Kuinka paljon keskimäärin syötte ja haette ruokaa laivalla?
Itse lappaan ruokaa isot kasat ja haen paljon lisää. Esim: salaattia, pari lautasellista lämmintä ruokaa,alkupaloja ja merenherkkuja, tacoja ja lisäksi jäätelöä ja jälkiruokaa. Mietinpä tässä vain paljon tuollaisesta kertyy kaloreita kun itse pitäisi vähäsen tarkkailla mitä suuhunsa pistää.
Laivan buffet
2
567
Vastaukset
- ahmiton
Tallinnan ja Tukholmanlaivoilla huomaa kyllä bussimatkalaisten nälän.
Heillehän puhvetti on jo lounas. - sikaniskoille
Tollo. Tuommosille pitäs olla oma sikasankko jonne kaikki mätetään sekaisin ja kauhalla suuhun. Voin vaan kuvitella kun tuommonen läskimonsteri vyöryy kuola valuen ja läskit hölskyen pitkin ahtaita pöydän välejä. Tarkkailee tosiaan mitä suuhunsa pistää eli mättää lastenpöydästäkin kaiken.
Jos joku oikeesti haluaa tietää miten siellä noutopöydässä kantsis syödä niin laivan henkilökunta kyllä jeesaa. Oon tän käynyt työn puolesta joskus. Muistaakeni 7 kertaa oisi hyvä käydä tietyssä järjestyksessä .. siis salaatit, äyriäiset, leikkeleet.. jne jne ja väleihin raikasta vettä, pala juustoa ja TAUKOJA.
Ei kenenkään elimistö kestä kaksin käsin ruoan lappamista ja siihen vielä joku ällöttävä keskiolut.. hyi suatana !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835047Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,214440Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2563007Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 421812
- 701780
- 221777