Kertokaapa tällä palstalla kirjoittelevat ammattinne ja saamanne ÄO tuloksenne mensan virallisesta testistä. Jos ette ole käyneet virallisessa virallista testissä, niin voitte kertoa myös mensan nettitestin tuloksen ja ammatin.
Itse olen jatko-opiskelija ja 135 sain virallisesta mensan testistä.
Palstalla keskustelijoiden ammatit ja ÄO
11
242
Vastaukset
- kommarivaltio
DI ja on parempaakin tekemistä kuin juosta testeissä. Se ken suomessa asuu on tyhmä. Pakolaisetkin palaavat sinne mistä ovat tulleet.
- a-loit-ta-ja
Asuin ennen Suomessa ja opiskelin siellä myös DI:ksi. Tosin nykyään en enää opiskele Suomessa, vaan olen jatko-opiskelijana ei-suomalaisessa yliopistossa.
Kun olen seurannut uutisointia Suomesta täältäkäsin, niin näen Suomen tulevaisuuden todella synkkänä. Tilanne myöhemmin Suomessa on todennäköisesti sama, kuin Ruotsissa nykyään. En usko, että palaan Suomeen enää pysyvästi asumaan. - ewr25325gf
a-loit-ta-ja kirjoitti:
Asuin ennen Suomessa ja opiskelin siellä myös DI:ksi. Tosin nykyään en enää opiskele Suomessa, vaan olen jatko-opiskelijana ei-suomalaisessa yliopistossa.
Kun olen seurannut uutisointia Suomesta täältäkäsin, niin näen Suomen tulevaisuuden todella synkkänä. Tilanne myöhemmin Suomessa on todennäköisesti sama, kuin Ruotsissa nykyään. En usko, että palaan Suomeen enää pysyvästi asumaan.Suomella on vain yksi mahdollisuus: tuottaa semmoinen määrä aivopääomaa jotta siitä tulee maailman johtavia maita tieteessä ja muussa älylliseen toimintaan pohjautuvilla aloilla. Suomella on siihen loistavat edellytykset (korkea koulutus, kaikille perustulo jne)mutta keskittyminen on väärä kun yritetään luoda tavallista työtä.
Lahjakkaita ihmisiä, esimerkiksi 2 % lahjakkaimmasta päästä, on 7,5 miljardin väestössä 150 miljoonaa, moninmoninkertaisesti verrattuna maailmanlaajuisen Mensan jäsenistöön.
Niillä, jotka elävät Mensan mukana, on siihen erityinen syy, mutta jääköön poliittisesti korrektina aikana sanomatta.- hj5kj
Työtön jo valovuosia, kolmannessa polvessa poikamies, ÄO isompi kuin kengän numerojen summa.
- lifeisforliving00
29v työtön ja en aio mennä enää työelämään takaisin. Älykkyyteni testattiin siellä ja ymmärsin olevan liian älykäs viettämään elämäni raatamalla niska limassa töitä ja eläkkeellä huomaten kuinka elämä valui hukkaan. Mensan testistä sain 103.
- lisääköyhempiä100
Suojatyöpaikka kunnalla ja valtiolla.
- opiskelija143
opiskelija 143 (nettitesti)
- ÄälÄlykkö
Työtön, ÄÖ 90, tulin vaan sanommaan että trumppi on nero ja niin viisas että.
Olen ammatiltani ufotutkija, enkä millään ymmärrä, mistä ihmeen testistä täällä oikein puhutaan.
- sammaa
Sain virallisesta testistä 168 ja ammattini on myyjä. Olen voittanut vuoden parhaan myyjä palkinnon yrityksemmä 11v putkeen :) sitä se älykkyys tuo :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346