Äsken kokeilin käytännössä kuulemaani vinkkiä kääriä juuri kypsennetty hampurilainen, eines tai itse tehty, täyttämisen jälkeen voi/leivinpaperiin ja antaa siinä seistä hetken, niin tulee aivan ravintolan hampurilaisen makuista.
Tietysti kun on niin ikään valmistettu samalla tavalla. Jos laittaa paljon hampurilaisia niin sitähän voi kuumentaa uunin 50 ja laittaa hampparipaketit sinne siksi aikaa odottelemaan ja maustumaan ilman kuivumisen vaaraa siksi kunnes kaikki ovat valmiita. Tässä ratkaistu ongelma joka minulla ainakin on ollut kun teen itse hampurilaisia.
Hyviähän tulee hampurilaisista kun itse tekee, mutta työläitä ovat. Sämpylätkin olen joskus leiponut itse mutta silloin erikoisen työläitä, kaupan vaaleita sämpylöitä käyttänyt usein. Uunissa paahtanut sämpylät usein mutta kuivuvat joskus vaikeasti syötäviksi siellä, pannu lie paras. Cheddarsulatejuustoviipale ja majoneesi, ketsuppi, salaatti ja sipulihakkelus kuuluu minun versioihini.
Hampurilaisten valmistus
pikaruokaloitsijaksi
3
148
Vastaukset
- burgeneer
No ei kyllä se paperiin kääriminen vaikuta makuun mitenkään, älä puhu palturia.
- japizzaa
Käy hesburgeris herkuttelemas, tommoset teesseite hommat on hanurist!
- fyllattyliha
Jos haluat pihvin säilyvän mehukkaana niin kokeile juustolla ja mausteilla täytettyjä pihvejä eli taputtele jauheliha tasaiseksi levyllä, levitä haluamasi mausteet ja juusto pintaan, käännä kaksinkerroin, taputtele reunat tiiviiksi ja paista 3 minuuttia per puoli kunnes kauniin ruskea. Haluamasi kasvikset ja pihvi parilapannulla lämmitetyn sämpylän väliin ja eiku nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818