vielä opan kaasumuurikka

      täytyy kyllä sanoa että weber on täysin hintansa arvoinen.

      • Pulled pork

        Edellinen Charbroil palveli 17v ja sittenkin meni romuksi vasta kun ulkonäkö rupesi olemaan niin silmää sairastava että uusi piti hommata.Pienen mietinnän jälkeen valinta kohdistui tarjouksesta Landmann Avaloniin joka pesi aikanaan kaasuvalon Napoleonin TM:n vertailussa.Grillin tullessa kotiin pakkauksen avauksen jälkeen esiin kuoriutui kuitenkin valmiiksi rutattu tuote joka meni välittömästi palautukseen ja uusi tilalle myyjältä.Kaikin puolin mallikas ruuanlaittoväline jolle odotan ainakin yhtä pitkää ikää kuin edellisellekkin.


      • Ei kumpaakaan
        Pulled pork kirjoitti:

        Edellinen Charbroil palveli 17v ja sittenkin meni romuksi vasta kun ulkonäkö rupesi olemaan niin silmää sairastava että uusi piti hommata.Pienen mietinnän jälkeen valinta kohdistui tarjouksesta Landmann Avaloniin joka pesi aikanaan kaasuvalon Napoleonin TM:n vertailussa.Grillin tullessa kotiin pakkauksen avauksen jälkeen esiin kuoriutui kuitenkin valmiiksi rutattu tuote joka meni välittömästi palautukseen ja uusi tilalle myyjältä.Kaikin puolin mallikas ruuanlaittoväline jolle odotan ainakin yhtä pitkää ikää kuin edellisellekkin.

        Ei siinä ollut ainakaan 6-0 tilannetta, vaan 0-0.
        Kummallakin hyvät puolensa eli huonoihin ominaisuuksiin kannattaa sit kiinittää huomiota.
        http://www.landmann.no/files/news/no/tmgrillitesti13062012378.pdf


    • Se on tässä!

      Halpistavaratalon BBQ ultimate edition, katso että on Luxury 5 versio.
      On muuten hyvä grilli, on 7 poltinta ja peltiarina.
      Sivukeitinkin on. Ainoa huono puoli on että ei oo rosteria, mutta muovinen huppu pitää grillin ja mäntypuisen alustan suojassa auringonpaisteelta ja sateelta vuosia.

      Hintakaan ei ole paha 69 euroa. Lisäksi pitää ostaa kaasuletku ja paineenalennusventtiili.

      Huom. älä unohda hankkia kelmmaria jolla saat letkun kiinni grilliin.

      Ja sitten.........












































      nyt rillataan!

      • polttimetkaakkoon

        7 poltinta ?

        Ilmeisesti nyt puhutaan polttimesta eri merkityksessä kun itse sen ymmärtäisin.


      • Kuittailija
        polttimetkaakkoon kirjoitti:

        7 poltinta ?

        Ilmeisesti nyt puhutaan polttimesta eri merkityksessä kun itse sen ymmärtäisin.

        Kyllä!
        2 poltinta itse grillissä, ja polttimet tietenkin leveyssuunnassa ettei pysty lämpöä jakamaan niin kuin weberissä jossa polttimet ovat syvyyssuunnassa.
        Loput 5 poltinta on, 1 grillaajan päässä, 1 emännän päässä, ja 3 halpistavaratalon hyllyssä varaosana ostettavaksi. Osta varatoon, sillä ensi vuonna ei saa enää luxyry 5. Varaosia, vaan malli on muuttunut luxyry 6:ksi.
        Hehehehehe, köyhät!


    • Anonyymi

      Grillikauppa akaalta todella surkea toimitus 7vrk 100km päähän ,sitten kuin se saatiin niin se oli kansi valmiiksi muhkuroilla.
      Takuu asiat oli vaikea saada ketään hoitamaan sitä (joka on vieläkin kesken) ????
      En todellakaan suosittele em,kauppaa.

    • Anonyymi

      Weber Genesis vm. 1990, käytössä joka kesä, puu osat käsitelty, muuten alkuperäinen. Ei koskaan mitään ongelmaa ja käyttö jatkuu yhä. Ostaisin uuden, mutta kun ikää on jo yli 70v., niin ehkä nykyinen kestää loppuun saakka?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2802
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      259
      2792
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1876
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe