finnejä ilmaantunut kasvoihin ja selkään. Olo tuntunut turvonneelta. Huomenna punnitsen mitä näyttää vaaka. Jos paino noussut yhtään, lopetan näiden syömisen.
6päivää syöty ehkäisypillereitä
23
274
Vastaukset
- lurejhf
hyvä kun muistutit, multakun otetaan kierukka pois niin vaihdan kans pillereihin :)
mietiskelen tässä just kaikkia taiteen sääntöjä, kun tapailee jotain ni ei o soveliasta ainakaan panna sitten muita mutta mitä muuta taiteen säääntöjä siihen kuuluu?
oon parille ex panolle laittanut viestiä.. sen ois voinut jättää tekemättä..
varmaan enempi tekemistä tarvii elämään ni ei tee tyhmyyksiä.- Jätä_minut_rauhaan
Evvk. Mies et huijaa ketään. Nai niitä huorias
- sinun_oikeutesi_nainen
Nainen! Se ei ole sinun velvollisuutesi huolehtia ehkäisystä!
Pakota joka kerta mies laittamaan kondomi! Muuten älä anna!
Jos tulee vahinko niin abortti tai elatusmaksut! - rfjkfmf
ehkäiysissä on hyviä puolikain mm veri ei valu ;Dsitä ei viitti kesken ottaa pois kun KIVULIASTA niin sitten en tee paskatuutteja <3 ainakaan 5 vuoteen.
- rfjkfmf
ehkäiysissä on hyviä puolikain mm veri ei valu ;Dsitä ei viitti kesken ottaa pois kun KIVULIASTA niin sitten en tee paskatuutteja <3 ainakaan 5 vuoteen.
- ihanat-pallopillerit
Mä kanssa syön noita pillereitä päivittäin, että kesällä pysyisin paremmin pinnalla uimarannalla. Kunnollinen lihavuus on hienoa. Ei tarvita erikseen kellukkeita laittaa.
- mitävittuasaatanad
oon syönyt pillereitä ja ei aiheuta aknea eikä myöskään lihota, ihme juttuja täällä on.
kondomi ei suojaa mitenkään varmasti,
esim joskus sperma tulee niin vauhilla että ne spermat menee ohi siitä kondomista- sinun_oikeutesi_cd
Hauska juttu, kun luin näin jälkeenpäin, että itseasiassa e-pillerit ehkäisevät aknea..
Kai tämä palsta on täynnä kaapissaolevia tyttöilijöitä, jotka eivät uskalla ilmaista seksuaali-identiteettiään, niin pitää tyytyä naisen esittämiseen netissä. Tai sitten muuten vaan trollaavia naisia. Oli miten oli, transvetismiä ei luokitella nykyään sairaudeksi ja uuden avioliittolain myötä seksuaalivähemmistöilläkin pitäisi olla vapaampi asema, joten vapaasti vaan..
- elletpuhuitestäs
sori vaan, mulla on mies ja en ole transu vaan aito nainen:)
ja meillä on 7 lasta mun miehen kaa eli ollaan onnellinne suurperhe et meni arvailusi nyt ihan puihin- sinun_oikeutesi_nainen
Miksi suutuit? Vaihtoehtona oli trollaava nainen. Olitko siis aloittaja? Viesti oli tarkoitettu aloittajalle.
- Jskdkf
Syötkö minipillereitä? Ne voivat aiheuttaa finnejä. Pyydä yhdistelmäehkäisypillereitä. Niistä esim. Yasminilla voi olla positiivisia vaikutuksia ihon kuntoon.
- saatokijoo
leikkaan vehkeet pois niku mies konsanaan ja panen menemään niku mies konsanaan .) nykyajan miehet on naista esittäviä ja nykyajan naisilal on enempi munaa ja pallia kun "miehillä"
- sinun_oikeutesi_nainen
Eihän transseksuaalisuudella ole mitään tekemistä transvestisuuden tai cis-mieheyden kanssa. :D
Nainen saa ilmaista itseään vaikka miehekkäästi jos niin tuntee. :D
- treabsjut
joo mutta puhuttiinkin yleisesti transuista, tarnsu on transu oli se seksiin tai pukeutumiseen liittyvää, koirakin on koira toinen vaan kultainen noutaja ja toinen lab.
- sinun_oikeutesi_nainen
Sinulla on ahdas ajattelu.
Jos tarkoitat transulla transsukupuolista, niin se tarkoittaa, että henkilö ei koe fyysistä sukupuolea omaksi ja haluaa korjata asian leikkauksella.
Transvestismi on taas enemmänkin fetissi, joka voi olla hetero tai homoseksuaalisella ihmisellä, mikä tarkoittaa, että henkilö haluaa eläytyä vastakkaiseen sukupuoleen esim. pukeutumalla vastakkaisen sukupuolen roolin mukaisiin vaatteisiin.
Koirarodut eivät istu tähän yhtälöön millään tavalla. - koiraajakarvoi
en sinutellut enkä varsin teititellyt. tottakait liittyy.
transuthan panee miehiä koska ajattelevat, kokevat ja käyttäytyvät naismaisesti. eli ovat murrosiässä olleet ilman isää ja samistuneet siskoonsa tai äitiinsä, ilmeisesti olleet vielä koulukiusattuja finninaamoja eli poikakavereitakaan ei ole ollut eikä tytöe ole olleet kiinnostuneita, joten on naisellinen identiteetti eikä kukaan oikea naine halua olla sellasen nyhverön kaa eli ne ovat transuja jotka ovat miesten kaa, toisille se on pukeutumista ja runkkaamista ja joku on keksinyt sille sanan ja toset haluavat että niitä pannaan pilluun kuten muitakin naisia ja ne leikkaat putken tilalle rein ja joku on keksinyt tälle sanan. se et pidät muiden keksintöjä viisaana kertoo sinusta paljon siksi varman koiravertaus tuli mieleeni... - sinun_oikeutesi_nainen
koiraajakarvoi kirjoitti:
en sinutellut enkä varsin teititellyt. tottakait liittyy.
transuthan panee miehiä koska ajattelevat, kokevat ja käyttäytyvät naismaisesti. eli ovat murrosiässä olleet ilman isää ja samistuneet siskoonsa tai äitiinsä, ilmeisesti olleet vielä koulukiusattuja finninaamoja eli poikakavereitakaan ei ole ollut eikä tytöe ole olleet kiinnostuneita, joten on naisellinen identiteetti eikä kukaan oikea naine halua olla sellasen nyhverön kaa eli ne ovat transuja jotka ovat miesten kaa, toisille se on pukeutumista ja runkkaamista ja joku on keksinyt sille sanan ja toset haluavat että niitä pannaan pilluun kuten muitakin naisia ja ne leikkaat putken tilalle rein ja joku on keksinyt tälle sanan. se et pidät muiden keksintöjä viisaana kertoo sinusta paljon siksi varman koiravertaus tuli mieleeni...Tiedätkö miten hullua pidetään jännityksessä?
Kommentoin sen sinulle viestillä huomenna. ;) - murjoma
mulle soitettiin 70 luvulta, kuulemma vitsit oli vähissä. pyysin soittamaan teikäläiselle
- treabsjut
joo mutta puhuttiinkin yleisesti transuista, tarnsu on transu oli se seksiin tai pukeutumiseen liittyvää, koirakin on koira toinen vaan kultainen noutaja ja toinen lab.
Minulle eivät ole koskaan pillerit sopineet, migreenin vuoksi.
(Luojan kiitos muita, migreeniä vakavampia fyysisiä sairauksia ei ole.
Enkä kaipaa luentoa siitä, miten migreeni voi altistaa aivoinfarktille tai miten helvetillistä migreenikipu on. Tiedän kyllä em. tosiseikat. Eräällä läheiselläni on munuaisten toiminnassa jonkinlaisia ongelmia, siihen verrattuna migreeni ei ole "mitään". Minun mielestäni.)- harvemimiestransvestiitt
just oli juttua et yliopistot on täynnä naisopiskelijoita ei transuja vaan aitoja alkuperäsiä naisia, jotka on identiteetiltään ja ajatuksiltaan naisia, miehet jänyt unholaan. naisten maailma ni kyl sen takia varmasti transuus alkanut kiinnostakaan
- sinun_oikeutesi_nainen
Sinusta siis naisten ympäröimät miehet muuttuvat transseksuaaleiksi? Ihan hardcore sukupuolierottelua! :D
Taataan siis jatkossa täysin miehiset ja täysin naiselliset työpaikat!
Ps. Johtaako oman sukupuolen seura sitten homoseksuaaliksi, niinkuin vankilassa "tapahtuu" miehille??
- iuytghj
nii ohan se harmillista tosiaan et mies voi panna vaikka oksanreikää mutta orgasmi ei tunnu miltään toisinkuin naisilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523