Kiinassakin on paljon ätämikäisia

eiolesielläparemmin

36

500

Äänestä

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noista kiinan(kin) jämänaisistahan joskus oli täälläkin puhetta. Aikalailla samanlainen tilanne kuin meillä mutta ero tulee siinä että Kiinassa sentään valtio tekee jotain asian eteen eikä vain seiso lapaset suorana ja lapa lisää nuoria miehiä maahan mauslimimaista niin kuin täällä vajakkilassa:

"Kommunistinen puolueen propaganda moittii koulutettuja naisia kranttuilusta, koska se pelkää näiden avioituvan ja tekevän lapsia myöhemmin tai jäävän lapsettomiksi. Puolue kun haluaisi, että älykkäimmät naiset synnyttäisivät ja kasvattaisivat lapsia, jotta kiinalaiset jalostuisivat fiksummiksi."

Noinhan sen pitäisi mennä, täälläkin pitäisi valtion tukea ajatusta että naiset tekisivät lapsia älykkäille, kilteille & kunnollisille miehille mutta tämä feministinen vajakkivaltio tekee juuri päinvastoin ja tukee naisten lisääntymistä mielenterveysongelmaisten jännämiesten kanssa.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naiset haluaa hakkaavan jännämiehen. Muuten se on häpeä naisen vanhemmille jollei nainen kelpuuta hakkaavaa jännämiestä.

• kyllästynyt_

No ei halua. Lopeta jo toi aina toistamasi paska

• Kiltti-ja-kunnollinen

Kiinassa naiset kouluttautuu mutta ei se koulutustaso merkkaa mitään onko mies kunnollinen. Suomessakin insinöörit hakkaavat naisia. Nainen luulee että kun mies tienaa yvin se on sitten hyvä kumppani.

• missävika

Miksi miehet ovat kaikkialla surkeita. Eivät esim. pärjää koulutuksessa ilman etuoikeuksia. Kun miestennetuoikeudet poistetaan, naiset ajavat heti heidän ohitseen.

• Mitä koulutukseen liittyviä etuoikeuksia miehillä on?

• Edwardo_han

Eikö palstan nimeksi voisi vaihtaa runollisen paljaat oksat ja kellastuneet helmet! Ei vittu kun meikäläinen rakastaa kiinalaisia!

Mutta noin muuten, eikö nuo läpät kuulosta melkoisen tutuilta? Kiinalaiset keskittyvät isoon peliin, kun taas toisaalla heilutellaan sateenkaarilippuja ja syleillään yön pimeyttä. Meilläkin olisi ihan hyvät palikat toimia viisaammin, mutta sumutettu kansa halutaan jostain syystä nitistää lopullisesti.

Tulevaisuudessa toisten lapset käristyvät napalmissa, kun taas toisten katselevat sitä ihanuutta mieli tyynenä tsaijua ryystäen. Kippis sille!

• Jälleen todellinen rimanalistus Helsingin Sanomien feministitoimittajalta (Mari Manninen). Paljon jäi tahallaan sanomatta.

"Molemmissa maissa nuoria naisia syytetään julkisessa keskustelussa nirsoilusta miesten suhteen."

Miksi tätä ei saisi sanoa? Kyseessä on fakta.

"Naisen ikään kuin kuuluisi huolia edes joku mies ja pitää miehestä hellästi huolta."

Täyttä vittuilua väittää että pitäisi pitää hellästi huolta. Niin... vahva ja itsenäinen nainen ja huoltapidettävä mies. Ihme nälvimistä. Miksi tuollainen yleensäkin päästetään kirjoittamaan Suomen suurimaan sanomalehteen?

"kiinalaismiehistä iso osa tahtoo edelleen avioitua itseään heikommalta näyttävän naisen kanssa" "moni mies karsastaa vahvoja, koulutettuja naisia" "Niinpä Kiinaan on myös muotoutumassa pystypäinen sinkkunaisten porukka."

Onkohan todellakin näin? Ei todellakaan. Uskoisin että Kiinassa, ihan niin kuin muissakin maissa vähemmän koulutetulla miehelle kelpaa oikein hyvin koulutetumpi nainen, mutta naisten hypergamian takia naisille tämä ei käy.

"Maaseudun vaimopulaa on Kiinassa ratkottu kuten Suomessa. Suomeen on haettu morsiamia ainakin Thaimaasta ja Venäjältä, Kiinaan heitä tulee esimerkiksi Vietnamista ja Pohjois-Koreasta."

Mainitsematta jäi, että kiinalaisnaiselle kelpaa varmasti länsimainen rikas mies, aivan kuten moni suomalaisnainen hakee kumppaninsa länsieuroopasta päästäkseen tuhlaamaan mahdollisimman rikkaan miehen rahoja.

Artikkeli on täyttä paskaa ja feminismiä.

• otan.osaa

Sun katkeria kommenttejasi lukiessa tulee aina mieleen ettei MGTOW taida hirveän kivaa olla, varsinkin kun se on naisten päätös olla huolimatta kaltaistasi kusirunkkaria.

• otan.osaa kirjoitti:

Sun katkeria kommenttejasi lukiessa tulee aina mieleen ettei MGTOW taida hirveän kivaa olla, varsinkin kun se on naisten päätös olla huolimatta kaltaistasi kusirunkkaria.

Otan osaa sinun puolestasi. Olet täysin turha ihminen, eikä kukaan sinua tarvitse.

Kommenttini ei ollut katkera vaan todella hyvä ja osuva. Kertoo paljon sinusta, ettet pysty sanomaan yhtään järkevää vasta-argumenttia vaan kutsut minua kusirunkkariksi.

Olet tyypillinen suomalainen feministinainen.

MGTOW !!!

• otan.osaa
        super-atm kirjoitti:

Otan osaa sinun puolestasi. Olet täysin turha ihminen, eikä kukaan sinua tarvitse.

Kommenttini ei ollut katkera vaan todella hyvä ja osuva. Kertoo paljon sinusta, ettet pysty sanomaan yhtään järkevää vasta-argumenttia vaan kutsut minua kusirunkkariksi.

Olet tyypillinen suomalainen feministinainen.

MGTOW !!!

Se on helppo huudella MGTOW kun yksikään nainen ei edes sylkäise sun suuntaasi.

• otan.osaa kirjoitti:

Se on helppo huudella MGTOW kun yksikään nainen ei edes sylkäise sun suuntaasi.

Minulla on mahdollisuuksia moneenkin naiseen. Ärsyttääkö se sinua jotenkin ;)

MGTOW forever!!!

Seuraavat kommentit mitä saan ovat osoituksia feminsitien katkeruudesta ja kurpparaivosta. Mitä enemmän kommentoitte, sitä enemmän olette hävinneet!

• atmillekauhaa
        super-atm kirjoitti:

MGTOW forever!!!

Seuraavat kommentit mitä saan ovat osoituksia feminsitien katkeruudesta ja kurpparaivosta. Mitä enemmän kommentoitte, sitä enemmän olette hävinneet!

Löylykauha perseessä rauhoittaisi sinua.

• otan.osaa
        super-atm kirjoitti:

MGTOW forever!!!

Kaikki sun kommenttisi ovat osoitusta sun luuseriudestasi.

• otan.osaa kirjoitti:

Kaikki sun kommenttisi ovat osoitusta sun luuseriudestasi.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Mgtow ;)

• olet.häviäjä
        super-atm kirjoitti:

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Mgtow ;)

Mihin tuo karavaani, jossa on yksinäinen runkkaava vanhapoika, viekään sinut?

• olet.häviäjä kirjoitti:

Mihin tuo karavaani, jossa on yksinäinen runkkaava vanhapoika, viekään sinut?

Olen tämän elämän voittaja!

Miksi olet niin vihainen, etkä pysty normaaliin keskusteluun?

• otan.osaa
        super-atm kirjoitti:

Olen tämän elämän voittaja!

Miksi olet niin vihainen, etkä pysty normaaliin keskusteluun?

Kai sinä tajuat että sinä et olisi MGTOW mikäli sinulla olisi ollut mahdollisuus saada aikoinaan parisuhde ja perhe. Sun juttusi ovat vain katkeruutta.

• otan.osaa kirjoitti:

Kai sinä tajuat että sinä et olisi MGTOW mikäli sinulla olisi ollut mahdollisuus saada aikoinaan parisuhde ja perhe. Sun juttusi ovat vain katkeruutta.

Tällä hetkellä kolme yksinkertaista ja katkeraa feministiä on peukuttanut edellistä kommentoijaa perseeseen.

Minulla on ollut useitakin kertoja mahdollisuus parisuhteeseen, mutta en suostu aisuriksi ja naisten hypergamiaan.

Kun olin nuorempi niin oli naisten suhteen hyvin hiljaista. Mutta sitten kun olin koulut käynyt, hankkinut omaisuutta ja päässyt ihan hyville tuloille, niin jopas alkoi etenkin yh-mammoja raha kiinnostamaan.

Joten valintani on mgtow. Suosittelen myös muita miehiä harkitsemaan tarkkaan kannattaako suostua itseään alemman tason naisen kanssa parisuhteeseen ja aisuriksi.

Mitä enemmän raivoatte, niin sitä enemmän myönnätte että MGTOW on uhka miesten taloudelliselle hyväksikäytölle ja naisten hypergamialle.

MGTOW !!!

• readyornott

Loistava artikkeli. Tämän palstan kommentit täyttä kuraa suurimmaksi osaksi.

Erityisen hyvää oli jutussa tuo, että monia arvostellaan ja naureskellaan sinkkuuden takia. Näinhän on myös Suomessa, että miehiä jotka eivät ole seurustelleet haukutaan kultapossukerholaisiksi. Ihan turha on syyllistää ketään sinkkuudesta. Ei miehiä eikä naisia.

• Mitä loistavaa artikkelissa on? Sekö että siinä syyllistetään miehiä ja kehutaan naisia? Sekö, että se on julkaistu Suomen femisitisimmässä lehdessä jälleen yhden katkeran feministitoimittajan kirjoittamana?

