Tilataan 10 annosta nähtäville?
Michelin-tähtipaikoissa?
Nim. Esson baariin
Mikä on maistelumenu?
3
3418
Vastaukset
- Tuttu-juttu-
Maistelumenu on menu joka koostuu monesta pienestä annoksesta, ja asiakas ei voi valita noita annoksia etukäteen, vaan syö sen mitä eteen tuodaan (monet paikat toki kysyvät etukäteen allergioista).
Annoksia ei siis tule "nähtäville" vaan ihan syötäväksi.
Oma viimeisin kokemukseni maistelumenusta Ask-ravintolasta. En muista kuinka monta ruokalajeja oli; niitä oli saamassamme listassa 10, mutta sitten tuli keittiön tervehdyksiä ja väliruokia yms. Kyllä niitä varmaan 15 oli yhteensä.
Lopussa ei kuitenkaan ollut millään lailla ähky olo koska annokset olivat pieniä, ja ne tarjoiltiin sopivin väliajoin (illalliseen meni 3,5 tuntia).
Yksi elämäni parhaimmista ruokailukokemuksista. - Herkkukasari
Meillä maistelumenu on erityinen useammasta ruokalajista koostuva menu, johon viinit sovitetaan harkiten. Tarkoituksena on, että ruokailijoille rakentuu tietyn teeman ympärille poikkeuksellisen hieno ja yhtenäinen kokemus: ruokalajit täydentävät toisiaan ja tarjoavat riittävästi yllätyksellisyyttä – viinit korostavat ruokien makua ja kasvattavat kokemuksen ihan uudelle tasolla.
Mitä useampia ruokalajeja on, sitä pienempiä annokset sitten ovat, jotta ruokailija jaksaa nousta vielä pöydästäkin.
Meillä myös ohjattu maistelu sisältyy aina maistelumenuihin, joten osallistujat oppivat, mitä ruoan ja viinin liitto tarkoittaa. Voit lukea lisää meidän yrityksen sivuilta: https://www.herkkukasari.fi/maistelumenu - Anonyymi
Järkyttävää katsoa Diiliä, kun yksikään kilpailija ei edes tiedä mitä maistelumenu tarkoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391609En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121018
- 7981
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836