Hampurilaisten valmistus

pikaruokaloitsijaksi

Äsken kokeilin käytännössä kuulemaani vinkkiä kääriä juuri kypsennetty hampurilainen, eines tai itse tehty, täyttämisen jälkeen voi/leivinpaperiin ja antaa siinä seistä hetken, niin tulee aivan ravintolan hampurilaisen makuista.
Tietysti kun on niin ikään valmistettu samalla tavalla. Jos laittaa paljon hampurilaisia niin sitähän voi kuumentaa uunin 50 ja laittaa hampparipaketit sinne siksi aikaa odottelemaan ja maustumaan ilman kuivumisen vaaraa siksi kunnes kaikki ovat valmiita. Tässä ratkaistu ongelma joka minulla ainakin on ollut kun teen itse hampurilaisia.
Hyviähän tulee hampurilaisista kun itse tekee, mutta työläitä ovat. Sämpylätkin olen joskus leiponut itse mutta silloin erikoisen työläitä, kaupan vaaleita sämpylöitä käyttänyt usein. Uunissa paahtanut sämpylät usein mutta kuivuvat joskus vaikeasti syötäviksi siellä, pannu lie paras. Cheddarsulatejuustoviipale ja majoneesi, ketsuppi, salaatti ja sipulihakkelus kuuluu minun versioihini.

3

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burgeneer

      No ei kyllä se paperiin kääriminen vaikuta makuun mitenkään, älä puhu palturia.

    • japizzaa

      Käy hesburgeris herkuttelemas, tommoset teesseite hommat on hanurist!

      • fyllattyliha

        Jos haluat pihvin säilyvän mehukkaana niin kokeile juustolla ja mausteilla täytettyjä pihvejä eli taputtele jauheliha tasaiseksi levyllä, levitä haluamasi mausteet ja juusto pintaan, käännä kaksinkerroin, taputtele reunat tiiviiksi ja paista 3 minuuttia per puoli kunnes kauniin ruskea. Haluamasi kasvikset ja pihvi parilapannulla lämmitetyn sämpylän väliin ja eiku nauttimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe