Kuinka paljon keskimäärin syötte ja haette ruokaa laivalla?
Itse lappaan ruokaa isot kasat ja haen paljon lisää. Esim: salaattia, pari lautasellista lämmintä ruokaa,alkupaloja ja merenherkkuja, tacoja ja lisäksi jäätelöä ja jälkiruokaa. Mietinpä tässä vain paljon tuollaisesta kertyy kaloreita kun itse pitäisi vähäsen tarkkailla mitä suuhunsa pistää.
Laivan buffet
2
443
Vastaukset
- ahmiton
Tallinnan ja Tukholmanlaivoilla huomaa kyllä bussimatkalaisten nälän.
Heillehän puhvetti on jo lounas. - sikaniskoille
Tollo. Tuommosille pitäs olla oma sikasankko jonne kaikki mätetään sekaisin ja kauhalla suuhun. Voin vaan kuvitella kun tuommonen läskimonsteri vyöryy kuola valuen ja läskit hölskyen pitkin ahtaita pöydän välejä. Tarkkailee tosiaan mitä suuhunsa pistää eli mättää lastenpöydästäkin kaiken.
Jos joku oikeesti haluaa tietää miten siellä noutopöydässä kantsis syödä niin laivan henkilökunta kyllä jeesaa. Oon tän käynyt työn puolesta joskus. Muistaakeni 7 kertaa oisi hyvä käydä tietyssä järjestyksessä .. siis salaatit, äyriäiset, leikkeleet.. jne jne ja väleihin raikasta vettä, pala juustoa ja TAUKOJA.
Ei kenenkään elimistö kestä kaksin käsin ruoan lappamista ja siihen vielä joku ällöttävä keskiolut.. hyi suatana !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974