• readyornott
        super-atm kirjoitti:

Mitä loistavaa artikkelissa on? Sekö että siinä syyllistetään miehiä ja kehutaan naisia? Sekö, että se on julkaistu Suomen femisitisimmässä lehdessä jälleen yhden katkeran feministitoimittajan kirjoittamana?

Opettele lukemaan. Se monesti auttaa ymmärtämään.

• readyornott kirjoitti:

Opettele lukemaan. Se monesti auttaa ymmärtämään.

Osaan lukea ja kommentoida erinomaisesti. Sinä ilmeisesti et osaa kun et parempaan kommenttiin pystynyt.

• Suositteluna niille, jotka tuotakin paskalehteä tilaavat, että kannattaa lopettaa tilaaminen saman tien.

En tiedä onko se ollut joskus parempi lehti, mutta nykyään se on täynnä miesvihaa ja feminismiä.

• Kyllä hesari on oikein hyvä lehti ja miksi sitä hyvän lehden tilaamista kannattaisi lopettaa ja vaihtaa sitä johonkin ätmien lukemaan persujunttien puoluelehteen.

• DarkFear kirjoitti:

Kyllä hesari on oikein hyvä lehti ja miksi sitä hyvän lehden tilaamista kannattaisi lopettaa ja vaihtaa sitä johonkin ätmien lukemaan persujunttien puoluelehteen.

Miksi olet kaljupää ja pyyhit mummojen perseitä 9 euron päiväpalkalla?

• Minne hiuksesi katosivat? Kannattaisiko hankkia parempi työ?

• super-atm kirjoitti:

Minne hiuksesi katosivat? Kannattaisiko hankkia parempi työ?

Ai sulla itselläsi on joku vitun ruma kalju vai saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mitäs mieltä sä olisit siitä ,jos vaikka tapettaisiin tollaiset sun kaltaiset vitun ihmisarvottomat ali-ihmiset saatana!!!!!!!!!!!!!!!!

• DarkFear kirjoitti:

Ai sulla itselläsi on joku vitun ruma kalju vai saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mitäs mieltä sä olisit siitä ,jos vaikka tapettaisiin tollaiset sun kaltaiset vitun ihmisarvottomat ali-ihmiset saatana!!!!!!!!!!!!!!!!

Oletko joku persejuttihinttari? Joitko liikaa bensaa kun hiukset lähti?

• super-atm kirjoitti:

Oletko joku persejuttihinttari? Joitko liikaa bensaa kun hiukset lähti?

Oletko sä vitun taliperseaivo koskaan yhdenkään naisen kanssa seksiä harrastanut vai oletko sä joku vitun nussimaton ätmipaskaluuseri ja hinttari saatana??

• DarkFear kirjoitti:

Oletko sä vitun taliperseaivo koskaan yhdenkään naisen kanssa seksiä harrastanut vai oletko sä joku vitun nussimaton ätmipaskaluuseri ja hinttari saatana??

Miksi olet olet noin yksinkertainen? Onko sinulla koskaan kasvanut hiukset päähän?

Taidatkin olla partavauva eli rintamakarkuri eli Ali-ihminen.

• super-atm kirjoitti:

Miksi olet olet noin yksinkertainen? Onko sinulla koskaan kasvanut hiukset päähän?

Taidatkin olla partavauva eli rintamakarkuri eli Ali-ihminen.

Miksi sä muuten itse oot atm-mies, etkä mieluummin YTM?

Taidat olla joku vitun rasisti, kun tolla tavalla tuomitset toisia ihmisiä ja haukut heitä vielä ali-ihmisiksi. Onneksi en ole itse koskaan mihinkään tollaiseen alentunut.

• DarkFear kirjoitti:

Miksi sä muuten itse oot atm-mies, etkä mieluummin YTM?

Taidat olla joku vitun rasisti, kun tolla tavalla tuomitset toisia ihmisiä ja haukut heitä vielä ali-ihmisiksi. Onneksi en ole itse koskaan mihinkään tollaiseen alentunut.

Minulla on sentään hiukset päässä. Miksi sinulla on sasikalju? Miksi saat niin huonoa palkkaa? Miksi olet joku luuseriatm? Oletko homopersehinttari?

• Tiedetään
        super-atm kirjoitti:

Minulla on sentään hiukset päässä. Miksi sinulla on sasikalju? Miksi saat niin huonoa palkkaa? Miksi olet joku luuseriatm? Oletko homopersehinttari?

Ole iloinen niistä hiuksista sun päässä, koska muuta sun päässä ei olekaan.

• elämäjaihmissuhteet

Olisi voinut otsikoida myös "Miesten ihmissuhdetaidot eivät riitä naisten miellyttämiseen", koska siitähän ilmiössä pohjimmiltaan on kyse. Kaikki muu on turhaa lätinää,

• Miksi miesten tehtävä on ainoastaan miellyttää naisia ja naisten tehtävä on passiivisina pisteyttää miesten soidintanssit ja pelleilyt joita nainen vaatii viihtyäkseen?

Kommenttisi on turhaa lätinää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      71
      930
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      823
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      781
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      578
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    7. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      29
      530
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      499
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe