Kuinka paljon keskimäärin syötte ja haette ruokaa laivalla?
Itse lappaan ruokaa isot kasat ja haen paljon lisää. Esim: salaattia, pari lautasellista lämmintä ruokaa,alkupaloja ja merenherkkuja, tacoja ja lisäksi jäätelöä ja jälkiruokaa. Mietinpä tässä vain paljon tuollaisesta kertyy kaloreita kun itse pitäisi vähäsen tarkkailla mitä suuhunsa pistää.
Laivan buffet
2
466
Vastaukset
- ahmiton
Tallinnan ja Tukholmanlaivoilla huomaa kyllä bussimatkalaisten nälän.
Heillehän puhvetti on jo lounas. - sikaniskoille
Tollo. Tuommosille pitäs olla oma sikasankko jonne kaikki mätetään sekaisin ja kauhalla suuhun. Voin vaan kuvitella kun tuommonen läskimonsteri vyöryy kuola valuen ja läskit hölskyen pitkin ahtaita pöydän välejä. Tarkkailee tosiaan mitä suuhunsa pistää eli mättää lastenpöydästäkin kaiken.
Jos joku oikeesti haluaa tietää miten siellä noutopöydässä kantsis syödä niin laivan henkilökunta kyllä jeesaa. Oon tän käynyt työn puolesta joskus. Muistaakeni 7 kertaa oisi hyvä käydä tietyssä järjestyksessä .. siis salaatit, äyriäiset, leikkeleet.. jne jne ja väleihin raikasta vettä, pala juustoa ja TAUKOJA.
Ei kenenkään elimistö kestä kaksin käsin ruoan lappamista ja siihen vielä joku ällöttävä keskiolut.. hyi suatana !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156