Olen AmorSeksuaali

MilliMama

Olenkohan syntynyt väärään aikaan kun minusta seksi kuuluu syvään ja rakastavaan parisuhteeseen. Tuntuu että nykyään hypätään sänkyyn heti ja vaatteet lentävät pois :(

Minulle seksuaalisuus on syvää läheisyyttä ja en voisi kuvitella menevänikään sänkyyn miehen kanssa jos parisuhde ei ole erittäin syvä.

Olenkohan syntynyt väärään aikaan kun arvostan seksiä vasta syvässä parisuhteessa :(

21

312

Äänestä

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinomaehtoinen

Tämä on erottava tekijä tavassamme ajatella. Käykö siinä niin että kyseessä olevalle ainoa ja paras tapa on olla yksin.

• Aki.Palstamäki

Seksikäyttäytyminen ei ole aikaan sidottu, voit toimia aina omien tunteidesi ja tapojesi mukaan.

• Aika lailla samoin olin vastaamassa. Ongelma, jolla on kytköksensä aikaan, voi olla samoin ajattelevan kumppanin löytäminen.

• Aki.Palstamäki
        scrg kirjoitti:

Aika lailla samoin olin vastaamassa. Ongelma, jolla on kytköksensä aikaan, voi olla samoin ajattelevan kumppanin löytäminen.

Ehkä nykyään on enemmän ihmisiä jotka uskaltavat hakea avoimesti seksiä, mutta luulen että nykyäänkin voi löytää romantiikkaa ja suhteen jos ne tuntuu enempi omalta jutulta.

• eemeli_peeveli

Näin juuri. Tässähän ei ole kyse aikakaudesta, vaan ihmisestä itsestään.

Luulisi että nykyaikana omanlaisiaan ihmisiä on helpompi löytää kuin entisinä aikoina ennen internettiä.

Sanoisin ja uskoisin että etsivä löytää.

• Kaverikerto

Tuli mieleen tarina jossa kaveri vei kuppilasta kotia naisen. Kun he pääsivät perille nainen tokas et on kovin ujo ja ei voi tutustua lähemmin ellei ensin olla käyty makkarin puolelle:)

• Aki.Palstamäki

Tarina voi olla urbaania legendaa, mutta ujoilla naisillakin on päämääriä. Ei se harvinaista ole että naiset juovat alkoholia vapautuakseen estoista ja harrastavat humalaseksiä tutustuakseen miehiin, nuo naiset ovat joskus hyvin suoriakin toimissaan kun himo yltyy.

Mä olen joskus nuorena joutunut sellaisen ujon naisen kömpelön iskuyrityksen kohteeksi. Oltiin broidin kanssa baarissa ja nähtiin sen verta harvoin, että juteltiin kahden kun törmäiltiin. Tällä kertaa viereisessä pöydässä oli pieni seurue, miehiä ja naisia eikä me vaihdettu illan kuluessa sanaakaan pöytäseurueiden välillä. Valomerkin jälkeen sitten yksi seurueen naisista kääntyi puoleeni ja kysyi suoraan "onko sulla paikkaa mihin voitaisiin mennä yhdessä?"

Ihan ok näköinen muija, mutta kyllähän siitä huomasi ettei homma ollut ihan sen ominta alaa. Olin sinkkumies mutta vastasin kohteliaasti että naisystävä odottaa mua kotiin.

• Sapioseksuaali, amorseksuaali, Aseksuaali jne.

Kyllä on jollaki vähän tekemistä..

Tulee mieleen ne sankarit jotka on vihasia lääkäreille kun ne määritteli pikku kullannupun poika tai tyttövauvaksi...
      Hänellä ei ole sukupuolta.

:D

• Joo, ei ole muotia kenenkään olla enää normaali heteroseksuaali.

• eemeli_peeveli

Mitä tällaisilla asioilla on tekemistä muodin kanssa?

Ehkä nykymaailmassa on enemmän kaikenlaisia tutkijoita ja tieteilijöitä (ja sitä aikaa), niin tällaisia uusia määrittelyjä putkahtaa ilmoille tuon tuostakin. Ilmiöt ja erilaisuus sinänsä ovat varmasti olleet jo ennen määritelmiä, kautta aikain, eikä niistä ole vaan puhuttu.

Eikö ihmisen kannata olla vaan avoimesti sitä mitä on, oli muoti mitä tahansa. Luulisin että niin maailmaan muodostuu eniten onnellisia ihmisiä, kun antaa muoti-ilmiöille piutpaut.

• eemeli_peeveli kirjoitti:

Mitä tällaisilla asioilla on tekemistä muodin kanssa?

Ehkä nykymaailmassa on enemmän kaikenlaisia tutkijoita ja tieteilijöitä (ja sitä aikaa), niin tällaisia uusia määrittelyjä putkahtaa ilmoille tuon tuostakin. Ilmiöt ja erilaisuus sinänsä ovat varmasti olleet jo ennen määritelmiä, kautta aikain, eikä niistä ole vaan puhuttu.

Eikö ihmisen kannata olla vaan avoimesti sitä mitä on, oli muoti mitä tahansa. Luulisin että niin maailmaan muodostuu eniten onnellisia ihmisiä, kun antaa muoti-ilmiöille piutpaut.

Kaupungeissa elää nykyään niin itsekeskeistä, narsisti porukkaa että ne olettaa jonku ulkopuolisen osaavan lukea heidän ajatukset.

Tulee mieleen se lehtijuttu jossa joku transseksuaali plösö rupes vittuilemaan lipuntarkastajalle koska lipuntarkastaja kehtas pyytää henkkareita..
        Miehen nimi mutta näyttää Rakel Lignelliltä... Aiheuttaa ymmärrettävästi hämmennystä.

Ja muodista, ns. "ristiinpukeutumisesta" sen verta että mikähän aivovamma saa miehen vetään epämukavat korkkarit jalkaan?
        Ja väittää vielä olevansa hetero.

Mitää nää sankarit puki 1700-luvulla päällensä kun miesten muoti oli korkkarit, meikki, sukkahousut, huulipuna ja mekko.

• Pillujen--asiantuntija

Seksistä huolimatta parisuhde ei läheskään aina ole hyvä. Seksiä käytetään valtana parisuhteessa ja sillä pyritään hallitsemaan kumppania ja alistamaan tekemään mitä toinen haluaa.

• Monenko miehen käyttämä olet?

• Et ole syntynyt väärään aikaan, erotut vaan siitä massasta joka menee valtavirran mukana. Ja minusta eduksesi, vähän puolueellisesti tietenkin. Minustakin seksiä, vasta parisuhteessa. Tosin itse en ole vaatinut valtavan syviä tunteita (minusta tunteet syvenee ajan kanssa yhdessä ollessa toisistaan oppiessa), luottamusta ja ihastumista kylläkin ja uskoa yhteiseen tulevaisuuteen.

Kuten on ketjussa aiemminkin jo mainittu, voi olla hankalaa vaan löytää samanhenkistä seuraa. Ja olet siinä mielessä erittäin haavoittuvainen, että jos sinua onnistutaan jekuttamaan. Tai jostain syystä kumppanisi tunteet sinua kohtaan muuttuvat. Tai itse kokee muuttuvansa jossain suhteessa, loitontuen itsestään ja toisesta.

• Normaaliseksuaali juu on ja hyvä niin.

• Kyllähän ukko puhuttelee minuakin nymfomaanina. Mutta puhun ylikorostuneesta seksuaalista.
        Ei minulta tunteet puutu, sen vuoksi en hyökikään joka pesämunaan kiinni niitä hautomaan.

• 121212121212

Mietitäänpä asiaa kysynnän ja tarjonnan lain kautta.

Olet nainen. Palstallakin huomaa että kaikkein helpoimmin yksin jäävät miehet jotka ajattelevat kuin sinä, eli romantikot. Kysytyimpiä ovat kiihkeät, estottomat, rajut, pelimiehet.

Toisin sanottuna, sinulle kyllä riittää miehiä. Asiassa on kolme ongelmaa:

1. ne eivät ole niitä suosittuja (pitkiä, komeita, vahvoja, itsevarmoja) miehiä, joita kuitenkin haluaisit.

2. ne eivät ole niitä aloitteellisia miehiä jotka hoitavat lähestymisen ja viettelemisen, kun sinä ujostelet passiivisena. Voi punastella ja änkyttää, mutta pitää hoitaa oma osansa tutustumisessa. Katse ei riitä.

3. mitä vanhemmaksi ne miehet tulevat, alkaen siitä iästä kun pojat alkavat kiinnostumaan tytöistä, sitä enemmän he ovat saaneet tarpeekseen kuviosta jossa naiset juoksevat pelurien kanssa. Romanttisuus -> kyynisyys. Paras tilaisuus löytää romanttinen poika on alle 18-vuotiaana.

• Pihtarikurppa

Kolmen aikaan yöllä tämä millamagia tuskailee oman seksuaalisuutensa kanssa... Jotenkin mulle tuli mieleen kalsarikännit vetänyt ätmi, joka _haluaisi_ tuollaisen millan, joka antaa pillua vasta _syvässä_ parisuhteessa. Nyt vaan pitäisi määritellä se syvä parisuhde - mitataanko yhteistä aikaa, kokeneisuutta ennen suhdetta, sinnikkyyttä pitää jalat ristissä tämän Ainutlaatuisen Uroksen edessä, yhteistä taloutta ennen seksiä, tunneyhteyttä jne. Kun mun mielestä noi vaihtelee yksilöittäin ja aika moni mies katsoo, että muutama viikkokin jo helvetin pitkä aika rakentaa sitä syvää suhdetta ilman että pildeä irtoaa. Siinä voi äkkiä olla mies ja nainen ihan eri sivuilla tuon syvyyden kanssa. Mutta muuten, jokainen haaveilkoot mistä haluaa.

• Fewfdmlsmdfdfdf

No tuo on seksin yksi ulottuvuus, itse en koe olevani yhtä rajoittunut vaan koen että seksi on yleensäkin kivaa. Toki tuollaisessa romanttisessa olemuksessan aivan mainiota, mutta makeaa muutenkin.

• crux

Ei kai tuossa mitään kovin ihmeellistä ole. Itsekin ajattelen joskus noin, sitten taas tulee hetkiä jolloin haluaisi seksiä vähän kevyemmänkin tutustumisen perusteella. Lämpöä ja tiettyä turvallisuutta pitää kuitenkin sellaisessakin kohtaamisessa olla jotta halu herää. Minulle ei ainakaan ole mitään aikarajaa jonka jälkeen seksi tuntuu hyvältä ja sopivalta - jonkun kanssa se voi tapahtua yhden illan jälkeen tai toisen kanssa voi mennä pitkäänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      69
      1072
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      852
    3. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      836
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      53
      828
    5. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      185
      811
    6. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      696
    7. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      692
    8. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      680
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      663
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      28
      624
    11. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      568
    12. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      40
      508
    13. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      44
      489
    14. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      464
    15. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      454
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      438
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      427
    18. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      393
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      374
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      372
    Aihe