Meillä olisi varmasti joka päivä seksipäivä.
Pelkkä ajatuskin tuntuu jo rakastelulta.
Seksiä Sinun kanssa
25
635
Vastaukset
- onkomuitaideoita
seksipäivä kuulostaa kivalta, maanantai voi solla sellainen aina :)
- Ekstaasissa365
Minulla on tuollaista joka päivä. Se on mielettömän ihanaa. 😊
- hanaahanaa
Voi ei miksi olet täällä?
- Ekstaasissa365
hanaahanaa kirjoitti:
Voi ei miksi olet täällä?
Ehdin ihan hyvin. 😊
- tyrfgvb
vai niin, pehmonalleako panet
- Ekstaasissa365
Nou, nainen vaan on sellainen eroottinen tapaus, hyvällä tavalla. 😊
- mitenkähänon
Seksipäiviä riittäisi. Pitäisi testata joka paikka. Tai ihan sama missä, pöydällä, sängyssä, suihkussa, missä tahansa se tuntuisi upealta sinun kanssasi.
Ollaanhan me vähän jo päästy maistelemaan. ;) Paranisi siitä vielä kun pääsisimme harjoittelemaan. Luulenpa ettei yksi kerta päivässä riittäisi.
Kestäisitköhän sen, kultaseni? ;)- Kesälläsitten
Joo, tuun valitsemaan 😎
- ghmbn
joku kusettaja täällä keskuudessamme, huomaatteko
- Ekstaasissa365
Oletko jotenkin estoinen ja rajoittunut?
- yujhk
vituttaa vaan paskanjauhajat
- Ekstaasissa365
Älä sitten jauha paskaa. Helppoa.
- 101010101010
sinun kanssasi joka päivä ja monta kertaa
- Ekstaasissa356
101010101010 kirjoitti:
sinun kanssasi joka päivä ja monta kertaa
Ehdin tehdä muutakin. 😊
- siinähänsulla
näkyy jo olevan sitä seksiä. Siivoisit kämppäsi ensin...
http://tarullaonjano.blogspot.fi/- pelaavähemmin
ja stalkkaa myöskin, niin ehdit siivota kämppäsikin. Luuletko että joku tuollaisen törkyämmän kanssa haluisi seksiä???
- ghjh
mulla käy viikkosiivoaja :) tuo oli vaan afterparty kuva ;)
- ghjh
mulla käy viikkosiivoaja :) tuo oli vaan afterparty kuva ;)
- Kummaa_touhua
Miksi te aina riitelette täällä?
Täällä riidellään mitä ilmeisimmin siksi, että YKSI JOS TOINENKIN KESKUSTELIJA ON TUNNISTAVINAAN milloin minkäkin,
REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ KIRJOITETUN KOMMENTIN TAKAA jonkun tuttavansa. Sitten kun lopulta selviää, että toinen sanailija on Turusta ja toinen Jyväskylästä - tulee hiljaista.
Tällä palstalla eletään suurimmaksi osaksi harhassa
tunnistaen omiksi tuttaviksi ja kaivatuiksi täysin tuntemattomia ihmisiä. Minä en luotakaan yhteenkään tällaisen anonyymipalstan kautta REKISTERÖITYMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ LEVITETTYYN
"TIETOON" jonkun tuttavan asioista, joista annetaan täällä vain viitteitä.- Dghggh
Eihän kukaan tunnista jos ei anna tunnisteita. Ellei sitten joku ihan tahallaan niin tee?
- tokkiinssa
jos vielä oot vapaa..
https://youtu.be/IrSgfFzdwns - Anonyymi
niin olisi ja monta kertaa päivässä. huhu huh kuumottaa jo ajatuski
- Anonyymi
Yksi narsudemarikettu puhui samoin kuin kirjoitat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27566Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472