Paasto alkoi klo 6.57, kesto 29h

Lihava107

Tässä elän torstaissa. Huomenna perjantaina 11.57 saan taas syödä. Arvioin onnistumiselle 70 prosentin mahdollisuuden. Aamupala oli lihis kuudella bratwurstilla, sienisalaattia, majoneesia, sinappia, 2 tomaattia. Juomana appelsiinimehua vadelmilla. Pelottaa hieman. Paino nyt 107,1 kg. Jännittää miten nälkäänsä kestää. Ahdistaa hieman, tunnen melkein itketyksen, suupielet alassuin. Onneksi olen kylläinen nyt mutta pian se on ohi. Kilon jos pois saisi näin niin olishan siinäkin.

10

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihava107

      Juu hei, paasto jatkunut tähän asti, väliaikatietona vaan. Huomiseen pitäisi päästä klo 11.57 asti, nälkä olisi jo, mutta en suuhuni laita ruokaa!

    • Lihava106

      En onnistunut. Kävelin myöhemmin 3h02min ja tuli kovaa nälkää.NÄlkään söinkin sitten kattilassa olevat eväät. Lyhyempi kävely oli mielessä lähtiessä mutta kun se kulki hyvin niin jatkoin kävelyä. Niin se vaan on että toisinaan kävely kulkee ja paastossa sama asia, joskus kulkee homma helpommin ja joskus vaikeammin. Olen ollut syömättä klo ainakin 15h, nukuin yli 12h. Väsytti ja nukahdin pian kattilassa olleet eväät maisteltuani. MAkealta uni maistui.Nyt on skarppina olo. Niin joo, en muista tarkkoja aikoja miten syönnin loputtua kello oli, mihin aikaan nukahdin mutta taatusti ennen klo 17 syönti oli ohi ja nukahdus alkoi pian sen jälkeen kun kaaduin pahnoille nukkumaan.Eli 14h ja kitarisat olen virallisesti nyt ollut syömättä. Tavoite on taaställä kertaa 29h. Juomana kahvi, vesi, lightlimuja. Katson vielä painon tähän nyt eteisen puntarista mikä ihmetys! Painoa on nyt 105.8kg! Eilen aamulla oli 107.1kg vaikka söin kerran, onneksi oli vajaa kattilallinen evästä kattilassa. Hei, mä leijun nyt, olen niin hyvä laihduttaja, miten ihailtava laihdutusmetodini, miten ihailtava ihmispersoona, mikä sisu ja mikä voittoonpääsevä asenne!

      • Pakko nauraa. Sinä pidät paastona sitä että olet syömättä 15 tuntia josta 12 tuntia nukut.:))))
        Ja miksi ajattelit syödä 11:57? Lasketko sekunnitkin?Minuutit ainakin lasket.

        Noo,ei pahalla. Ei ne minullakaan niin mallikelpoisia ketjuja ole.


    • jkgghg

      Paastolla ei laihdu, olisin voinut jo suoraan sanoa. Se houkuttelee lähinnä retkahtamaan ja ahmimaan. Ei sellainen laihdutus toimi, jossa koko ajan vain ajattelee ja himoitsee sitä, mikä on kiellettyä.

      Pidä kunnolliset ruoka-ajat ja kevennä aterioita. Opettele syömään jotain vihanneksia. Eli syöt mahan yhtä täyteen kuin ennen, mutta sapuskasta vähän kevyempää kuin ennen. Mehut ovat kaikkein turhempia. Täysmehut sisältävät yhtä paljon sokeria kuin limpat. Elimistö ei edes ymmärrä mehua ruoaksi, se on tyhjiä kaloreita. Mehun sijaan hedelmä, siinä on kuituja mukana.

      Liikuntaa kannattaa jatkaa. Pitkät lenkit oikeasti kuluttavat energiaakin, etenkin kun mukana raahattavaa massaa on. Jaksat paremmin liikkua kun syöt. Jos vaan into riittää, suosittelen salia tai muuta lihaskuntoharjoitteluakin. Saat siten lisää energiaa kuluttavaa massaa kehoosi. Muista riittävä proteiini!

      • Kirjoitat kuin ammattilainen... vain se kun sanoit että paasto ei laihduta...täällä on jokin otsikkokin jossa joku sanoo laihtuneensa 15 kiloa kolmen viikon paastolla.

        Itse aloittelen tässä kuuden päivän paastoa enkä lähtisi tähän jos en uskoisi että puhdistun ja painoa lähtee.

        Sinä palstapoliisina varmaan teilaat tämän minunkin paaston.

        Olet paastovastainen ihminen:)


      • KukaPaastoo
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kirjoitat kuin ammattilainen... vain se kun sanoit että paasto ei laihduta...täällä on jokin otsikkokin jossa joku sanoo laihtuneensa 15 kiloa kolmen viikon paastolla.

        Itse aloittelen tässä kuuden päivän paastoa enkä lähtisi tähän jos en uskoisi että puhdistun ja painoa lähtee.

        Sinä palstapoliisina varmaan teilaat tämän minunkin paaston.

        Olet paastovastainen ihminen:)

        Miten kävi paastollesi?


    • Säälin.paastoajia

      Itse olen aina onnistuneesti laihduttanut kuukadessa kymmenen kiloa syömällä 3-4 tunnin välein. Pitää vain tietää mitä syö. ;)

      Kun taas unohdan syödä säännöllisesti ja vahingossa olen syömättä 6-7 tuntia, lihominen alkaa uudelleen.

    • Kylkylkyl

      Oliko tuo vitsi?Opettele kokoamaan ravitsemuksellisesti oikea ruokavalio, ohjeita löydät kyllä netistä.

    • Lihava104

      Moikka! Olen taas paastoterveyslaihduttamassa nimimerkillä itkevämies aloitetussa ketjussa. Liikuntaa olen jatkanut olen innokas kävelijä etenkin kesäaikaan. Nyt on onnistunut rajut 1,5 vrk paastota ja homma jatkuu onnistuneesti ainakin 5 vrk. Näin yhden paastovideon jossa nainen elvisteli 11 vrk paastolla ja päätin että samaa yritän. Nyt tässä mietin että 12 vrk tarkoittas että voin tehdä oman elvistelyvideon voittaen hänet vuorokaudella. Toisaslta tyydyn 5 vrk paastoonkin mutta sen naisen kommentit ja ilmeily oli kuin haaste. Jos kerran ulkomaalainen nainen pystyy niin pystyy suomalainen mieskin. Oli siellä 40 vrk paastonneita mutta ei ole mun aikani siihen kun ei ole vaimoa. Jos alan syömään 5 vrk paastottuani niin lihon ekalla syönnillä usean kilon. Tapani on kattila syödä tyhjäksi. 11 vrk pienentää pötsin sellaiseen kokoon ettei sinne mahdu paljoa tai 12 vrk.

      • paasto.on.sairasta

        Paasto on sairaus hyvä multinikki!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      405
      4119
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      229
      2047
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1520
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      1003
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      127
      965
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      222
      906
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe